Imukupilla pöytään kiinnitettävä lautanen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellii

Vieras
Olisko kellään tietoa lasten lautasesta, jonka saa imukupilla kiinnitettyä pöytään? Eli mistä voisi ostaa? Olisi hiukan helpompaa tuo syömisen harjoittelu, kun ei koko ruoka olisi vähän väliä lautasta myöden lattialla :)

En ole löytänyt. Kyllä olen hipeltänyt niitä kumipohjaisia noissa kaupoissa, mutta varsinaisesti imukupilla kiinnitettäviä olen nähnyt vain yhdellä tuttavalla. Meillä kun pikkuvesseli nostaa iloisesti lautasen, niin tuollainen olis hyvä :)

On niitä väliin aina lastentarvikekaupoissa. Itse pidän parempana kunnon keramiikasta tehtyä lastenlautasta, kuten esim. muumiastiastossa oleva lautanen, missä on sopiva reuna ja joka pysyy painonsa vuoksi ihan mukavasti paikoillaan. Jos tuntuu liikkuvan, niin alle voi laittaa vaikka isännänkorvikkeen liukuesteeksi.

Joo, Prismassa ainakin on niitä Nalle Puh -lautasia imukupin kera. Itsellä on yksi Muksut-merkkinen lautanen, jonka sai cittarista joskus kylkiäisenä, kun osti Muksut-ruokia.
Nettikaupoissa ainakin on myös.

Btw itse olen etsinyt sellaista lautasta, jossa on pieni vesisäiliö, jonne voi laittaa kuumaa vettä, jotta ruoka pysyy kauemmin lämpimänä.. ei oo tullut kaupoissa vastaan.

Yhteistyössä