V
"Vieras"
Vieras
Olisko kellään tietoa, että mistä kannattais hakea gluteenittomia ruoka/leivontaohjeita? Googlen kautta joo löytyy jotain, mutta mikähän olis paras paikka? Mulle itelleni tää on nyt niin uus juttu, että tarttisin hiukan apuja. Lapsista suurin osa on ollut pienenä viljattomalla, mutta ite oon nyt vasta aikuisena ruvennu miettimään viljojen sopivuutta. Tänä keväänä oon ruvennu kiinnittämään niin huomiota tuohon syömiseen, koska joka kerta syötyäni olo on kauhee. En ole viimeisen parin viikon aikana syöny kauheesti mitään... :/ Muutaman kilon on painokin tippunut (se nyt ei kesää ajatellen oo huono juttu..
). Oireina mulla on ollut ihan kauheet ihottumat jaloissa ja kutina on kauhea, syömisen jälkeen kun vähänkin liikkuu, niin rupee hengästyttämään tosi paljon (tää ihan tosi kummallinen vaiva!!) ja tän oireen oon huomannu tulevan ainoastaan viljojen syömisen jälkeen. Myös sit väsymyksen takia tulee rytmihäiriöitä. Rytmihäiriöt nyt voi tulla minkä asian takia tahansa, mutta jännästi liittyy tuohon samaan juttuun. Onko muilla ollut millaisia oireita ennen kun keliakia todettu? Toivottavasti joku osaa mulle vastailla!