Immenkalvon repeäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja girlygirl-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

girlygirl-

Vieras
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt 2 vuotta ja 4 kuukautta. Ennen poikaystävääni olin 3 kertaa yhdynnyssä eri miesten kanssa. Viime kesänä petin poikaystävääni, joka todellakin oli virhe ja häpeän sitä todella. Minua vain askarruttaa se asia, että tämä mies jonka kanssa pettäessäni seksiä harrastin lopetti kesken, koska olin alkanut vuotaa verta.. verta vuoti vain yhdynnän aikana ja minulla ei todellakaan ollut se aika kuukaudesta.. Yhdyntä myöskin tuntui enemmän, kuin koskaan ennen kenenkään kanssa... Voiko olla mahdollista, että immenkalvo ei repeäkään ensimmäisessä yhdyssä.. Koska aikaisemmin verta ei ollut tullut ja poikaystäväni kanssa seksiä on tullut harrastettua aika monituiseen kertaan..

Kellään samantyyppisiä kokemuksia?

Onko mahdollista, että sinulla olisi jokin tauti, joka aiheuttaisi tämän? En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mietin vain että eikö immenkalvo ole yleensä (aina?) se, joka repeää heti ekassa yhdynnässä.. aika outoa jos vasta myöhemmin repeäisi. Tai ehkä mies on vaan työntynyt liian syvälle? Minulla on poikakaverin kanssa joskus tullut hiukan verta, mutta se on johtunut ilmeisesti vaan siitä että on mennyt liian syvälle.

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt 2 vuotta ja 4 kuukautta. Ennen poikaystävääni olin 3 kertaa yhdynnyssä eri miesten kanssa. Viime kesänä petin poikaystävääni, joka todellakin oli virhe ja häpeän sitä todella. Minua vain askarruttaa se asia, että tämä mies jonka kanssa pettäessäni seksiä harrastin lopetti kesken, koska olin alkanut vuotaa verta.. verta vuoti vain yhdynnän aikana ja minulla ei todellakaan ollut se aika kuukaudesta.. Yhdyntä myöskin tuntui enemmän, kuin koskaan ennen kenenkään kanssa... Voiko olla mahdollista, että immenkalvo ei repeäkään ensimmäisessä yhdyssä.. Koska aikaisemmin verta ei ollut tullut ja poikaystäväni kanssa seksiä on tullut harrastettua aika monituiseen kertaan..

Tiedän kokemuksesta että immenkalvo se ei ole. Itse olen piukka ja ensimmäinen poikaystäväni omasi pienen peniksen. Tällä kyllä sai immenkalvon rikki ja yhdyntä oli muutenkin kivulias. Sitten myöhemmin jo työelämässä törmäsin pariin otteeseen aivan mielettömän isoihin peniksiin ja molemmilla kerroilla vuosin verta. Itselläni tuntui siltä että nämä isommat penikset ratkoivat emätintäni ja uskon että verenvuoto tuli tätä kautta. Odottele muutama päivä että paikat paranevat ja sitten vain uudelleen. Tosin en suosittele että petät enää poikaystävääsi vaan vaihda koko miestä tuohon uuteen jos kerran sait siitä eniten tuntumaa. Synnytyksen jälkeen paikat saattavat hieman venyä ja jos olet löytänyt sopivan kokoisen miehen niin ota siitä koppi - jos mies muuten ei ole täysi mulkku :)

Viimeksi muokattu:

Voi olla, että et vain ole kostunut (kiihottunut) tarpeeksi ennen yhdyntää, jolloin yhdynnän hinkkaaminen on johtunut pieniin haavaumiin. Ihan normaalia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä