Kertoisiko joku kokemuksia kun on tullut raskaaksi ja imettänyt vielä pientä esikoista? =)
Eli onko se ollut mahdollista ilman kuukautisten alkua. Ja mistä arvelit raskautta?
Itse imetän ja vauva kohta 3kk. Toivoisin kovasti jo uutta vauvaa, mutta kuukautiset eivät ole alkaneet.
Hei. Minulla imetys etsi ovuloinnin ja siten raskaaksi tulon melko tehokkaasti. Tyttömme oli jo 1v3kk ennenkuin uusi raskaus sai alkunsa. Tällöin imetin enää hyvin vähän illalla. Kävin gynellakin ja hän sanoi ,että maitohormiinin erittymisen vaikutus on hyvin yksilöllistä raskaaksi tulemiseen. Toisilla se ei vaikuta ollenkaan ja toisilla ,niin kuin minulla, taas vaikuttaa. Niin ja ovulaatiohan tapahtuu ennen menkkoja eli kaikki on mahdollista. Taas toisaalta menkat voi tulla vaikka ei ovuloi vielä. Onnea yritykseen
Mulla alkaneet menkat molempien lasten jälkeen neljän kuukauden päästä ja noin vauvan ollessa 8- 9kk tullut raskaaksi. Aika vaikeaa varmaan ilman menkkoja tulla, kun nme alkavat, sitten on toivoa . Toki silloinkin imettäminen saattaa estää ovulaation, vaikka kuukautiset tulisivatkin. Yksilöllistä sanoisin.