uusi raskaus

  • Viestiketjun aloittaja ihana
  • Ensimmäinen viesti
ihana
Moi kaikki !
Miten nopeasti olette km jälkeen tulleet uudestaan raskaaksi ?
mulla oli kaksi km putkeen vain 3kk väliä ja nyt viimeisin oli 8vko sitten ja taas raskaustesti näyttää pos ja oireet alkuraskauteen liittyen on alkaneet, rask testin viiva oli hyvin haalea mutta tummentui koko ajan. Mietin tässä vaan että onkohan kyseessä vielä edellinen raskaus vai voisikohan olla jo uusi ? En enää osaa toivoa raskauden suhteen mitään, aika kamalia oli kumpikin km, nyt viimeisimmässä olin 14 rv. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta, eli tullut heti raskaaksi, pientä vuotelua silloin tällöin on ollut..
kiitos!
Halaus kaikille
:hug:
 
semma
Mä tulin helpolla raskaaksi,mut ei vaan syystä tai toisesta pysyneet sisällä,vaan aina tuli kesken. Ei kannata antaa periksi,nyt tyttö on jo 2.6kk ja en muistele katkerana keskenmenoja.

Tulitko sä raskaaksi? (luin et vipa pv olit tuon kirjoittanut)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 12:25 ihana kirjoitti:
Moi kaikki !
Miten nopeasti olette km jälkeen tulleet uudestaan raskaaksi ?
mulla oli kaksi km putkeen vain 3kk väliä ja nyt viimeisin oli 8vko sitten ja taas raskaustesti näyttää pos ja oireet alkuraskauteen liittyen on alkaneet, rask testin viiva oli hyvin haalea mutta tummentui koko ajan. Mietin tässä vaan että onkohan kyseessä vielä edellinen raskaus vai voisikohan olla jo uusi ? En enää osaa toivoa raskauden suhteen mitään, aika kamalia oli kumpikin km, nyt viimeisimmässä olin 14 rv. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta, eli tullut heti raskaaksi, pientä vuotelua silloin tällöin on ollut..
kiitos!
Halaus kaikille
:hug:
Mulle lääkäri sanoi,että raskaustesti säilyy positiivisena vielä kuukauden keskenmenosta,joten luulisin, että uusi raskaus on nyt meneillään sulla. Tuo 8vkoa on kuitenkin niin pitkä aika km:sta, ei ne raskaushormonit niin pitkään kuitenkaan säily!! Onnea plussasta ja paljon peukkuja :) :flower: :) :flower:
Mulla tuli km kuukausi sitten ja kolme viikkoa oli vuotoa. Ekassa ultrassa (noin rv 13) todettiin, että meidän pikkuinen vauva oli kuollut kohtuun rv 9 (juuri vuodon alkamispäivänä siis). Menetyksestä olen jo toipunut...kunhan tämä inhottava kohtutulehdus loppuisi....pääsisi yrittämään toista pikkuista!! :)
 

Yhteistyössä