S
siri
Vieras
Onko niin etten voi imettää vauvaani jos joudun käyttämään mielialalääkeitä? Lapsi syntyy vasta kesällä mutta olen jo todella huolissani. Haluan ehdottomasti imettää, mutta joudunko silloin lopettaa lääkitykseni kokonaan siksi aikaa. Vai tietääkö joku onko mitään lääkkeitä joita saisi imettäessä käyttää?