imetyksekseen liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo kireellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo kireellä

Vieras

Mitä keinoja ootte käyttäneet et ootte saaneet maidon herumaan paremmin? Täällä ollaan niin kärsimättömiä, et ei malteta kunnolla imeä vaan hermostutaan ku sitä maitoa ei enää tule suihkuamalla. Sit vaan huudetaan ja kiukku yltyy ku huudon välissä malttaa pari kertaa imaista ja ku pitäs malttaa tovi imee et sitä maitoa tulee. Ja sitä maitoa siis tulee ku muksu malttaa imeä. Äitillä alkaa pää hajota tämän kiukkuamisen kanssa.. tarvisin siis vinkkei mitä vois kokeilla?

No mä olen kädellä siinä välissä lypsänyt että maito nousee nopeemmin kun neiti on saanut hepulin ja taas takasi suuhun ku on suostunut taivuttamaan päänsä tissille.

mä voin vieläkin kuvitella sen tunteen, kun maito alkaa herumaan. Istuin aina rauhassa alas ja ajattelin sitä tunnetta, kun aloin imettämään. Ei kerinny vauva hermostuu. Varmaan tärkeintä olis ite pysyy coolina.

Sama täällä, ruoka pitäis olla valmiina heti :laugh: :laugh: .
Minä piän kylmästi tauon ja lähen käveleen vauvan kanssa kun on kiukkunsa purkanut niin sitten kokeillaan uudestaan. Ei kait siihen sen kummempaa kuin ehkä tiheät syöttövälit jolloin maitoa saadaan tulemaan

Juu kaikki tänne ja heti. Ei yhtään malta odottaa. Argh.
Mutta jestas, että tää on rasittavaa pidemmän päälle, koko imetystä alkaa panikoimaan ku toinen vaan kiukkuaa joka kerta. Kaiholla muistelee niitä alkuaikojen imetyksiä kun maitoa tuli suihkuamalla..

Yhteistyössä