H
Hihhih
Vieras
Kun imetän vauvaa, niin miksi toisesta rinnasta alkaa aina myös valumaan maitoa ja tuntuukin että joku imisi myös sitäkin? Onks näin muillakin vai oonks mä vaan outo? =D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:mulla kyllä vieläkin heruu molemmista imettäessä vaikka imettäny jo 7kkeli ei oo ajan myötä vielä loppunu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meijeri toimi siis hyvin, ihan normaalia. Eikö sulle siitä puhuttu mitään laitoksella sitten ? Mahtohan olla shokki jos et tienny.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
niin tai jos ajattelee, miltä vauvan pää tuoksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hihhih:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meijeri toimi siis hyvin, ihan normaalia. Eikö sulle siitä puhuttu mitään laitoksella sitten ? Mahtohan olla shokki jos et tienny.
Ei puhuttu. Eikä ole kukaan kaverikaan koskaan maininnut! Ei edes oma äiti, koska sillä ei ollut niin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
Voi tsiisus, vaikka siitä onki jo muutama vuosi aikaa ku olen imettäny viimeksi niin näitä lukiessa tuntu taas se sama vanha tunne ku maito nousee tisseihin. Saas nähä käykö hullusti ja joudun paidan vaihtoon täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
Voi tsiisus, vaikka siitä onki jo muutama vuosi aikaa ku olen imettäny viimeksi niin näitä lukiessa tuntu taas se sama vanha tunne ku maito nousee tisseihin. Saas nähä käykö hullusti ja joudun paidan vaihtoon täällä...
Mulla tulee kanssa se tunne, että kipristää tissin päästä. Maitoa ei oikeasti ole tullut yli kahteen vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
Mulla tulee kanssa se tunne, että kipristää tissin päästä. Maitoa ei oikeasti ole tullut yli kahteen vuoteen.
Vauvakuumehan tässä tulee![]()
Mulla pahasti päässeet unohtumaan tuommoset oikut, vain vpun kuvat jälellä vauva ajoista.... Taitaa käyvä tämän emännän kehnosti ja vauvakuume tulla tosiaankin päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla herutti kerran kunnolla ku ajattelin että lapsella on varmaan jo kohta nälkä, takissa sitte kaks valtavaa läiskää rinnuksilla ku käveltiin kotiin ... sitä ku ei oikein voi itte säädellä. Eli varo mitä ajatteletkin, voi kaydä kepposesti![]()
Vauvakuumehan tässä tulee![]()
Niin, ois kyllä ihana taas haistaa oman vauvan päätä. Mut toisaalta mulla on aika tuoreessa muistissa ton prinsessan univaikeudet ja yöhuutaminen.