Imettämisestä tämmösillä tisseillä... Kuvaa ei oo eikä tuu!

• Viestiketjun aloittaja luna
  • Ensimmäinen viesti
luna
Eli kun tissit on tämmöset kokoa d-e riippuen miten täynnä, ja roikkuu ja nännit on käytännössä rinnan alapuolella :ashamed: eli osottaa alaspäin niin miten ootte sellasilla onnistunu imettämään? Vai onko kellään muulla tällasia ku mulla? :(

Toinen nänni osottaa aavistuksen verran ylemmäs ja rinta on tyhjempänäkin kiinteämpi ja siitä imetys onnistuu yleensä aina istualtaan sekä maaten. Vauva (2 kk) ei siis kunnolla saa otetta tosta huonommasta.

Ja sit vielä jos pitäis julkisilla paikoilla imettää niin vähän hankala saada huomaamattomasti tommosta puolen kilon pullataikinaa sinne rintsikoihin takas...

kurpitsa
Mulla on h-kuppi ja helpompi niilä on imettää, kuin jos ne tönöttäs pystyssä. VOin laskee vauvan reisilleni ja vähän huonossa ryhdissä imettää. Jos olis törörinnat niin pitäs kannatella käsivarsilla.

-Jonttu-
No itse imetystapahtuma on varmasti helpompaa kuin jollain a-tisseillä. Isomman ruokintavälineen saa vaan laittaa vauvan suuhun kuin tuttipullon. Pienemmillä ruokintaväleillä joudut kikkailemaan, että miten saat sen vauvan yltämään siihen tissiin.

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No itse imetystapahtuma on varmasti helpompaa kuin jollain a-tisseillä. Isomman ruokintavälineen saa vaan laittaa vauvan suuhun kuin tuttipullon. Pienemmillä ruokintaväleillä joudut kikkailemaan, että miten saat sen vauvan yltämään siihen tissiin.
Edit: siis ruokintavälineillä, ei väleillä

Mä imetin niin et vauva oli mun kainalossa/ sivulla. Tyynyillä kasasin vauvan oikealle korkeudelle ja vähän peitoilla ohjasin päätä. Ja ihan hyvin onnistui imetys, joidenkin mielestä varmaan liian hyvin kun imetin 2v2kk asti :D

Lissu
Laita sukkamötti rinnan alle niin se nostaa rintaa. Jos maitoo tulee liikaa anna ensin valua vähän pois. Yritä suunnitella reissut niin ettei julkisissa hälyisissä paikossa tarttisi paljon imettää. Eipä se vauvan ruokarauhankaan kannalta ole hyvä. Etsi siis joku soppi.

Ekaa lasta imetin vuoden yötä päivää, liikaakin. Tosella olen siirtyny jo (3,5 kk) tuttipulloon kun ei oma maito riitä.

luna
No mikähän tossa toisessa tississä sit mättää ku voi mennä hyvinkin 5 minuuttia et vauva saa siitä kunnon otteen? Välillä se ottaa siitä kiinni, imasee ehkä kerran ja sit ote irtoaa?

Tosta julki-imetyksestä, sitä vielä vaikeuttaa se ku mua hävettää jos joku näkee et vauva on ihan siinä jalkojen päällä ja sit ne aattelee et mun tissit roikkuu siellä asti kans... Pinnallista varmaan mut inhoon näitä roikkujia.

luna
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:
Mä imetin niin et vauva oli mun kainalossa/ sivulla. Tyynyillä kasasin vauvan oikealle korkeudelle ja vähän peitoilla ohjasin päätä. Ja ihan hyvin onnistui imetys, joidenkin mielestä varmaan liian hyvin kun imetin 2v2kk asti :D
Eihän noita viiti ehkä mukana kantaa aina jos lähtee vaikka shoppailemaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja luna:
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:
Eihän noita viiti ehkä mukana kantaa aina jos lähtee vaikka shoppailemaan...?
Oli ne mulla mukana, autossa :)
Kävin sit välillä autossa imettämässä. Onneksi vauva ei kuitenkaan koko aikaa tississä roikkunut.

vieras
Mulla on kans tommoset, on oikeesti hankala imettää kun nännit on roikkuvan tissin alaosassa ja menee ihan "litteesti" rintaa myöten. Parhaiten oon saanut imetettyä maatessani kyljelläni ja samalla nostamallani rintaa niin et nänni nousee sieltä alareunasta ylemmäs.

luna
Miten tuo kainalo-ote, onnistuuko ilman tyynyjä?

Kokemusta ei tietty oo mut kyllä ajattelisin et pienemmill/kiinteämmillä rinnoilla imetys olis helpompaa vaikka vauvaa pitäis kannatellakin...

Yhteistyössä