Imetän, vauva jo 11 kk. Olenko outo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jannuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jannuliina

Vieras
Imetän lastani vielä useita kertoja päivässä? Pullosta annan harvoin ja nokkamukista vain hiukan vettä ruuan kanssa. Kaikkien oppaiden mukaan pitäisi vähentää imetystä (vain illalla ja aamulla) mut jos molemmat pidämme siitä ni miks pitäisi?
Onko muita jotka ovat pitkään imettäneet? Katsottiinko teitäkin kieroon??

Vastaus otsikkoon. Olet minun mielestäni.
Itselle ei tulisi mieleenkään imettää kävelemään oppinutta lasta :x :x :x .

Juu, en tiedä, onko ap:n lapsi oppinut kävelemään, mutta noin yleisesti.

minä imetin 1v 9kk. enkä todellakaan antanu ihmisten kommenttien hetkauttaa! hyvällä itseluottamuksella siitä selviää! aloin kyllä jo mukista antamaan 10kk lähtien lisäksi. yli yksi vuotiaana se oli lähinnä hellyys/rauhoittumistissiä!

No et ole outo. Imetä vaan niin kauan kun haluat. Itse olen imettänyt pitkään ja jos joku on jotain negatiivista ajatellutkin, on hän kohteliaasti pitänyt sen omana tietonaan. Jotkut on saattaneet ääneen ihmetellä, mutta ihan positiivisessa mielessä.

samalla lailla ja vauvalla yli vuos ikää. Mitä sitte?

En aio pakottaa "vauvaani" korvikkeeseen/lehmänmaitoon kun ei hän siihen selvästikään ole vielä valmis vain sen takia, että josta kusta on outoa imettää (melkein) kävelevää...

Alkuperäinen kirjoittaja Imetän yhä:
samalla lailla ja vauvalla yli vuos ikää. Mitä sitte?

En aio pakottaa "vauvaani" korvikkeeseen/lehmänmaitoon kun ei hän siihen selvästikään ole vielä valmis vain sen takia, että josta kusta on outoa imettää (melkein) kävelevää...

Taitaa olla kyse enemmän äidin takertumisen pakosta kuin vauvan ravinnon saannista ...whistle:

Outo olet korkeintaan siinä että annat joskus tuttipulloa. Miksi ihmeessä, maito rinnasta ja muut juomat nokkiksesta. Turha mitään tuttipulloja ottaa peliin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Et oo outo, ne ihmettelijät ovat outoja :snotty:

Just joo :headwall:

Kyllä ne mun mielestä on outoja, jos jaksavat a) tuhlata aikaansa toisten lasten imettämisiin tai imettämättä jättämisiin, ja b) ihmetellä sitä, että alle vuoden ikäistä imetetään vaikka suosituksetkin ovat mitä ovat :)

Yhteistyössä