hello
vauvan ollessa alle 3kk imetin muutaman kerran esim. kahvion nurkkapöydässä seinään päin kääntyneenä harso tai huivi suojana. yleensä annoin tuttelia.
yäk sairasta ja epänormaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Jokaisel saa tietyst olla oma mielipide täst asiast. Mun mielest täysin normaalii ja luonnollist. Imetän niin lapsentahtisest ku mahdollist, joten yleensä poika saa tissii siel mis millonki haluu.Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Joo peesi tähän, mutta vauvaa kyllä julki-imetän... On niin helppoaAlkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Mä oon myös sitä mieltä, että 2-vuotiaan ei ole pakko saada tissiä kesken kauppareissun. Hän syö jo muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2v julki-imetys ei oo normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Ei oo mitään syyt miksen imettäs julkisest. Aion imettää niin kauan ku poika 2v haluu. Täysimetin 8kk. :heart:
Mielipiteitä asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Imetin muutama päivä sitten julkisesti 2kk ikäistä vauvaa, niin joku tuntematon rouva tuli valittamaan. Istuin kahvion perimmäisessä pöydässä, eikä viereisissä pöydissä ollut ketään. Mulla oli imetyspaita päällä ja istuin seinään päin. Imetin niin huomaamattomasti kun mahdollista. Olin rouvan mielestä epäkohtelias, ajattelematon, en ottanut muita huomioon jne. Olisi täytynyt imettää vessassa tai lastenhoitohuoneessa tai ruokkia pullosta. Että tämmönen kokemus.
?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Mielipiteitä asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Imetin muutama päivä sitten julkisesti 2kk ikäistä vauvaa, niin joku tuntematon rouva tuli valittamaan. Istuin kahvion perimmäisessä pöydässä, eikä viereisissä pöydissä ollut ketään. Mulla oli imetyspaita päällä ja istuin seinään päin. Imetin niin huomaamattomasti kun mahdollista. Olin rouvan mielestä epäkohtelias, ajattelematon, en ottanut muita huomioon jne. Olisi täytynyt imettää vessassa tai lastenhoitohuoneessa tai ruokkia pullosta. Että tämmönen kokemus.
?Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä?:?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Mielipiteitä asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Imetin muutama päivä sitten julkisesti 2kk ikäistä vauvaa, niin joku tuntematon rouva tuli valittamaan. Istuin kahvion perimmäisessä pöydässä, eikä viereisissä pöydissä ollut ketään. Mulla oli imetyspaita päällä ja istuin seinään päin. Imetin niin huomaamattomasti kun mahdollista. Olin rouvan mielestä epäkohtelias, ajattelematon, en ottanut muita huomioon jne. Olisi täytynyt imettää vessassa tai lastenhoitohuoneessa tai ruokkia pullosta. Että tämmönen kokemus.
Jätä kommentti omaan arvoonsa. Äläkä tämän vuoksi ainakaan lannistu.Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä?:?Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä?:?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Mielipiteitä asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen kokemus:Imetin muutama päivä sitten julkisesti 2kk ikäistä vauvaa, niin joku tuntematon rouva tuli valittamaan. Istuin kahvion perimmäisessä pöydässä, eikä viereisissä pöydissä ollut ketään. Mulla oli imetyspaita päällä ja istuin seinään päin. Imetin niin huomaamattomasti kun mahdollista. Olin rouvan mielestä epäkohtelias, ajattelematon, en ottanut muita huomioon jne. Olisi täytynyt imettää vessassa tai lastenhoitohuoneessa tai ruokkia pullosta. Että tämmönen kokemus.