Iltatähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2+7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2+7

Vieras
Hei!

Olemme uusperhe, lapsia yhtensä 7, joista kotona 3, kaksi viikonloppuisin (opiskelijoita) ja 2 jo kokonaan omissa asunnoissaan.

Olen pikkuisen haaveillut yhteisestä iltatähdestä. Huokaus! Taitaa olla jo typerää näin 41-vuotiaana, mies on 50.

No, haaveitahan saa olla, voihan niistä luopuakin...

""4 itsetehtyä ja 3 muuten vain rakasta lasta""

Siitä vain jos siltä tuntuu. Ainakin teillä molemmilla on kokemusta riittämiin kaikkiin lapsen kasvuvaiheisiin ja vanhemmista lapsista apua lastenhoitoon kun siltä tuntuu. Kaikkiaan monella tavalla positiivinen juttu.

Hei!

Minä olen 28-vuotias neljän lapsen äiti.Lapset ovat iältään 7v,5v,2, ja 1v.

Minäkin haaveilen jo ""iltatähdestä"",vaikka itsekkin olemme vielä suht nuoria.Haluaisimme nimittäin vielä yhden lapsen,mutta elämän tilanne ei sitä salli vielä.Joudumme nyt ainakin 6vuotta odottamaan.

Ei minusta haaveesta kannata luopua.Mikäs siinä jos jaksaa vielä vaippa rumpan.

=)))))))))))))))

Ei ikä ole este! Sairaalassa tapasin uusioperheen jossa oli jo aikuisia lapsia ja kaksi ns.yhteistä lasta joista toinen 1.5v ja toinen 3kk. äiti oli 45v ja isä jotain 50v. Samoin kaksi serkkutyttöä on tehneet lapset yli 40v. esim.

Minäkin sain intoa haaveilleni. meidänkin uusioperheessä on jo isoja lapsia ja yhteinen lapsi on nyt kaks ja puolvuotinen toista täällä haaveillaan. ikää mulla on 39v.

Koskaan ei ole kielletty suuria haaveilemasta.....

Minusta ei ole ollenkaan typerää tuo vauvahaaveilusi. Tunnen kaksikin pariskuntaa, joissa vaimo on 40 ja risat, mies viisissäkympein ja molemmat ovat saaneet tänä vuonna vauvan. Toiselle pariskunnalle toka lapsi ja toiselle kolmas, tosin eka yhteinen. Joten lycka till :)!

Haaveile ihmeessä ja tee oma osuutesi asian suhteen. Hyvällä onnella haaveesi voi toteutua. Meille onni oli myötäinen ollessani 42 vuotias ja saimme iltatähden teinien iloksi. Sitten innostuimme toivomaan iltatähdelle ikäistänsä leikkikaveria ja kolmen vuoden jälkeen raskauksista onnistui yksi, joka oli todellinen pienoinen ihme. Olen nyt viikolla 30 ja kaikki on mennyt mukavasti. Koko perhe odottaa tätä pientä tulokasta jouluksi.

Onpa kiva kuulla, että on muitakin ""vanhoja"". Meillä mies jo 50-v ja minä 35. Vähän mietityttää, miten tuo mies jaksaa. Hänellä jo ennestään pari aikuista lasta, mutta yhteinen tuhisija olisi toiveissa. Onnea yritykseen!

meille syntyi iltatähti, tai me sanotaan iltaaurinko, muksu kun on varsinainen hymypoika. me olemme myös uusio perhe ja minulla aiemmasta liitosta 3 lasta, miehellä ei ennestään. esikoiseni on 22 ja vauva 5kk isukki on 37