Pilkunvilaaja
Te laskette luojan levolle =). Se on levolle laskeUn luojani. eräs teistä sen tiesikin.
Höpsis!Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 22:22 Pilkunvilaaja kirjoitti:Te laskette luojan levolle =). Se on levolle laskeUn luojani. eräs teistä sen tiesikin.
Jeesus löytää ittensä hevosen #&%?$!*ä sinä päivänä ku siat oppii lentämään. Jumalasta ei löydy mitään todellista, ainut mitä siitäki on seurannu on monta tuhatta vuotta sotia ja kärsimystä ja aivan turhan takia. #&%?$!* jo vähemmästäki, että pitää sepittää niin törkeetä #&%?$!* kun joku raamattu on. Uskonto pitäs kieltää laissa ja kirkkojen polttaminen tehdä sallituksi, jopa palkittavaksi.-Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 01:44 EKI kirjoitti:Timppa, kyllä minä tiedän että sinulla on vaikeampi hetki elämässäsi. Älä pelkää, kyllä Jeesus löytää sinut, kun vain katsot oikeaan suuntaan. Todellinen rakkaus löytyy Jumalasta.
Kiitos Rytkös, toivon teille kaikkea parasta ja Herran iloa. Olette selvästi hyvä ihminen. Ja niin on varmastikkin Timppakin, mutta hän ei vielä ole löytänyt itseään. Uskon että hänen tulisi mennä käymään nuorten kokoontumisissa jollain seurakunnalla. Joku varmasti osaisi valistaa häntä Jumalan sanasta. Uskon ja toivon että löytäisit. Olet varmasti rakastettava ihminen joka vain kaipaa ihmistä kuka kuuntelee. Ja Jumala kuuntelee sinua aina.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 01:50 Rytkös kirjoitti:Toivottavasti te molemmat löydätte herran rauhan. Hänen suojansa on meidän kaikkien yhteinen.
Ei voi olla todellista että joku arvostaa semmosta sepitettyä #&%?$!* ku uskonto...Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:35 ÄitiA kirjoitti:Meidän lapsille on iltarukous luettu pienestä pitäen, vanhoja rukouksia tai ihan omin sanoin. Usko muutenkin on meille tärkeä asia, ja illan viimeinen juttu. Meillä kyllä rukoillaan muutenkin kuin iltaisin. Teini-ikäinen ei enää rukoile, mutta ei kielläkään, jos äiti joskus käy vierellä ja lurauttaa rukouksen. Itse rukoilin pienenä mm. pyhäkoulussa opetettiin, ja kylläpä aikuisenakin edelleen koen sen tärkeänä. Lapset on niin luontevia, parempia kuin me aikuiset, niillähän on se arvokas lapsenusko! On myös kirjoitettu muistiin se rukous, mitä lapset pienenä itse sanoi, kivat muistot sitten aikuisena.