Kiva, että olin avuksiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
Ai sinullakin v*tuttaa?? Kiva,en oo ainoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
mistä oot avaimen löytäny? mulla vaan iso "vasara" , joku pyyhe juttu ja 5 melonin palaa...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kiva, että olin avuksiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
Mihin tuo avain menee, kun ei käy tuohon pöydällä olevaan lootaan..?
Avain siinä "sängyn" vasemmalla puolellaAlkuperäinen kirjoittaja pop:mistä oot avaimen löytäny? mulla vaan iso "vasara" , joku pyyhe juttu ja 5 melonin palaa...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kiva, että olin avuksiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
Mihin tuo avain menee, kun ei käy tuohon pöydällä olevaan lootaan..?
Joo, taitaa olla yleistä tänään. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LindaH23:Ai sinullakin v*tuttaa?? Kiva,en oo ainoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
Mukaan tullaan myös täällä :wave:
Kiitti, löytyi. En älynnyt sen olevan sänky.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Avain siinä "sängyn" vasemmalla puolella
Sainkin avaimen käymään
missä on tonget?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Joo, taitaa olla yleistä tänään. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LindaH23:Ai sinullakin v*tuttaa?? Kiva,en oo ainoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tää pelastaa mun loppuillan. Mua niiiiin v*tuttaa ja ottaa pattiin, että pakko saada ajatukset johonkin muualle. Eli mukana.
Mukaan tullaan myös täällä :wave:
Mutta peliin. Mulla on vasara, tonget, 5 melonia ja joku taiteltava paperi. Ja jumissa tietty.
Tuolilla pöydän vasemmalla puolella.Alkuperäinen kirjoittaja mä:missä on tonget?
Ei minusta.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja läpi
Nää tän sarjan pelit on kyllä kivoja ja helppoja
Siihen kohtaan pitää lyödä lekalla(se kuva esittää sitä sänkyä)Alkuperäinen kirjoittaja mä:mitä toi kuvio tossa seinällä meinaa
AihAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei minusta.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja läpi
Nää tän sarjan pelit on kyllä kivoja ja helppoja
Kerro mihin sait sen avaimen menemään. =)
Siihen piti laittaa kuppi vettäAlkuperäinen kirjoittaja mä:miten toi oven vieres oleva härveli toimii