Iltapeliä?

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Joo, mut kun en pääse toiseen näkymään edes. Vain tuossa patsas jutussa olen.
Siis saithan siä sellasen oven auki, jonka takana on joku aita ja keskellä jotain..?
No en. Tuo jumittaa kympillä tuossa samassa kohdassa, kaikki vain mustaa. Mä luovutan. Yrittäkää te päästä pois tuolta. :)
Miä luovutan kanssa, kun en etene

Joo, mut kun en pääse toiseen näkymään edes. Vain tuossa patsas jutussa olen.
Siis saithan siä sellasen oven auki, jonka takana on joku aita ja keskellä jotain..?
No en. Tuo jumittaa kympillä tuossa samassa kohdassa, kaikki vain mustaa. Mä luovutan. Yrittäkää te päästä pois tuolta. :)
Miä luovutan kanssa, kun en etene
En tajua myöskään yhtään. Se timantti pitäisi kait johonkin laittaa mutta mihin. Luulin, että sinne jalustalle mistä sai sen öljylampun pois, mutta ei. Hankalaa on kyllä.

tiu
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Mitäs ihmettä käärme on syönny jo rinkulan ja kaks kolikkoa, mut ei anna mulle mitään avainta, se vaan heilahtaa?
Se tarvitsee 4 kolikkoa ja sen rinkulan.
No voi jee, mistä ne kaks muuta sit löytyy, kaks sain siitä dinon luota olevasta huoneesta, oik puol olevalta pöydältä..

Mitäs ihmettä käärme on syönny jo rinkulan ja kaks kolikkoa, mut ei anna mulle mitään avainta, se vaan heilahtaa?
No voi jee, mistä ne kaks muuta sit löytyy, kaks sain siitä dinon luota olevasta huoneesta, oik puol olevalta pöydältä..
Sieltä samasta huoneesta löytyy kaikki 4, arkun takaa ja linnun sulalla saa pyyhittyä yhden kivipaalusta vai mite ne ovat siellä takaseinällä.

tiu
Sieltä samasta huoneesta löytyy kaikki 4, arkun takaa ja linnun sulalla saa pyyhittyä yhden kivipaalusta vai mite ne ovat siellä takaseinällä.
AA KIITOS!

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Millä se patsaiden välissä oleva ovi aukee?

Avasin sen luukun eukon takaa, ja nyt en pääse mihkään muuhun näkymään?
Kun sen valon ottaa pois sieltä ja tulee siis pimeää niin siitä kuvasta ei pääse pois ennen kuin sen valon laittaa takaisin. Olipas hankala selittää.

enkä pelaa enää kun en tiedä mihin se timantti pitää laittaa.

tau
He heh, kävin urkkii pelin walkthroughin...Et sellanen nopea 114 kohdan peli. Laskujen mukaan tein 27 kohtaa ja sit loppu mielenkiinto..:) Mä tuun seuraavaan mukaan, jos te vielä tänään ehditte jotain muuta pelaa :D

tiu
Alkuperäinen kirjoittaja tau:
He heh, kävin urkkii pelin walkthroughin...Et sellanen nopea 114 kohdan peli. Laskujen mukaan tein 27 kohtaa ja sit loppu mielenkiinto..:) Mä tuun seuraavaan mukaan, jos te vielä tänään ehditte jotain muuta pelaa :D
Älä ole hannari ;)

Joo

Kun sen valon ottaa pois sieltä ja tulee siis pimeää niin siitä kuvasta ei pääse pois ennen kuin sen valon laittaa takaisin. Olipas hankala selittää.

Onko sulla jo prisma? Ja keksitkö jo sille paikan?

Jos keksit niin sit pitäis selvitä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Onko sulla jo prisma? Ja keksitkö jo sille paikan?

Jos keksit niin sit pitäis selvitä.....
Tajusin valaista sillä timantilla sitä takahuonetta ja löysin avaimen ja sain arkun auki, mutta nyt taas jumissa..en saa sitä onko se nyt prisma niin sitä sieltä lasiarkusta pois.

Yhteistyössä