kiven avullaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:^ Miten sait muokattua?
Caesarilta seppele päästä ja se toiselle oven vieressä seisovalle patsaalleAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä lasilaatikko?! :O
Veitsi, eli sellainen kiviterä..Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ja mistä miekka? tai veitsi?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Caesarilta seppele päästä ja se toiselle oven vieressä seisovalle patsaalleAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä lasilaatikko?! :O
Hyvin kerkee mukaan, melko hankala peliAlkuperäinen kirjoittaja tiu:kerkeekö mukaan? kuin lopussa jo peli?
yritetään!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyvin kerkee mukaan, melko hankala peliAlkuperäinen kirjoittaja tiu:kerkeekö mukaan? kuin lopussa jo peli?
En saanu, neljä kolikkoa ja sulanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Saitko yhtään noista koruista mukaan? Jonkun niistä voisi antaa sille naispatsaalle, jotta saisi sen takana olevan levyn näkyviin. *arvailee*
Sulalla yhdestä kivipaadestaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Yksi kolikko uupuu. Yhden löysin pöydältä, yhden arkun takaa ja yhden taulusta. Mistä neljäs?
Toisen renkaan ottaa käärme.. Onhan sulla oikea rengas siis?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:se avain... mulla on se "rengas", mites sen saa siihen miekka-avainjuttuun?
se jonka siitä avaimesta sain veitselläköhän se oli?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Toisen renkaan ottaa käärme.. Onhan sulla oikea rengas siis?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:se avain... mulla on se "rengas", mites sen saa siihen miekka-avainjuttuun?
Siis se rengas vain hävisi käärmeeseen... Ja mitään ei tapahtunut. :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Toisen renkaan ottaa käärme.. Onhan sulla oikea rengas siis?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:se avain... mulla on se "rengas", mites sen saa siihen miekka-avainjuttuun?