Iltalehti: "Ylipainoinen onkin kohta normaalipainoinen". BMI rajoja nostetaan virallisesti, ylipainon rajaksi30:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaa vihdoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="peyote";28115773]Kyllä minulla ainakin on ihan reilusti rasvaa kun bmi menee yli 20. Kaikilla ei, sanoin juuri äsken, että se riippyy ruumiinrakenteesta. Bmi 19 esimerkiksi on ihan normaali. 29 ei enää ole.[/QUOTE]

näytät sen ylimääräisen rasvan kanssa varmasti paremmalle kuin nyt

[QUOTE="peyote";28115773]Kyllä minulla ainakin on ihan reilusti rasvaa kun bmi menee yli 20. Kaikilla ei, sanoin juuri äsken, että se riippyy ruumiinrakenteesta. Bmi 19 esimerkiksi on ihan normaali. 29 ei enää ole.[/QUOTE]

Oonko mä puhunu mistää bmi29? Se on aiva eri asia ku bmi22...

[QUOTE="wink";28115803]näytät sen ylimääräisen rasvan kanssa varmasti paremmalle kuin nyt[/QUOTE]

Jos sovitaan, että sä et käy vihjailemaan mun ulkonäöstä mitään, niin en mäkään ala sanomaan kellekään painavemmalle keskustelijoille heidän ulkonäöstään mitään. Niinkuin en ole sanonutkaan. Voidaan puhua katsos ihan yleisesti. Ap:n iloitsema painorajojen muutos ei ole mikään terve suunta.

Oonko mä puhunu mistää bmi29? Se on aiva eri asia ku bmi22...

Niin siis minä olen tässä nyt lähinnä tälle ap:lle osoittanut vastaukseni, hänestä kun ei ole normaalia, jos bmi on alle 20. Minulla se on yleensä aina ollut, enkä ole mitenkään liian laiha. Kyllähän varmasti lääkärikin huomauttaisi, jos olisin, vai mitä?

Edelleenkin, on monia ihmisiä kuten minä, joilla alkaa jo olla makkaraa, kun bmi menee yli 20 ja sen takia olisi hiukan tyhmää, että sen alle olisi muka alipainoinen. En ole missään väittänyt, että bmi 22 olisi huono tai lihava. Jotkut vaan ei koe oloaan hyväksi sellaisena, kun se niin paljon riippuu ruumiinrakenteesta. Ei se tarkoita, että on liian laiha, jos se on alle 20. Onko vaikea ihan oikeesti tajuta, mitä mä kirjoitan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos sovitaan, että sä et käy vihjailemaan mun ulkonäöstä mitään, niin en mäkään ala sanomaan kellekään painavemmalle keskustelijoille heidän ulkonäöstään mitään. Niinkuin en ole sanonutkaan. Voidaan puhua katsos ihan yleisesti. Ap:n iloitsema painorajojen muutos ei ole mikään terve suunta.

Siis miks jonku harmaan suunsoiton takia sun pitääs haukkua asiaan syyttömiä?!? :headwall:

Koitappa lukia mitä vastasit tuolla harmaalle. Mieti.
Tiiätkö, olen ollut sulle ystävällinen, vuosia. En jaksa enää, koska sä et edes huomaa sellaista. Raivostut ihan kaikesta, otat ihan kaiken itseesi. Olen juuri nimenomaan sinulle yrittänyt aina selittää uudestaan, mitä tarkoitat ja yrittänyt olla sinua loukkaamatta. En jaksa enää, olet hankala henkilö.

Olen myös usein käynyt sua puolustamassa. Ja nyt mua ärsyttää, että käyt mun kimppuun, vaan, koska sanoin, että aika moni on normaalipainoinen alle bmi 20 ja tuntee itsensä punkeroksi sen yli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiiätkö, olen ollut sulle ystävällinen, vuosia. En jaksa enää, koska sä et edes huomaa sellaista. Raivostut ihan kaikesta, otat ihan kaiken itseesi. Olen juuri nimenomaan sinulle yrittänyt aina selittää uudestaan, mitä tarkoitat ja yrittänyt olla sinua loukkaamatta. En jaksa enää, olet hankala henkilö.

Olen myös usein käynyt sua puolustamassa. Ja nyt mua ärsyttää, että käyt mun kimppuun, vaan, koska sanoin, että aika moni on normaalipainoinen alle bmi 20 ja tuntee itsensä punkeroksi sen yli.

No tuota noin, itte sä kirjootit aiva ihmeellisiä ja sitte vedät kilarit sen takia, että ihmettelen miks sun pitääs syyttömiä haukkua eikä sitä suuta soittavaa harmaata. :whistle: :whistle:

Joo ihan kamalan hyökkäyksen tein sua kohtaan ku kyseenalaastin sun yleistyksen. :laugh:

No tuota noin, itte sä kirjootit aiva ihmeellisiä ja sitte vedät kilarit sen takia, että ihmettelen miks sun pitääs syyttömiä haukkua eikä sitä suuta soittavaa harmaata. :whistle: :whistle:

Joo ihan kamalan hyökkäyksen tein sua kohtaan ku kyseenalaastin sun yleistyksen. :laugh:

Kun sä et ymmärrä yhtään mitä mä kirjoitan edes, se mua ärsyttää. Ihan kuin et ajattelis mitään. En jaksa.

Mun tuttava taistelee syöpää vastaan, molemmat rinnat on leikattu. Sanoi pitävänsä painon nyt 70 kilossa lääkityksien ym. takia. Liikkuu päivittäin, ei näytä tippaakaan ylipainoiselta. Taitaa olla mua lyhyempi, oon itse 167 cm. Olosuhteisiin nähden näyttää nyt varsin hyvinvoivalta.

Jos sovitaan, että sä et käy vihjailemaan mun ulkonäöstä mitään, niin en mäkään ala sanomaan kellekään painavemmalle keskustelijoille heidän ulkonäöstään mitään.

Oonko mä muka ainoa jonka mielestä tämä on jotenki kummallinen lause. Eikö pitääsi "uhkailla" tuon harmaan kimppuun hyökkäämisellä eikä niiden jotka eivät asiaan edes liity... :whistle:

Ihan turha Peyoten väittää etten tajua. Mä tajuan kyllä paljoki, mutta jätän ny sanomatta ääneen vaikka sä selvästikki yrität ärsyttää mua.

Oonko mä muka ainoa jonka mielestä tämä on jotenki kummallinen lause. Eikö pitääsi "uhkailla" tuon harmaan kimppuun hyökkäämisellä eikä niiden jotka eivät asiaan edes liity... :whistle:

Ihan turha Peyoten väittää etten tajua. Mä tajuan kyllä paljoki, mutta jätän ny sanomatta ääneen vaikka sä selvästikki yrität ärsyttää mua.

Peyote inhoaa ylipainoisia.

Jossakin toisessa ketjussa joku sanoi, että Peyote suhtautuu halveksuen ylipainoisiin tai haukkuu niitä ja nyt ymmärrän, mitä sillä tarkoitettiin. Aika uskomatonta kielenkäyttöä Scarlettia kohtaan Peyotelta ja myös kaikkia yli 20 bmi omaavia. Ai, pitäisi tuntea itsensä pulleroksi, koska bmi on yli 20 ja koska yksi vääristyneen (anorektisen) kehon kuvan omaava ihminen sanoo niin. Kuulostaa sairaalta, että yli 20 bmi normaalipainoiset ovat pulleroita. Anorektikostahan tietenkin 20 bmi on ihan kauhistus ja pullero.

Yhteistyössä