Oliko? En saanut selville.Eikös tuossa ollut laskettu?
Mikä se summa oli
Oliko? En saanut selville.Eikös tuossa ollut laskettu?
Syyttömiä me siihen olemme jos sinä et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi...Oliko? En saanut selville.
Mikä se summa oli
Marinin matkojen yhteenlasketut lentokilometrit ovat 78 855 kilometriä. Hiilidioksidipäästöt ovat yhteensä 5 428 kilogrammaa.Oliko? En saanut selville.
Mikä se summa oli
Järkkyä!Marinin matkojen yhteenlasketut lentokilometrit ovat 78 855 kilometriä. Hiilidioksidipäästöt ovat yhteensä 5 428 kilogrammaa.
Tuo on keskimääräisen autoilijan noin neljän vuoden päästöt.Marinin matkojen yhteenlasketut lentokilometrit ovat 78 855 kilometriä. Hiilidioksidipäästöt ovat yhteensä 5 428 kilogrammaa.
Niin ja nämä ovat pelkästä lentämisestä. Tuohon vielä päälle asuminen, muu liikkuminen yms.Tuo on keskimääräisen autoilijan noin neljän vuoden päästöt.
Voisiko hänet köyttää sängyn jalkaan kiinni.Niin ja nämä ovat pelkästä lentämisestä. Tuohon vielä päälle asuminen, muu liikkuminen yms.
Mikähän mahtaa olla maansiirtokoneiden päästöt, joita vain yksi henkilö operoi?Marinin matkojen yhteenlasketut lentokilometrit ovat 78 855 kilometriä. Hiilidioksidipäästöt ovat yhteensä 5 428 kilogrammaa.
Marinin matkojen yhteenlasketut lentokilometrit ovat 78 855 kilometriä. Hiilidioksidipäästöt ovat yhteensä 5 428 kilogrammaa.
Voisiko hänet köyttää sängyn jalkaan kiinni.
No jos Sannan kampaaja on moisesta kiinnostunut, niin mikäs minä olen tuomitsemaan.Voisiko hänet köyttää sängyn jalkaan kiinni.
En tiedäMikähän mahtaa olla maansiirtokoneiden päästöt, joita vain yksi henkilö operoi?
En tiedä. Ei kai ne päästöt maksamalla katoa?Mikä oli summa euroina ja kenelle pitää Sanna Marinin päästöistä mielestäsi maksaa?
En tiedä. Ei kai ne päästöt maksamalla katoa?
Tiedätkö, mikä tässä on se pointti? Se, minä en neuvo, miten muiden pitäisi elää, toisin kuin Marin.Eikö korkeat sakkomaksut auttaisi vähentämään lentomatkailua?
Ja mihin maahan esim. nämä maksut pitäisi maksaa tulo- vai lähtömaahan? vai joku maiden yhteisilmastonmuutoshiilinjälkipankki?
Ja miten paljon olet itse selvitellyt omaa kulutuskäyttäymistäsi ja miten paljon sakkoja pitäisi sinun maksaa?
Käydäänkö sitä vaikka ihan yhteisesti täällä läpi?
Mitenkä auton käyttö, käytätkö lentokonetta koskaan, mitenkäs se lihan syönti, miten lämmität asuntosi, julkiset välineetkään ei oikein taida käydä kun näitä päästöjä tarkastellaan, , joten paljonko kävelet välimatkoja.
Vai auttaako mielestäsi tämä päivittely jotakin asiaan? Mikä on ratkaisusi?
"En tiedä", ei nyt oikein riitä.
Pystytkö pitämään edes yhden välipäivän Sannan asioiden vatvomisesta?Tiedätkö, mikä tässä on se pointti? Se, minä en neuvo, miten muiden pitäisi elää, toisin kuin Marin.
Pystyn.Pystytkö pitämään edes yhden välipäivän Sannan asioiden vatvomisesta?
Iltalehti on päässyt Seiska-lehden apajille. Luulevatko toimittajaraukat, että Sanna lukee heidän höpätyksiä? Minustakin tehdään tälle palstalle nykyään enemmän ketjun aloituksia kuin Sannasta.Jutut Suomessa alkavat käydä vähiin, kun tyhjästä pitää nyhjäistä.Ja mielellään sänky julkiselle torille, jotta palstan tekopyhät marttyyrit voivat käydä heittämässä sen kuuluisan ensimmäisen kiven Marinin päälle.
Ei ainakaan mun sänkyyn.Voisiko hänet köyttää sängyn jalkaan kiinni.
Ihan varmasti narskut lukevat mitä heistä lehdissä kirjoitetaan.Iltalehti on päässyt Seiska-lehden apajille. Luulevatko toimittajaraukat, että Sanna lukee heidän höpätyksiä? Minustakin tehdään tälle palstalle nykyään enemmän ketjun aloituksia kuin Sannasta.Jutut Suomessa alkavat käydä vähiin, kun tyhjästä pitää nyhjäistä.
Juuri näin!Tiedätkö, mikä tässä on se pointti? Se, minä en neuvo, miten muiden pitäisi elää, toisin kuin Marin.
Jeejee hallelujaa!Nyt menee lujaa....
Jos mennään itse asiaan eli lentomatkailun hiilidioksidipäästöihin, löytyy niihin kyllä Sannan suosima keino: verotus. Miksi Sanna tai hänen liikenneministerinsä Harakka ei hallituskautensa aikana säätänyt lentopolttoainetta = kerosiinia Suomessa verollisiksi (sama vero kuin autojen käyttämille polttoaineille) ja ajanut eteenpäin kansainvälistä verotusta kansainvälisille lennoille?Eikö korkeat sakkomaksut auttaisi vähentämään lentomatkailua?
Ja mihin maahan esim. nämä maksut pitäisi maksaa tulo- vai lähtömaahan? vai joku maiden yhteisilmastonmuutoshiilinjälkipankki?
Ja miten paljon olet itse selvitellyt omaa kulutuskäyttäymistäsi ja miten paljon sakkoja pitäisi sinun maksaa?
Käydäänkö sitä vaikka ihan yhteisesti täällä läpi?
Mitenkä auton käyttö, käytätkö lentokonetta koskaan, mitenkäs se lihan syönti, miten lämmität asuntosi, julkiset välineetkään ei oikein taida käydä kun näitä päästöjä tarkastellaan, , joten paljonko kävelet välimatkoja.
Vai auttaako mielestäsi tämä päivittely jotakin asiaan? Mikä on ratkaisusi?
"En tiedä", ei nyt oikein riitä.