Iltalehti selvitti Sannan järkyttävän suuret ilmastonmuutosta kiihdyttävät hiilidioksidipäästöt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voisiko hänet köyttää sängyn jalkaan kiinni.
Ja mielellään sänky julkiselle torille, jotta palstan tekopyhät marttyyrit voivat käydä heittämässä sen kuuluisan ensimmäisen kiven Marinin päälle.
No jos Sannan kampaaja on moisesta kiinnostunut, niin mikäs minä olen tuomitsemaan.
Eiköhän aihettaa sivuavia Instapäivityksiä joskus tulevaisuudessa ilmesty, kun huomioarvo uhkaa heiketä. Torilla järjestetty "kampaajani hivelee höyhenellä sheivattua ihoani"-tempaus ylittää varmaankin uutiskynnyksen lähes kaikkialla. 🤩

 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Jos mennään itse asiaan eli lentomatkailun hiilidioksidipäästöihin, löytyy niihin kyllä Sannan suosima keino: verotus. Miksi Sanna tai hänen liikenneministerinsä Harakka ei hallituskautensa aikana säätänyt lentopolttoainetta = kerosiinia Suomessa verollisiksi (sama vero kuin autojen käyttämille polttoaineille) ja ajanut eteenpäin kansainvälistä verotusta kansainvälisille lennoille?

Tavallinen työmatkailija maksaa veroa jokaisesta tankkaamastaan bensalitrasta, mutta Sanna liikkuu pääosin verovapaasti ja vaatii sen jälkeen muita vähentämään päästöjään ja maksamaan enemmän veroja.
Sanna on veronkiertäjä.
 
vierailija
Ihan varmasti narskut lukevat mitä heistä lehdissä kirjoitetaan.
Ehkä Sanna lukee vain ulkomaiset lehtikirjoitukset. Hänelle on yksi hailee mitä pienessä Suomessa hänestä pulistaan. Ei nykyään ihmiset tarvitse lehdistöä välikappaleena. Somella voi kertoa itsestään vain sen mitä haluaa.
Ei pahoille ihmisille tarvitse mitään kertoa. He kääntävät aina mustilla sieluillaan valkoisen mustaksi.
 
vierailija
Luultavasti olisivat😂
Kauhukabinetin propagandakoneisto yrittää pitää kansan hiljaisena syyttämällä kaikesta Sannaa. Tässäkin ketjussa on Orpon monta nöyrää muulia töissä.
 
vierailija
Sannan räkyttäjillä alkaa olla eväät lopussa. He kaluavat loppuun järsittyä luuta.
Mitään uutta puheenaihetta ei hönestä enää tule olemaan.
Suosittelen palstan mustia käymään toistensa kiduksiin. Voin käydä välillä heiluttamassa keltaista lippua.
 
vierailija
Eipä Sannassa pali muuta ole kuin luuta ja nahkaa.
Tuollaisen timmin kropan minäkin haluaisin.
Olen kulinaristi ja mieluummin jään kotisohvalle mussuttamaan kuin vetäisen lenkkarit jalkoihini ja lähden pitkälle juoksulenkille. Kaaduin aikoinaan työmatkalla uusilla talvikengillä hiljattain jäälle sataneen lumelle työstä stadiin matkallani. Olin silloin kipittämässä Stockmannin suklaamaistiaisiin.
Sairaalareissuni jälkeen höllensin "kaasujalkaani".
Olen edelleen sporttinen unissani. Näin reilu viikko sitten unen, jossa minua takaa-ajettiin ja paukuteltiin kohti paukkuraudalla. Suojauduin kierimällä pakoon.
Heräsin unestani siihen, että olin kerinyt vuoteeni reunalle ja lyönyt ohimoni yöpöydällä olevaan kolmion muotoiseen posliinirasiaan. Verta ei onneksi tullut kolhusta. Silmänympärys turposi ja on vieläkin hieman violetti. Sävy on sama kuin meikkipaletissani, jonka sävyä olen käyttänyt ulkoillessani. Toki yhdessä tilaisuudessa minua katsottiin hieman säälien. En viitsinyt ottaa asiaa puheeksi. Luulkoot mitä luulevat.
Summa summarum. Urheilu ei yksinkertaisesti sovi minulle, ja herkut vetävät aina pidemmän korren.
Ainut pelastukseni on pieni eläke. Ei sillä rahalla pysty itseään syömään hälytysrajalle niin, että mittanauhasta loppuvat lukemat.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Tuollaisen timmin kropan minäkin haluaisin.
Olen kulinaristi ja mieluummin jään kotisohvalle mussuttamaan kuin vetäisen lenkkarit jalkoihini ja lähden pitkälle juoksulenkille. Kaaduin aikoinaan työmatkalla uusilla talvikengillä hiljattain jäälle sataneen lumelle työstä stadiin matkallani. Olin silloin kipittämässä Stockmannin suklaamaistiaisiin.
Sairaalareissuni jälkeen höllensin "kaasujalkaani".
Olen edelleen sporttinen unissani. Näin reilu viikko sitten unen, jossa minua takaa-ajettiin ja paukuteltiin kohti paukkuraudalla. Suojauduin kierimällä pakoon.
Heräsin unestani siihen, että olin kerinyt vuoteeni reunalle ja lyönyt ohimoni yöpöydällä olevaan kolmion muotoiseen posliinirasiaan. Verta ei onneksi tullut kolhusta. Silmänympärys turposi ja on vieläkin hieman violetti. Sävy on sama kuin meikkipaletissani, jonka sävyä olen käyttänyt ulkoillessani. Toki yhdessä tilaisuudessa minua katsottiin hieman säälien. En viitsinyt ottaa asiaa puheeksi. Luulkoot mitä luulevat.
Summa summarum. Urheilu ei yksinkertaisesti sovi minulle, ja herkut vetävät aina pidemmän korren.
Ainut pelastukseni on pieni eläke. Ei sillä rahalla pysty itseään syömään hälytysrajalle niin, että mittanauhasta loppuvat lukemat.
Olet sinä Alepa melkoinen sanataiteilija. :giggle:
 
vierailija
Olet sinä Alepa melkoinen sanataiteilija. :giggle:
Nuorin sisareni on kehittänyt kirjoittamisesta itselleen ammatin. Hän on myös arvostettu valokuvaaja.
Ehkä minusta olisi tullut suosittu laulaja, jos olisin lähtenyt alalle. Jaakko Teppo lähti ilmavoimiin. Huumorini kumpuaa
lapsuusmaisemistani. Ei se minnekään ole kadonnut vaikka
häivyin sieltä heti yo-kirjoitusteni jälkeen.
Äidinkielen kirjoitukseni tipahti loppuarvosteluissa laudaturista ämmään. Myös Suomen kuuluisin dekkarikirjailija äidinkielen opettajana lannisti orastavan kirjoittajataipaleeni. Pahoin pelkään, että jälkikasvuni pistää minusta tuhat kertaa paremmaksi.
Googletan seuraavaksi Viktor Kalborekista tietoa ja sitten lähden ulos. Ehkä käyn ostamassa saman herkun josta lasteni isä kuulema tykkää. Alun perin aloin kirjoittaa hänelle.
Hän oli silloin toipilas hyvin vaikeasta masennuksesta.
Jotkut juttuni Annan palstoilla olivat saaneet hieman hörähtämään. Aikoinaan nauroimme jatkuvasti silmät vesissä.
Savolainen huumori on sarkastista. Ei se kaikille avaudu eikä tarvitsekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Mitään uutta puheenaihetta ei hönestä enää tule olemaan.
Kuin sulla Alepa tuo...faktoihin perustuminen, kuis...sulla on realiteetit noin niinku hallussa? Kirjoitit ison valheen nyt.

Sanna JANOAA huomiota ja provokaatiota. Lehdet repii otsikoita hänestä vastakin.

Voi kun olisikin normipoliitikko tai normi-ex-poliitikko! Se ois ihanaa. Sellainen joka malttaisi postata työ/arkisia juttuja ja malttaisi olla syrjässä välillä, ihmisen kokoinen. Olin kesällä innoissani "Sannasta tulee normaali!"
Mutta kun ei.

Sanna tietää mistä narusta vetää.
-Kohta lennetään ilmastoa pelastamaan etelään ja postataan kuva kahdesta viinilasista uimarannalla
-poistutaan nokkavasti tavallisesta punaisen maton haastattelusta
-lauotaan lehtiin pskaa "I'm too sexy"
-Ei olla siellä missä pitäis vaan ollaan jossai humputtelemassa
 
vierailija
Sanna:

"Itse asiassa yksi suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu. Se on pelkoni, että se ei lopu, että se kiinnostus jatkuu.
– Se on suurimpia pelkojani, että sitten en saa palata minuksi, vaan edelleen olisi siinä valokeilassa ja fokuksessa, ja se pelottaa minua. "
 
Sanna:

"Itse asiassa yksi suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu. Se on pelkoni, että se ei lopu, että se kiinnostus jatkuu.
– Se on suurimpia pelkojani, että sitten en saa palata minuksi, vaan edelleen olisi siinä valokeilassa ja fokuksessa, ja se pelottaa minua. "
Tämä herättää kysymykset
  1. valehteliko Sanna?
  2. onko Sanna muuttunut peilikuvaksi entisestä suhteessa julkisuuteen?
 

Yhteistyössä