T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tipelius:Tahtookin taas Loviisan Aittaan, on oikee "paratiisi"!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Joo toi on hieno myös ja aika edullineki
Siellä on myös lentokenttä ja muutama tuoksahtava sikala!
Ruskolla Lentokenttä? Ai Ruskon lentokenttä vai? meinaan ei ainakaan Turun lentokenttä...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No entäs Piikkiö, joka tosin kohta on Kaarina B) ? Ei kun ihan oikeesti, mä ostin tuon Iltalehden, mutta en vaan muista että mikä hiton paikka se oli jota siinä suositeltiin. Ja nyt lehti on makkarissa etten pääse tarkastamaan. Se oli yks paikka Turussa, ei nää perinteiset Hirvensalot tai muut. Siinä jutussa oli siis siitä että missä vois asuntojen arvo parhaiten nousta tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Ruskolla Lentokenttä? Ai Ruskon lentokenttä vai? meinaan ei ainakaan Turun lentokenttä...
Oletko sä yksinkertainen vai leikitkö sä vain sellaista? Jos karttaa vähänkään vilkaisee, niin aikas Ruskon rajalla tuo Turun lentoasema vaan on. Ja Lähteenmäen alueella lentokentän melu on melkoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Oletko sä yksinkertainen vai leikitkö sä vain sellaista? Jos karttaa vähänkään vilkaisee, niin aikas Ruskon rajalla tuo Turun lentoasema vaan on. Ja Lähteenmäen alueella lentokentän melu on melkoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No entäs Piikkiö, joka tosin kohta on Kaarina B) ? Ei kun ihan oikeesti, mä ostin tuon Iltalehden, mutta en vaan muista että mikä hiton paikka se oli jota siinä suositeltiin. Ja nyt lehti on makkarissa etten pääse tarkastamaan. Se oli yks paikka Turussa, ei nää perinteiset Hirvensalot tai muut. Siinä jutussa oli siis siitä että missä vois asuntojen arvo parhaiten nousta tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tipelius:Tahtookin taas Loviisan Aittaan, on oikee "paratiisi"!
Rustica Room keskustassa kauppiaskadulla on paljon, PALJON ihanampi paratiisi... vinkvink![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja lietoon ei kannata mennä
Miksi? Taitaa olla Turun lähikunnista ainoa, joka maksaa kotihoidon kuntalisää. Ilmarinen ainakin tosi kiva alue.
t: se tämän ketjun vieras, joka muuttaisi Kähäriin![]()
Vaan ku mun mielestä siellä ei ole mitään
Alkuperäinen kirjoittaja tipelius:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tipelius:Tahtookin taas Loviisan Aittaan, on oikee "paratiisi"!
Rustica Room keskustassa kauppiaskadulla on paljon, PALJON ihanampi paratiisi... vinkvink![]()
Kerro lisää, minkätyyppistä tavaraa myy ja millanen hintataso? Onko omalehmä ojassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No entäs Piikkiö, joka tosin kohta on Kaarina B) ? Ei kun ihan oikeesti, mä ostin tuon Iltalehden, mutta en vaan muista että mikä hiton paikka se oli jota siinä suositeltiin. Ja nyt lehti on makkarissa etten pääse tarkastamaan. Se oli yks paikka Turussa, ei nää perinteiset Hirvensalot tai muut. Siinä jutussa oli siis siitä että missä vois asuntojen arvo parhaiten nousta tulevaisuudessa.
muistatko yhtään että mimmonen se paikannimi oli? jotain ees siittä nimestä?
En vaan piru vie muista. Kun oli vieraampi paikka mulle. Kuvassa oli kerrostaloja, auttaako se B) ?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja lietoon ei kannata mennä
Miksi? Taitaa olla Turun lähikunnista ainoa, joka maksaa kotihoidon kuntalisää. Ilmarinen ainakin tosi kiva alue.
t: se tämän ketjun vieras, joka muuttaisi Kähäriin![]()
Vaan ku mun mielestä siellä ei ole mitään
Ruskokin maksaa kuntalisää.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No entäs Piikkiö, joka tosin kohta on Kaarina B) ? Ei kun ihan oikeesti, mä ostin tuon Iltalehden, mutta en vaan muista että mikä hiton paikka se oli jota siinä suositeltiin. Ja nyt lehti on makkarissa etten pääse tarkastamaan. Se oli yks paikka Turussa, ei nää perinteiset Hirvensalot tai muut. Siinä jutussa oli siis siitä että missä vois asuntojen arvo parhaiten nousta tulevaisuudessa.
Piikkiössä on mahtavia alueita mut on myös aivan päinvastakin siellä.
Parainen on myös myös hyvää aluetta aivan Turun liepeillä, se kaks kielisyys vaan tekee alueesta ei suositun monille.
Joo totta puhut Piikkiöstä. Ja sen suosio (sekä samalla tietty arvo) nousee koko ajan, kun Kaarina on niin täynnä. Parainen on tosi ihana kesäkaupunki. Harkittiin kovasti aikoinamme myös Paraista, mutta Piikkiö vei voiton. Tulee kuitenkin niin paljon kesällä vietettyä aikaa saaristossa ja Paraisilla.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Juu,kyllähän se Turun lentoasema Ruskolla sijaitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
Mun mies on Paraisilta (ja just kakskielinen). Ja jostain luin että asut nyt Raumalla. Mä nimittäin olen Porista alunperin. Aikalailla vihollisia siis ollaan
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikös Lauste ole ihan kamala slummi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...kun kyllä mun mielikuvan mukaan Naantali on hiukan eri sarjassa kuin Parainen, Rusko ja Piikkiö... enpä kyllä toisaalta ole siellä pariin vuoteen käynyt, voi olla asiat muuttuneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Juu,kyllähän se Turun lentoasema Ruskolla sijaitsee.
pakko vängätä mutta ei sijaitse.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis eikös Lauste ole ihan kamala slummi?
Maineeltaan juu. Mutta mä olen sielläkin asunut muutaman vuoden miehen ja pojan kanssa ja oli kyllä mahtava paikka. Metsä ja pururata ihan vieressä ja tosi rauhallinen talo. Mutta me asuttiin ihan reunassa, kun taas keskusta (jossa pubi) oli aika levoton. En kuitenkaan suostu pahaa sanaa Lausteesta sanomaan, sillä jos Lauste on slummi, niin mikähän se alue oli, jossa Porissa asuin useammankin vuoden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suska:Entäs Raisio, millainen paikka asua?