K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyllis:Hyviä (arvostettuja) alueita on ainakin Uittamo (Meri-Uittamo aikast kallis), Ispoinen, Hirvensalo, Suikkila, Harittu, Moisio. Mun ymmärrykseni mukaan Lauste, Varissuo, Jäkärlä ja Runosmäki eivät ole niitä kaikista arvostetuimpia asuinalueita, syystä että siellä on paljon kaupungin vuokrataloja ja pääasiassa siis kerrostalovoittoisia alueita. Ja nyt EN tällä tarkoita etteivätkö olisi hyviä asuinalueita, mutta asuntojen hintataso on siis matalampi kuin näillä ensin mainitsemilani alueilla. Ja onhan sekin tosi hyvä asia! Pääsee pienemmällä rahalla isompaan asuntoon kiiinni kuin vastaavat ehkä muilla asuinalueilla ovat hieman kalliimpia. Haluaako asuinalueelta rauhaa, maisemia, hyviä kulkuyhteyksiä ja palveluita ym. on tietenkin harkittava aina sekä etsiikö kerros, rivi vai omakotitaloa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ostaisi Turusta vaan esim. Littoisista, ihan yhtä lähellä kun muutkin lähiöt mutta 100x ihanampi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:Johonkin Turun liepeille kannattaa muuttaa, Naantali kai edelleen aika arvostettu ja kesäkaupunkina ihan ykkönen. Ja vain vartin ajomatkan päässä Turusta, melkein kuin "lähiö".Turussa muuttaisin kaiketi Hirvensaloon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin, nyt meitä liputtaa jo kolme Littoisten puolesta, joten eiks se ole päätetty: Sieltä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin, nyt meitä liputtaa jo kolme Littoisten puolesta, joten eiks se ole päätetty: Sieltä!![]()
niin... jos on siis sitä rahaa laittaa kämppään.
Littoinen on kallis asuinalue, kuin myös Hirvensalo, Kakskerta, Majakkaranta, Korppoolaismäki...Littoisiin menee yks bussi ja sielä assuu helvetisti porukkaa. pakko olla oma auto, aluekin on niin laaja että sitte pitää miettiä haluaako asua kaarinan vaiko liedon puolella
![]()
mutta nättihän se on.
jos järkevä on niin kaarinaan ehottomasti kannattee muuttaa, ei turkuun. palvelut paremmat, jonot lyhemmät ja veroprosentti alempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö:Mikä vika Naantalissa on? Eiks pressan "kesämökki" ole siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja lietoon ei kannata mennä
Miksi? Taitaa olla Turun lähikunnista ainoa, joka maksaa kotihoidon kuntalisää. Ilmarinen ainakin tosi kiva alue.
t: se tämän ketjun vieras, joka muuttaisi Kähäriin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Joo toi on hieno myös ja aika edullineki
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ruskolla on ainakin se IHANA sisustusliike!!! (heh)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave:
Siellä on myös lentokenttä ja muutama tuoksahtava sikala!
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä liputtaisin Ruskon puolesta:wave: