KUVA!Ultra Violet oli värin nimi mut nääää ei se onnannu
Letit päähän ja suoristusraudalla painoin ne läpiOi sulle olis ihana laittaa suoristusraudalla kiharoita! Miten yritit niitä nyt kihartaa?
Mä oon luovuttanu ton mun blogin puolesta, näyttäköön just tolta... hyvä ku ehdin ees sillontällön kirjottamaan sinneIltaa iltaa .
Minä kävin sairaalassa saamassa puukotustuomion ja kaupungilla lounaalla. Nyt illalla meillä oli pojan tyttöystävä kylässä, oi että ne on söpösiä :heart:. Olen ährännyt blogini parissa, yritän saada ulkoasusta mieleistäni, mutta ei onnistu. Ehkä vielä joskus .
Minusta ihan hyvä noin.
Mä olisin kovasti toivonu siitä asteen verran kirkkaampaa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minusta ihan hyvä noin.
Erosikko miehestäs vai jatkatteko yhteistä eloa? Olet todella kaunis (vain yhden kerran?).Mä olisin kovasti toivonu siitä asteen verran kirkkaampaa.
Ei olla missään vaiheessa erottu, vaan otetaan välimatkaa ja muutetaan erilleen. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä oon niin paljon nyt joutunut vatvomaan näitä asioita, niin en jaksa nyt alkaa niistä enempää puhumaan. : / jotain sääntöjä pitäis saada aikaseks, että sais homman toimimaan niinku sen pitäis.Erosikko miehestäs vai jatkatteko yhteistä eloa? Olet todella kaunis (vain yhden kerran?).
Mulla on niskat ihan kosketus arat, mutta en pääse hierojalle, eikä mulla oo sellasta täällä kotonakaan Haittaa elämistä ku pää särkee joka päivä.Iltaa...taas selkää tässä koitan saada kuntoon. Keikka olis lauantaina ja tää selkä sano poks taas...
Ei tartte vatvoo. Mua vaan kiinnostaa koska oma naiseni läksi joku aika sitten. Sano esimerkkejä noista säännöistä, mitkä on tärkeimpiä ?Ei olla missään vaiheessa erottu, vaan otetaan välimatkaa ja muutetaan erilleen. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä oon niin paljon nyt joutunut vatvomaan näitä asioita, niin en jaksa nyt alkaa niistä enempää puhumaan. : / jotain sääntöjä pitäis saada aikaseks, että sais homman toimimaan niinku sen pitäis.