Iltaa arvon palstaväki...

Oikein mukavaa iltaa! :)

Päivän mä lähinnä levitin hanuriani sohvalla, iltapäivästä sain aikaseks sentää reippailla kauppaan ja sen jälkeen ulkoiltiin koiran ja pojan kanssa tuossa pihassa, sit pikainen imurointi, kylpyhetki ja tässä sitä taas ollaan.. :D Mies tulee joskus illalla/yöllä töistä ja lupasin tehdä sille vielä pizzaa..

Arvon mä tässä et viittiskö sitä vielä tehdä sämpylätkin uuniin vai jättäiskö aamuun...

Mä justiinsa tuumin tuossa imuroidessa että musta on tullut pelottavan tasapainoinen ja onnellinen sen jälkeen kun muutettiin.. :D

"Tuikku"
Kävin katsomassa Suomen Pankin taideaarteita. Sitten leikkautin hiukseni.

Ostin 3x Janina F -malliston mustat caprit, yhteensä 12,60.

Nyt tarttis laittaa illallista. Onneksi broitsuista saa nopeasti.

Punertavaksiko värjäsit vai päätitkö kerrankin räväyttää oikein kunnolla?

[QUOTE="Tuikku";24430839]Kävin katsomassa Suomen Pankin taideaarteita. Sitten leikkautin hiukseni.

Ostin 3x Janina F -malliston mustat caprit, yhteensä 12,60.

Nyt tarttis laittaa illallista. Onneksi broitsuista saa nopeasti.

Punertavaksiko värjäsit vai päätitkö kerrankin räväyttää oikein kunnolla?[/QUOTE]

Ultra Violet oli värin nimi mut nääää ei se onnannu :(

Non compos mentis
Mulla on vieroitusoireita.

Intensiivisen luentosarjan sivuvaikutuksia sen loputtua. Onneksi sain pienen lahjan "opelta" tylsyyttä poistamaan. Päivä ollut tasapaksu ja kuten sanoin olen jumiutunut.

Käväsin kevyet seittämän tuntia koulussa ja oottelin hitsin pitkään busseja. :<
Tekis mieli tehä jotain kunnon mättöiltapalaa mutta eipähän ole mies suostuvainen jakamaan mun kanssa enkä kehtaa yhen hengen annosta tehä :D Pitäis neuloa villasukkaa eteenpäin ja rueta kattomaan telkkaria ja nukkumaan.

Iltaa iltaa :).

Minä kävin sairaalassa saamassa puukotustuomion ja kaupungilla lounaalla. Nyt illalla meillä oli pojan tyttöystävä kylässä, oi että ne on söpösiä :heart:. Olen ährännyt blogini parissa, yritän saada ulkoasusta mieleistäni, mutta ei onnistu. Ehkä vielä joskus :D.

Iltaa iltaa :).

Minä kävin sairaalassa saamassa puukotustuomion ja kaupungilla lounaalla. Nyt illalla meillä oli pojan tyttöystävä kylässä, oi että ne on söpösiä :heart:. Olen ährännyt blogini parissa, yritän saada ulkoasusta mieleistäni, mutta ei onnistu. Ehkä vielä joskus :D.
Mä oon luovuttanu ton mun blogin puolesta, näyttäköön just tolta... hyvä ku ehdin ees sillontällön kirjottamaan sinne :D

Erosikko miehestäs vai jatkatteko yhteistä eloa? Olet todella kaunis (vain yhden kerran?).
Ei olla missään vaiheessa erottu, vaan otetaan välimatkaa ja muutetaan erilleen. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä oon niin paljon nyt joutunut vatvomaan näitä asioita, niin en jaksa nyt alkaa niistä enempää puhumaan. : / jotain sääntöjä pitäis saada aikaseks, että sais homman toimimaan niinku sen pitäis.

Harmaa eminenssi
Ei olla missään vaiheessa erottu, vaan otetaan välimatkaa ja muutetaan erilleen. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä oon niin paljon nyt joutunut vatvomaan näitä asioita, niin en jaksa nyt alkaa niistä enempää puhumaan. : / jotain sääntöjä pitäis saada aikaseks, että sais homman toimimaan niinku sen pitäis.
Ei tartte vatvoo. Mua vaan kiinnostaa koska oma naiseni läksi joku aika sitten. Sano esimerkkejä noista säännöistä, mitkä on tärkeimpiä ?

Yhteistyössä