Niinpä...Joo muttei nyt anneta faktojen pilata taas tarinaa. Leikitään että söpöt eläimet ei saastuta maasturin vertaa. Ja koska reetta on reetta, eli hyvis, niin hän voi jopa lentää päästöttä. Näin se vaan katos menee. Vain autoileva, lihaa syövä, valkoinen mies on paha ilmaston tuhooja
Olen ollut ilman koiria.Älkää nyt viittikö.
Hän edes yrittää, mitä te olette tehneet?
Melko monta muutakin ihmistä on ollut ilman koiria, jostain syystä sinä tai ne muut koirattomat eivät ole tuolla telkkarissa?Olen ollut ilman koiria.
Laitan lapseni puskapissalle?Älkää nyt viittikö.
Mun perheen hiilijalanjälki on tuhat kertaa pienempi kuin tämän kiukkuisen julkkismollamaijan ja hänen seurueensa. Todella epämiellyttävän oloinen ihminen.Älkää nyt viittikö.
Sä saastutat hengittämällä ja pieremällä.Mitä? Myönnätkö että autot saastuttaa?
Muistetaan Reetan olevan sairas ihminen jota sitten aikuiset ilmastonmuutosöyhöttäjät käyttävät hyväkseen.Mun perheen hiilijalanjälki on tuhat kertaa pienempi kuin tämän kiukkuisen julkkismollamaijan ja hänen seurueensa. Todella epämiellyttävän oloinen ihminen.
Sinäkö et hengitä?Sä saastutat hengittämällä ja pieremällä.
Muista että itsekin olet jonkun pershedelmä.Muistakaa mammat että persehedelmänne saastuttaa paljonpaljon enemmän kuin yksikään rakki, katumaasturi tai lentokoneella lentelijä.
Hengitän ja jopa piereskelen, mutta en ole ilmastonmuutosöyhöttäjä.Sinäkö et hengitä?
Mutta öyhötät öyhöttämistä vastaan ?Hengitän ja jopa piereskelen, mutta en ole ilmastonmuutosöyhöttäjä.
Vanhempiesa tekosista ei kukaan voi kantaa vastuuta mutta omistaan voi.Muista että itsekin olet jonkun pershedelmä.