Ilman omaa kiertoa onnistuneet

Olispas kiva kuulla onnistumistarinoita niiltä joilla ei oma kierto toimi ollenkaan.
Kaikenlaisia ihania onnistumistarinoita on saanu lukea ja toivon joskus niihin itsekin kuuluvan.
Itsellä on PCO ja niin paha onkin, ettei koko elämässäni ole menkkoja tullu kun muistaakseni kaks kertaa ilman lääkkeellistä apua. Ikää alkaa olla jo lähemmäs neljäkymmentä ja vois sanoo että lasta oon toivonu pienen ikäni siitä asti kun PCO selvia. Mutta varsinaista yritystä oikein asiaan perehtyen on muutama vuosi.
Jos täältä löytyis samassa jamassa olevia niin kertoilkaa ihmeessä oma tarinanne. Kuinka kauan yritetty ja kuinka lopulta onnistutte(millä lääkityksellä yms)?

Lisäyksenä vielä... Mieluusti kyllä kuulen niitäkin tarinoita ettei yrityksisä huolimatta ole onnistunut ja onko selvinny lopullista syytä miksi ei?
 
Viimeksi muokattu:
No mulla on ihan samanlainen tilanne. Menkat tulleet luomusti ihan muutaman kerran ja nekin ihan nuorena, kun ne oli juuri alkaneet. Sitten joskus parikymmpisenä selvisi, että PCO siellä jyllää, mutta asialle ei tehty muuta, kuin että muutaman kerran vuodessa aloitettiin menkat lääkkeiden avulla. Mieheni tapasin kolmekymmpisenä ja lasta toivottiin, mutta eihän se luomusti alkanut ja hoitoihin en uskaltautunut, lähinnä yipainoni takia. 36-vuotiaana menin sitten gynelle, joka kirjoitti lähetteen keskussairaalaan ja siellä tutkittin verikokein ja miehen spermat. Sain clomit käyttöön ja jo ekasta clomikierrosta tulin raskaaksi, mutta se meni kesken ihan alussa rv7. Kolmannesta clomikierrosta tulin taas raskaaksi ja se päätyi pojan syntymään 06/2007. Synnytyksen jälkeen tuli muutaman luomumenkat, tosin pitkällä kierrolla ja tulinkin luomusti raskaaksi, mutta se meni kesken rv11. Sitten meni pari vuotta, kun menin taas gynelle ja sain samantien clomit käyttöön. Söin niitä kuusi kiertoa, ei raskautta. Ovis kyllä tapahtui aina ja menkatkin tuli. Clomien jälkeen meni kuukausi ja huomasin oireiden perusteella olevani raskaana. Nyt olen 39 v ja menossa rv 26+ eli jouluvauvaa odotellaan.
Hyvät mahdollisuudet siis sullakin on raskautua. Aika vaan gynelle :heart:
 

Yhteistyössä