Ilman kondomia uudessa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

morotus

Uusi jäsen
29.10.2008
2
0
1
Mulla on uusi suhde, olemme kyllä tunteneet muutaman kuukauden. Luottamus tähän ihmiseen on todella hyvä, molemmilla takana pitkä avioliitto, ei muita suhteita. Aloittelemme seksielämää. Olemme käyttäneet kondomia, mutta nyt raskaudenehkäisy on hoidettu muulla tavalla.
Minulta on taudit tutkittu vajaa vuosi sitten puolison pettämisen vuoksi. Ajattelisin, että luotan kyllä toiseen ihmisenä ja siihen, että hänen taustansa on se, mikä on, ja uskaltaudun jättämään kondomin pois.
Muilta kokemuksia kyselisin, missä vaiheessa olette jättäneet pois?

Me jätettiin mun alottaessa hormonaalisen ehkäisyn, joka sit oli epäsopiva. Sit palattiin hetkeks kumeihin ennen ku annettiin vauvalle lupa saada alkunsa. Molemmat käytiin testeissä ennen sitä, vaikka syytä epäillä tartuntaa ei ollutkaan. Pari kuukautta oltiin seukkailtu, kun tuo hormonaalinen ehkäisy alkoi. Kaikkia tauteja ei testata ja kaikki ei edes näy... Silti en uskaltais ilman kumia, jos ei testeissä o molemmat käyny. Se on mulle sellanen luottamuksen perusjuttu... Jos ei mies suostu testeihin, sillä on salattavaa.

Myös vakkarisuhteessa voi saada tartunnan, jos toinen onkin käyny vieraissa... Aina ei narahda tai tunnusta, ikävä kyllä. Niin paljon oon kurjia kokemuksia kuullu, etten usko pelkkään sanaan vaan vaadin testit.

Yhteistyössä