Ilman alushousuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Edit

Vieras
Kuljetteko ilman alushousuja? Kuulen monien kertovan, että eivät näin helteillä käytä alushousuja. Mitä iloa siitä on? Minusta se tuntuu vähän epäsiistiltä kun paljas peppu hikoilee esim autonpenkillä. Itse käytän aina pikkareita, kun olen vähän huoleton hameenikin kanssa ja nykyisin on niin ihania pöksyjä, hengittävää ilmavaa materiaalia. Eihän se niin pahasta vaikka vilahtaakin hameen alta, mutta jos paljas jalkoväli, se ei tunnu niinkään oikealta. =)

Ihan vaan silloin, kun on jotain "kivaa" tiedossa esim. luonnon helmassa ja nimenomaan mekon kanssa. Joskin pikkarit saa kyllä aina sivuun eli niitä ei välttämättä tartte edes laskea alas seksiä harrastellessa. :D

Mullakin on normaalisti aina pikkarit jalassa. On jotenki hassu olo jos menee kaupungille ilman pikkareita. Johtuu varmaan siitä kun on niin tottunu käyttämään niitä. Joskus kun käytän hametta mies pyytää jättämään pikkarit pois ja sillon se on ollu ihan kivaa. On semmonen tuhma olo ;)

Kotosalla ja lyhyillä matkoilla en pidä aina

välillä kotosalla tipahtelee jokin tavara lattialle, "hups" :whistle: ja mies saa huomata yllärin hameen alta.
tai esim jätskinostomatkalla sanon jo menomatkalla että jotain unohtui ;)
<br><br>

Aika usein olen ilman alushousuja, aika turha keksintöhän nuo oikeastaan ovat.
En koe sitä sen enemmän eroottisena tai mitään, kuhan vaan näin.

En myöskään käytä rintaliivejä kun silloin tällöin.

En varmaan kyllä käyttäisi montaa muutakaan vaatetta jos se olisi suotavaa.

Yhteistyössä