ilmakylpyjä!

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
Joo mitenköhän onnistuisi tämä yhtälö...tyttö tykkäisi kauhiasti olla ilman vaippaa (ryömiväisessä iässä) mutta jos jättää sen vaipan laittamatta niin pissaa lattialle joka kerta. Ei pysy enää minkään pyyhkeiden päällä vaan menee ympäri kämppää :)

Täytyy kai vaan sitten laittaa se vaippa jos ei halua koko ajan luututa, vai?

p.s pissat vaihteeksi lattialla :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Joo mitenköhän onnistuisi tämä yhtälö...tyttö tykkäisi kauhiasti olla ilman vaippaa (ryömiväisessä iässä) mutta jos jättää sen vaipan laittamatta niin pissaa lattialle joka kerta. Ei pysy enää minkään pyyhkeiden päällä vaan menee ympäri kämppää :)

Täytyy kai vaan sitten laittaa se vaippa jos ei halua koko ajan luututa, vai?

p.s pissat vaihteeksi lattialla :whistle: :D

en mä ainakaan ole lapsiani opettanut alastomuuteen :0
vaippaa meil ollaan pidetty siihen asti kunnes opetellaan potalle.

Meillä luovuttiin matoista :whistle: Sopii täydellisesti meidän tyylikkääseen lapsiperhesisustukseen missä kaikki laatikot on nyöritetty kiinni ja kaikki käteen saatava tavara on katon rajassa. Kyllä täällä on tyylikästä ;) :D

Meillä taas hillutaan ilman vaippaa aamuisin ja iltaisin, pisu joskus tulee lattialle mutta kyllä mä sen jaksan siivota. Iho pysyy hyvänä kun saa tuulettua ja lapset tykkää olla ilman vaippaa.

Meillä pissattiin tänään 1000 palan palapelilaatikkoon mikä oli lattialla :kieh: Istu sinne laatikkoon kun katti konsanaan ja lirautti "ei mitkään ihan pienet" pissat.. Yleensä saa olla ilman vaippaa kun on pisut tullu eka pottaan..

Mä oon välillä yrittäny kietaista sellaista kevyttä harsoviritelmää niin että pissat jäisi siihen, mutta ei pysy enää menossa mukana se harso...oon miettiny kanssa tuota pottaa et jos kokeilisi siinä istuttaa vähän aikaa jos pissaisi suosiolla sinne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
tajusin just, että tein lapset eivät varmaan istu vielä... :ashamed: Sitten en valitettavasti tiedä muuta ratkaisua kuin kulkea moppi kädessä perässä :D

ei istu kuin tuettuna mutta voisihan sitä istua vähän aikaa vieressä kainaloista tukemassa

Jos ne pisut lirahtaa melkein heti kun vaipan ottaa pois (niinkuin usein tapahtuu) vois varmaan hetken koittaa tuettuna istuttaa potan päällä... Ilmakylvyt on meilläkin neidin lemppareita! Nyt niitä tosin otetaan jo kahdella jalalla tallustaen :heart:

Meillä tyttö rakastaa olla alasti. Enkä mä kyllä näe sitä mitenkään huonona asiana jos vauva alasti. Alastomuus on ihan luonnollista. Tämä viitaten viestiin jossa oli että "me ei opeteta lasta alastomuuten" vaimitensenytoli.

Pissaa pottaan vaihtelevalla menestyksellä, usein lirahtaa lattiallekin. Mutta mitä se haittaa? Pyyhkästään lattia ja matka jatkuu. Enemmänkin saa olla kyttäämässä mihin se kakka sujahtaa mikäli ei oo kakannu vaippaan/pottaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Meillä tyttö rakastaa olla alasti. Enkä mä kyllä näe sitä mitenkään huonona asiana jos vauva alasti. Alastomuus on ihan luonnollista. Tämä viitaten viestiin jossa oli että "me ei opeteta lasta alastomuuten" vaimitensenytoli.

Pissaa pottaan vaihtelevalla menestyksellä, usein lirahtaa lattiallekin. Mutta mitä se haittaa? Pyyhkästään lattia ja matka jatkuu. Enemmänkin saa olla kyttäämässä mihin se kakka sujahtaa mikäli ei oo kakannu vaippaan/pottaan... :)

Juu ei lattialla mitään haittaakaan, mutta esim. listanvälit on joskus ikäviä kun litrapissa onnistuu lirahtamaan suoraan listanrakoon... Onpa meillä kastunut niin lastenkirjat, pehmolelut, matonsyrjät (kaikkia ei meillä ole vielä evakuoitu), vaatteet, tms kun on vauhti lisääntynyt...

Snoopy Kuulostaa tutulta. Nimim. tänään huuhdeltu ulkohaalari kun lirautti sen päälle :whistle:

Yritän mä sen verran kattoa perään että ei pissaa ihan mihin sattuu mutta aina ei ehdi hätiin. Tyttö on itse selkeästi lähtenyt muutaman kerran kohti pottaa kesken leikkien mutta pissat sitten lirahtaneet matkan varrelle. Kerran oli jo potan vieressä ja pisu tuli lattialle :) Tyttö 11kk.

Meillä ei vielä toivoakaan, että tyttö itse oma-aloitteisesti menisi potan lähellekään! :laugh: Istuu siinä kyllä nätisti paikallaan jos ja kun siihen istutetaan. Mutta se pottaan pissaaminenkaan ei TODELLAKAAN ole mikään tae siitä ettei se pisu lirahtaisi alle puolen minuutin uudelleen keskelle lattiaa... Onpa näitä kahden-kolmen pissan sarjoja tullut useampiakin nähtyä ja siivottua...
*muoks* ja ikää nyt reilu 10kk...

meillä neiti 9kk on keksinyt että pissalla on kiva leikkiä. :D

Kun alkaa kuulua läts läts, tietää äiti juosta paikalle samalla huutaen: Ei suuhuuuun! :D

Mikäs siinä lätäkössä istuskellessa ja käsillä sitä on kiva laajentaa.

Näinhän se on :D Mukavan lämmintäkin vielä vähän aikaa...

Joo noita on nähty, ensin istuu tovin potalla, mitään ei tule. Sitten puolen minuutin päästä kauhee lätäkkö lattialla :) Meillä alkoi pottailu hyvin, melkein joka kerta pissas kun laitan potalle mutta nyt on vähän hiipunut. Välillä parempia välillä huonompia päiviä. Mutta onhan tässä aikaa, rauhassa opetellaan. Kakka tulee usein pottaan, yleensä aamulla ensimmäiseksi heräämisen ja tissittelyn jälkeen. Ja onpahan pari kakkaa livahtanut lattiallekin, silläkös vasta onkin kiva leikkiä :x :ashamed: :headwall:

Yhteistyössä