ilmainen kierukka

MInulle ei ole laitettu,mut kävin helsingin kätilöopistolla synnyttämässä ja siellä keskusteltiin sit synnytyksen jälkeen kätilön kans tulevasta ehkäisystä ja päädyttiin kierukkaan ja hän ei tinnyt mitään siitä antaako helsinki ilmaisen ekan kuparikierukan joten päädyttiin hormoonikierukkaan ja sain sit siihen reseptin. Sitten ku oli kierukan aika soitin omalle ehkäisyneuvolalle (vantaa) niin meillä oli eka ilmainen. Onneksi soitin. Ehkä helsinki ei anna ekaa ilmaiseksi.
 
helsinki ei anna ilmaista kierukkaa(hormooni)mutta jos suostuu että oppilaat laittaa niin saa ilmaiseksi.olen itse menossa laittamaan mutta enemmän kiinostaisi kokemukset jos joku on käynyt laittamassa
 
Ei kai niillä kierukan laitoilla mitään erilaista ole.(siis eri).
Minulla laitettiin vantaalla tosiaan ja siellä mukana oli lääkäri,avustaja ja yksi opiskelija joka kyllä vierestä vain katsoi.
LAitto sujui yllättävän nopeasti. Minä kun vielä odottelin kierukan laittamista niin lääkäri vain ilmoitti,et siellä on.
Silloin ku varasin aikaa niin sanottiin,et jos haluaa niin pari tuntia ennen laittoa voi ottaa buranan.
Ja sit jos laitattaa kierukan "vuodon" aikana niin silloin on ne lihakset rennommat jolloin asetus on helpompaa ja kivuttomampaa.
Niin minulla meni nopeasti eikä sattunut eilä edes tuntunut missään jos nyt ei lasketa sitä vehjettä mukaan millä aukaisevat näkyvyyden.
 

Yhteistyössä