Ilkeilystä pohdintaa

Tuli vaan mieleeni, että kun täällä aina tulee tilanteita, että jotkut ilkeilevät ja nauravat toisille...siis KIUSAAVAT...että millaisia ihmisiä te olette? Kasvatatteko te lapsistannekin samanlaisia kiusaajia vai onko tämä nettiaika tehnyt ihmisistä ilkeitä? JA HEI! En syytä ketään, harmittaa vaan kun mukavalla palstalla aikuiset eivät osaa olla ihmisiks!
 
kai tää on joillekin paikka missä voi päästää vähän höyryjä pihalle... kun itellä on paha olla, niin sitä pahaa oloa haluaa "siirtää" vähän muillekkin...


muoks* en puhu itsestäni... :D
 
samaa olen miettinyt.
Jatkuvaa vittuilua asiasta kuin asiasta . se mitä niissä ketjuissa oli muakin kohtaa ol jo tosi törkeetä. ei kukaan hyväksy että omaa lastahaukutaan niin, mutta ite saavat tehdä nii, eikä modet anna edes bannia siitä.

modet on aika puoluellisia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
samaa olen miettinyt.
Jatkuvaa vittuilua asiasta kuin asiasta . se mitä niissä ketjuissa oli muakin kohtaa ol jo tosi törkeetä. ei kukaan hyväksy että omaa lastahaukutaan niin, mutta ite saavat tehdä nii, eikä modet anna edes bannia siitä.

modet on aika puoluellisia
Eipä sua ole haukuttu. Kai itsekin myönnät, että et halua töihin? Helpompi olla miehen kanssa kotosalla. Jos töihin haluaa, muuttaa työn perässä tai ostaa auton.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
samaa olen miettinyt.
Jatkuvaa vittuilua asiasta kuin asiasta . se mitä niissä ketjuissa oli muakin kohtaa ol jo tosi törkeetä. ei kukaan hyväksy että omaa lastahaukutaan niin, mutta ite saavat tehdä nii, eikä modet anna edes bannia siitä.

modet on aika puoluellisia
Eipä sua ole haukuttu. Kai itsekin myönnät, että et halua töihin? Helpompi olla miehen kanssa kotosalla. Jos töihin haluaa, muuttaa työn perässä tai ostaa auton.
ei ollut kuse niistä työjutuista vaan eräät tarttuivat mun kirjoitukseen ja räkäisesti naureskelivat ja vittuilivat siitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
samaa olen miettinyt.
Jatkuvaa vittuilua asiasta kuin asiasta . se mitä niissä ketjuissa oli muakin kohtaa ol jo tosi törkeetä. ei kukaan hyväksy että omaa lastahaukutaan niin, mutta ite saavat tehdä nii, eikä modet anna edes bannia siitä.

modet on aika puoluellisia
Eipä sua ole haukuttu. Kai itsekin myönnät, että et halua töihin? Helpompi olla miehen kanssa kotosalla. Jos töihin haluaa, muuttaa työn perässä tai ostaa auton.
ei ollut kuse niistä työjutuista vaan eräät tarttuivat mun kirjoitukseen ja räkäisesti naureskelivat ja vittuilivat siitä
Joo, se oli erittäin törkeetä ja ilkeätä. Toivottavasti ei tule näiltä tyypeiltä toistumaan. Tuli ihan myötähäpeä siitä irvailusta. :/
 
hei
sen ketjun mistä puhut. Aivan mielettömän törkeää ja mulle ovat samat tyypit tehneet tuon saman joskus. Tyhmyys tiivistyy, ei voi muuta sanoa. Tuskin itse kestäisivät itse tuollaista lynkkaus "huumoria".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
samaa olen miettinyt.
Jatkuvaa vittuilua asiasta kuin asiasta . se mitä niissä ketjuissa oli muakin kohtaa ol jo tosi törkeetä. ei kukaan hyväksy että omaa lastahaukutaan niin, mutta ite saavat tehdä nii, eikä modet anna edes bannia siitä.

modet on aika puoluellisia
Eipä sua ole haukuttu. Kai itsekin myönnät, että et halua töihin? Helpompi olla miehen kanssa kotosalla. Jos töihin haluaa, muuttaa työn perässä tai ostaa auton.
ei ollut kuse niistä työjutuista vaan eräät tarttuivat mun kirjoitukseen ja räkäisesti naureskelivat ja vittuilivat siitä
Joo, se oli erittäin törkeetä ja ilkeätä. Toivottavasti ei tule näiltä tyypeiltä toistumaan. Tuli ihan myötähäpeä siitä irvailusta. :/
Mutta aika läpi sormien joittenkin sanomisia katsotaan kun taas toisaalta jotkut ovat vähemmästäkin saanut bannin? Se mietityttää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
sen ketjun mistä puhut. Aivan mielettömän törkeää ja mulle ovat samat tyypit tehneet tuon saman joskus. Tyhmyys tiivistyy, ei voi muuta sanoa. Tuskin itse kestäisivät itse tuollaista lynkkaus "huumoria".
Ei kestäs ei! Luulen että yv laulais aika nopeasti modejen suuntaan.
 
Olivia
Varmasti käytös siirtyy äiteiltä myös lapsille. Ei ihme, että lapset kiusaa toisiaan ja ovat tosi hävyttömiä kun täällä ei aikuiset ihmiset voi asiallisesti keskustella. Mielipiteitä on tietysti monia mut ilkeily ja vittuilu on eri asia, ja niitä valitettavan useat täällä harrastaa. Ja ne äidit on varmaan sit niitä jotka sanoo kun koulusta soitetaan omasta lapsesta että "ei meidän Liisa varmasti mitään pahaa tee eikä ketään kiusaa.."..
 
jinksi
Mie kanssa sanon, etten silmiä ollut uskoa, kun näin ketjun jossa pilkattiin ja ivattiin Hellalettaksen kirjoitusvirhettä. Siis aivan törkeän julmaa kiusaamista ja v.ittuilua. Kyseisten ihmisten aiemmista kirjoituksista olen sen kuvan saanut, etteivät lapsilla kiusaamista tms. hyväksy-ja entäpä oma käytös.

En tiedä HL:n tilanteesta, mutta omalla tyttärellä on luukihäiriö, ja kyllä pisti miettimään tuotako hänenkin elo sitten on... Kun ei järjessä vikaa ole (eli tajuaa varmasti kiusaamisen, pahoittaa mielensä jne) mutta kun on lukihärö ja sanasokeus meillä, voi kirjoitettu teksti olla outoa. Onneksi kaverit on ymmärtäneet tähän saakka-mutta ehkäpä lapsilta sitä empatiaa loppujen lopuksi löytyykin aikuisia enemmän :(

Myötähäpeä ja jopa raivo nousi sitä ketjua lukiessa täälläkin...
 
On se kyllä ihmeellistä, että sakilla haukutaan. Siinä tilanne ikään kuin karkaa lapasesta, kun muutkin tekee niin ja täähän on kivaa. Haukuttavan juttua, saati mielipahaa ei enää muisteta, vaan haukutaan, koska ei enää osata lopettaa. Säälittävää.

Ymmärrän kuittailun ja pienet piikitkin, mutta en mollaamista ja haukumista. Älä lyö lyötyä.
 
mie
pienet piikit ja kuittailut on aivan eri asia kuin suora vit..lu ja semmonen suomalainen tyyli että hauskaa osataan repiä vaan toisen epäonnesta virheistä yms. Muuten ollaan aina naama mutrulla mutta ootas jos joku mokaa niin johan osataan nauraakin. Ja se että sitä omaa tyhmyytä ei pidetä minään vaan ihan vaan normaalina läpänheittona joka jatkuu ja jatkuu eikä tajuta missään kohtaa että raja on ylitetty.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
kaikki ei aina ees tajua ilkeilevänsä, mikä on musta vähän huolestuttavaa...
Totta.
ja minusta on huolestuttavaa, että tällä palstalla määritellään haukkumiseksi ja kiusaamiseksi se, että joku KYSYY TARKENNUSTA jonkun kommenttiin. on vaikea keskustella, jos ei ymmärrä mitä toinen haluaa sanoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
kaikki ei aina ees tajua ilkeilevänsä, mikä on musta vähän huolestuttavaa...
Totta.
ja minusta on huolestuttavaa, että tällä palstalla määritellään haukkumiseksi ja kiusaamiseksi se, että joku KYSYY TARKENNUSTA jonkun kommenttiin. on vaikea keskustella, jos ei ymmärrä mitä toinen haluaa sanoa.
No tuo ok mutta kun se ei jäänyt siihen!
 

Yhteistyössä