IL -Valmistaudu tähän: Tätä paljastavaa bilehametta näet pian Se on varmaa: tämä trendihame ei ole kaikkien mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nope ainahan joku kusettaa ja käyttää hyväkseen mut itekin annan nyt suoraan mieluummin pienihmiselle kuin suurelle firmalle jossa rahat menee ei tarvitseville. Itse asiassa tutustuin joku 15vuotta sitten mikrolainoihin. Esim joku afrikkalainen nainen pyysi apua rahoituksen kanssa et saa perustettua ompelimon summa oli tyyliin 50€ ja se summa meni heti sille joka tarvitsi apua ja näitä on tuhansia joten se on järkevää harmi kun nyt en muista minkä niminen se sivusto on vai onko viellä olemassa. Mut joo ei kiitos enään isoille byrokraattisellille järjestöille jossa läskit johtajat syö hyvin kun köyhä näkee nälkää ja asuu kaatopaikalla. Byrokratia kuluin on vaan isolla kädellä karsittava ennenkuin mä enään koskaan annan niille rahaa
Mikrolainoja on ollut ainakin Naisten pankissa, mikä on mielestäni todella kannatettava ja järkevä hanke. Naisten auttaminen on muutenkin tutkitusti tehokkainta eli esimerkiksi yksi lukemaan oppinut äiti opettaa lapsensakin lukemaan, vaikka nämä eivät pääsisikään kouluun. Isät ovat missä ovat, monissa afrikkalaisissakin maissa on voimassa moniavioisuus ja lisäksi on paljon vierastyöläisyyttä ja sen myötä erilaisisia sosiaalisia perheongelmia.

Kun nainen ryhtyy yrittäjäksi ja saa lainan, jolla investoida (se voi olla vuohi, ompelukone ym. käytännöllistä) hän hyödyntää lukuisia ihmisiä ja pystyy ruokkimaan omat lapsensa niin että he eivät seiso siellä ruokajonossa ja pääsevät ehkä kouluunkin. Yritystä voi myös laajentaa lainan avulla, jolloin nainen voi ehkä palkata kaverinsakin töihin ja hyvä vaikutus leviää.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Mikrolainoja on ollut ainakin Naisten pankissa, mikä on mielestäni todella kannatettava ja järkevä hanke. Naisten auttaminen on muutenkin tutkitusti tehokkainta eli esimerkiksi yksi lukemaan oppinut äiti opettaa lapsensakin lukemaan, vaikka nämä eivät pääsisikään kouluun. Isät ovat missä ovat, monissa afrikkalaisissakin maissa on voimassa moniavioisuus ja lisäksi on paljon vierastyöläisyyttä ja sen myötä erilaisisia sosiaalisia perheongelmia.

Kun nainen ryhtyy yrittäjäksi ja saa lainan, jolla investoida (se voi olla vuohi, ompelukone ym. käytännöllistä) hän hyödyntää lukuisia ihmisiä ja pystyy ruokkimaan omat lapsensa niin että he eivät seiso siellä ruokajonossa ja pääsevät ehkä kouluunkin. Yritystä voi myös laajentaa lainan avulla, jolloin nainen voi ehkä palkata kaverinsakin töihin ja hyvä vaikutus leviää.
Juuri näin hienostit sanoit tämän asian. Kiitos

Taas ollaan todella kaukana otsikosta mutta aikoinaan jouluisin lahjoitin rahaa kirkon ulkomaanavulle ja siellä oli vaihtoehtoja esim antaa puutarhatyökaluja, taimia, kanoja, vuohen tms naisille

Mutta niin vaan sielläkin kävi niin kuin valitettavan monissa muissakinavustusjärjestöissä että joku työntekijä pääsi ohjaamaan niitä rahoja itselleen ja siihen loppui tukeni. Onneksi hän kuitenkin jäi kiinni

Olen ateisti huom!

Taas ollaan todella kaukana otsikosta mutta aikoinaan jouluisin lahjoitin rahaa kirkon ulkomaanavulle ja siellä oli vaihtoehtoja esim antaa puutarhatyökaluja, taimia, kanoja, vuohen tms naisille

Mutta niin vaan sielläkin kävi niin kuin valitettavan monissa muissakinavustusjärjestöissä että joku työntekijä pääsi ohjaamaan niitä rahoja itselleen ja siihen loppui tukeni. Onneksi hän kuitenkin jäi kiinni

Olen ateisti huom!
Sanoinkin jo vuosia sitten että kirkot on aika kitsaita suomessa. Esim näin kerran dokkarin missä intialais temppeli tarjosi ruokaa kaikille jotka tarvitsi ni neljästi päivässä sieltä sai ruuan. Mites suomenkirkot eivät tosiaan jaa ruokailua joka päivä vaik satojen miljoonien omaisuus eikä esim anna kodittomien nukkua joka päivä edes siellä kirkossa se siitä kirklojen auttamis halusta. Itse uskon täysin Jumalaan vaikka törttöilenkin ja teen syntiä joka harmittaa

Suomessa koettu hätä kalpenee tämän aamuhartaustarinan rinnalla:

Sinullahan on sellainen ”mukava” uskonto että sen kun törttöilet ja sikailet vaan niin paljon kuin sielu sietää. Vaikka kuinka mokailet niin rukoilet anteeksiantoa ja sitten tietysti saat sen ja painelet kuin sika pellossa tai paremminkin läävässä entiseen malliin

🥃🥃🥃🥃🥴🫠🤢🤮🤮🤮
Nope ei se niin mee ja en kertonut millä lailla joskus se mitta tulee vaan täyteen sun törttöilyä ja sit tulee isosti ongelmia. Mut ei se niin helppoa ole on pari juttua joihin olen addiktoitunut ja se vaikeuttaa hommaa. Mut joo emmä kirkoissa käy kuullut liikaa juttua et ihmiset siellä on pahansuopia ja taistelee maallisista valloista vaik usko ja rakkaus jumalaan pitäisi yhdistää. Kyl mä lähes päivittäin juttelen jumalalle emmä siihen kirkkojen ohjeistuksia tartte.

Sinullahan on sellainen ”mukava” uskonto että sen kun törttöilet ja sikailet vaan niin paljon kuin sielu sietää. Vaikka kuinka mokailet niin rukoilet anteeksiantoa ja sitten tietysti saat sen ja painelet kuin sika pellossa tai paremminkin läävässä entiseen malliin

🥃🥃🥃🥃🥴🫠🤢🤮🤮🤮
Vanha vihtahousu taas herätti apulaisensa sanansa rieskan jakamiseen. Ateistin elämä ei anna hetkenkään rauhaa ja lepoa.

Miten me päädyttiin keskustelemaan kehitysavusta bilehameketjussa :)

Suhtaudun vähän kriittisesti KUA:n kaltaisiin toimijoihin, joiden perustehtävä on kumminkin toimia kirkkonsa brändilähettiläinä. Rahankeräyksen nimissä sinne lennätetään seurakunnan työntekijöitä hetkeksi, jotta he voivat kertoa seurakuntalaisille eli lahjoittajille työstä.

Mutta ehkä olen väärässä ja uskonto avaa väylän paremmin uskontojen maailmassa. En tunne KUAn toimintaa läheisemmin. Ainakin avustusvarojen käytöstä mainitaan, että alle kymmenen prosenttia menee hallinnollisiin kuluihin. Se sitten varmaan johtuu siitä, että kirkko rahoittaa verovaroista pomojen ja työntekiköiden palkat. Mutta millä ammattitaidolla siellä sitten toimitaan. En tiedä. Jokaisella ammattialalla kun on ne omat pätevöitymiset kuitenkin.

Nope ei se niin mee ja en kertonut millä lailla joskus se mitta tulee vaan täyteen sun törttöilyä ja sit tulee isosti ongelmia. Mut ei se niin helppoa ole on pari juttua joihin olen addiktoitunut ja se vaikeuttaa hommaa. Mut joo emmä kirkoissa käy kuullut liikaa juttua et ihmiset siellä on pahansuopia ja taistelee maallisista valloista vaik usko ja rakkaus jumalaan pitäisi yhdistää. Kyl mä lähes päivittäin juttelen jumalalle emmä siihen kirkkojen ohjeistuksia tartte.
Sä olet ymmärtänyt väärin! Voit sikailla ihan niin paljon kuin haluat koska tässä on siitä todiste. PYHÄ SANA!

ANNA VAAN PALAA RÖH RÖH 🐷 tyylillä

Rukouksen ja anteeksisaamisen keskeiset periaatteet
  • Syntien tunnustaminen: Rukouksessa ihminen voi rehellisesti myöntää heikkoutensa ja virheensä.
  • Armon vastaanottaminen: Jumalan luvataan antavan synnit anteeksi uskon kautta.

Sä olet ymmärtänyt väärin! Voit sikailla ihan niin paljon kuin haluat koska tässä on siitä todiste. PYHÄ SANA!

ANNA VAAN PALAA RÖH RÖH 🐷tyylillä

Rukouksen ja anteeksisaamisen keskeiset periaatteet
  • Syntien tunnustaminen: Rukouksessa ihminen voi rehellisesti myöntää heikkoutensa ja virheensä.
  • Armon vastaanottaminen: Jumalan luvataan antavan synnit anteeksi uskon kautta.
Noh mä tiedän kuitenkin et sillä sikailulla on hintansa. Enkä enään halua kokea sitä mitä koin vuonna 2017 ku mulle tuli tymäkkä jyrähdys ja se siitä pää pirstoutui ja kaikki pakeni sydämmestä silkasta kauhusta se tyhjeni kuin ilmapallo. Ei enään kiitos koskaan. Toivottovasti mulla ja Jumalalla on ikuinen rauha ja mä pääsisin hänen luokseen edes joskus enkä koskaan olisi erossa hänestä hänen rakkautensa saa välillä itkemään kauneudesta. On hienoa et on yks iso bossi jonka tämä kaikki on Kiitos jumala sinulle kaikesta ja anteeksi että olen turmeltunut typeryyteen ja toistan sitä yhtä. Veitsenterällähän tässä mennään

Ettei tuu ympäristöhaittoja!
Mahdoton tehtävä toteuttaa. Ulkoilutin minihamettani kuten Bridget Jones päiväkirjassaan. Ostin alepan Omar-toffee-munkin. Sitten toisen kaupan kassalla hätkähdin edellisen naisasiakkaan kasvoja. Hänen kasvot oli maalattu mustavalkoisiksi. Asun korttelissa, jossa on elävää kulttuuria vuoden ympäri.
Jatkan Spotifyn kuuntelua. Filosofiluennon aiheena Pascalin ajatukset tyhjyydestä ja hiljaisuudesta.

Hameista viis mutta olispas jutun kuvissa iloisia ja onnellisen näköisiä naisoletettuja. No yksi poikkeus oli kyllä ihan iloisena.
Tarkoittanet mestaripianisti Gina Alice Redlingeriä. Hänen kauniiseen ja iloiseen olemukseensa löytyy selitys, korealainen äiti. Isä saksalainen.

5a101ef8332c857d0b5aee7423ac062c9205a1b3dd23029a0f89dd226861834d.jpg

Gina esiintymässä Kiinassa
55173

On Gina tehnyt muutamia kevyempiä musiikkivideoitakin, tässä minihamessa, joka hänelle hyvin sopii. Treffipyyntöjä ei enää kannata lähettää, hänellä on nykyisin kiinalainen mies.

Sitä perinteisempää

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä