Ikuisesta palstakinastelusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erilainenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erilainenko?

Vieras
Tää on kai ihan turha avaus, mutta.... =)

Miksi aina pitää olla "tukkanuottasilla" melkein asiasta kuin asiasta?
Oli se sitten kesto- vs kertavaippa,oma vs vuokrakoti, imetys vs korvike,
perhepeti vs omahuone, jne jne jne..

Mietin vaan että miksi ei voi kunnoittaa sitä että joku toinen tekee toisella tapaa kuin itse?

Tai lähinnä sitä että kun esittää sen eriävän mielipiteensä niin miksi toinen tyyli täytyy lyntätä ja solvata alimmaksi mahdolliseksi?

Eikö todella ihmiset näin 2000-luvulla saa olla erimuotista?

Siis saa ja pitääkin olla erimieltä asioista, mutta pitäis muistaa että se vastapuolikin on ihminen ihan siinä missä itsekin ja hänelläkin on se oikeus omaan näkökantaansa..

Eikö? Olenko ihan totaalisen kaukana kaikesta????

Toki huonoon ajankohtaan avaukseni teen, aion nimittäin lähteä juuri lasten kanssa lammikoita metsästämään.. :D

Ainoa vapaus, joka nimensä ansaitsee, on se, että saamme etsiä onneamme omalla tavallamme emmekä yritä ryöstää muilta heidän onneaan tai estellä heidän yrityksiään saavuttaa sitä. Kukin on itse oman onnensa luonnollinen valvoja, sekä ruumiinsa että mielensä ja henkensä onnen. Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttää parhaalta. (John Stuart Mill)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ainoa vapaus, joka nimensä ansaitsee, on se, että saamme etsiä onneamme omalla tavallamme emmekä yritä ryöstää muilta heidän onneaan tai estellä heidän yrityksiään saavuttaa sitä. Kukin on itse oman onnensa luonnollinen valvoja, sekä ruumiinsa että mielensä ja henkensä onnen. Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttää parhaalta. (John Stuart Mill)

ei oikeastaan lisättävää!
Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Nooh, jos jonkun onni on siinä, että vaikkapa raiskaa muita, niin älkäämme olko hänen onnensa tiellä...

Mun mielestä oma onni ei ole avain onneen, koska en elä yksin tässä maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
no sie et oo palstalla kuuluisa joten jutut jää omaan arvoonsa.. :whistle:

ai täällä pitää olla "kuuluisa" muitten kans ei viitsitä keskustella.

ap olen samaa mieltä en oikein ymmärrä miksi joka aiheesta tulee riita,äidit mollaa toisiaan että tuntisivat itsensä toisia paremaksi

Alkuperäinen kirjoittaja hu:

ap olen samaa mieltä en oikein ymmärrä miksi joka aiheesta tulee riita,äidit mollaa toisiaan että tuntisivat itsensä toisia paremaksi

Ilmeisesti pittää kuulua tiettyyn "innercircleen" notta huomioidaan.. :D
No onneksi tuo irl on ihan jees paikka..
Silloin kun tänne vaan eksyy niin aina on joku tappelu käynnissä..
Mutta ihmettelen sitä sitten muassani vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja hu:

näinhän se menee, jos olet hissukka etkä ittestäs mitään kerro tms. niin ei porukka keskustele, sen verran oon seurannu tän palstan keskusteluja..

Yhteistyössä