ikuinen vauva kuume.. millä sitä sais tyynnytettyä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki hoi.. ei tunteet!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järki hoi.. ei tunteet!!

Vieras
joo siis mulla aina ollu pahanmoinen vauva kuume.. ja joo olen melko nuori (23) ja ei tässä mikään kiire jne jne.. mun päähän vaan ei saa järkeä taottua. Edellisestä "liitosta" on yks vauveli ja joo yksin jäin hänen kanssaan. Mies ei ollut valmis ja kyllä sen tiesin. Ajattelin vain, että pärjään minä yksinkin. Nyt oon löytäny uuden miehen ja ollaan oltu yhdessä vasta kuukaus ja voitte arvata mitä minä jo haluaisin. Mies tietää, mun kuumeilun ja sano, että kyllä hän olisi valmis.. EI NOIN SAA SANOA IHMISELLE JOKA EI AJATTELE JÄRJELLÄ JA HALUAISI LAPSIA.. monta.. miten pääsen eroon tästä asiasta ja en tee sitä "virhettä" että kohta oon miljoonan lapsen yh ja jokasella eri isä?? Kertokaa!!

Huoh.. oli pakko avautua.

Voi luoja,kasva aikuiseks....tunnetko tätä nykyistä tarpeeks että tosiaan olisit valmis hänelle lapsen tekemään/saamaan vai haetko tarkoituksella yksinhuoltajuutta ja vain siittäjää?

tiedän.. lapsellista ajattelua ja toimintaa! En sitä kiellä. Voisin sanoa, että tunnen uuden miehen hyvin. Mutta paremminkin voisi tuntea ja muutenkin tässä vaiheessa "suhdetta" ei tuommoisia pitäisi edes ajatella.. taidan olla jotenkin sairas ihminen. En pidä yksin jäämistä kauheana ajatuksena, tottakai toivon, että saisin perheen johon kuuluisi myös mies. Tällätavalla tuskin sitä saan :/ .. Oloani ei tosiaan helpota se, että uusi mies olisi valmis vauvaan :(

Käy laittamassa kierukka tai kapselit. Ne ovat viisi vuotta toiminnassa, eikä niitä saa itse noin vain otettua vaan vaatii ajanvarauksen jota mahdollisesti joutuu vielä odottamaan pitkään. Mieti oikeasti vuosi-pari. Mieti mitä ystäväsi/sukulaisesi yms sinusta ajattelisivat.. Ja mitä itse itsestäsi ajattelisit sen jälkeen, kun olisit viiden lapsen yh?

joo.. voin arvata mitä sukulaiset ja ystävät ajattelisivat. Jotenkin se ei vaan kiinnosta mitä muut minusta ajattelevat. Jos olisin viiden lapsen yh niin siinäpä sitten olisin.. eipä sille mitään voisi. Haluiaisinkin laannuttaa tätä tunnetilaa, että niin ei kävisi, mutta mutta..

Yhteistyössä