S
sisko hädässä
Vieras
en oikein tiedä mistä aloittaisin. me ollaan oltu yhdessä kauan, mutta menty naimisiin ja muutettu yhteen vasta kun aloin odottaa lasta. sitten syntyi muutaman vuoden päästä toinen. mä olin kotona hoidin kaiken. (ja tarkoitan siis aivan kaikkea, minä huollan auton ja korjaan pikkujutut, siinä lasten, elukoiden ja kotitöiden rinnalla!) näin kului useita vuosia, enkä valittanut. kunnes tuli aika palata töihin... arvatkaapa, mitä tapahtui, kuka käy töissä, ja kenen edelleen odotetaan hoitavan kaiken.
varmaan turha mainitakaan miten kypsä olen tilanteeseen. mua ärsyttää jmyös miehen täysin holtiton rahankäyttö nykyään, kun sitä tosiaan on enemmän käytettävissä. ärsyttää sotkuisuus. ärsyttää kaikki.
kuvittelin, että mies tajuaisi kun jättäisin kaikki kotityöt tekemättä muutamaksi viikoksi.. en voi sanoin kuvailla, millaista täällä on nyt
mies valittaa epäsiisteydestä, kuitenkaan ei laita tikkua ristiin. kysyin, että jos palkataan ammattiväkeä, ei halua kuulemma tuhlata semmosiin. mä en vaan jaksa tätä tilannetta. vasta 2kk töissä, ja mulla alkaa olla pinna loppu. miten tästä eteenpäin?
miehen puolustukseksi sanottakoon, että on raitis ja kiltti ihminen, hyvä isä ja mukava kumppani muuten. en tiedä, tuleeko ero kysymykseen. en tiedä jaksanko/haluanko elää elämäni tässä sekasorrossakaan valmisruokaa syöden, kun oma aikani ei kertakaikkiaan repeä kaikkeen.
jos on viisaita neuvoja, nyt on aika antaa niitä.
varmaan turha mainitakaan miten kypsä olen tilanteeseen. mua ärsyttää jmyös miehen täysin holtiton rahankäyttö nykyään, kun sitä tosiaan on enemmän käytettävissä. ärsyttää sotkuisuus. ärsyttää kaikki.
kuvittelin, että mies tajuaisi kun jättäisin kaikki kotityöt tekemättä muutamaksi viikoksi.. en voi sanoin kuvailla, millaista täällä on nyt
miehen puolustukseksi sanottakoon, että on raitis ja kiltti ihminen, hyvä isä ja mukava kumppani muuten. en tiedä, tuleeko ero kysymykseen. en tiedä jaksanko/haluanko elää elämäni tässä sekasorrossakaan valmisruokaa syöden, kun oma aikani ei kertakaikkiaan repeä kaikkeen.
jos on viisaita neuvoja, nyt on aika antaa niitä.