”Osaatteko kertoa, miksi en tule toimeen tämän palstan mustien kanssa?” Näin voisi eräs naisoletettu, iäkäs ja heitä haukkuva ikiharmailija kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan kun 80-luvun alussa Tuhnis sanoi minulle, että "vedä takki päälle olen lähdössä baariin". Ilostuin ja kysyin häneltä "olemmeko menossa ulos syömään"? Johon hän vastasi "emme vaan sammuta lämmityksen siksi ajaksi". 😡Kaikki miehet ovat sikoja.

• Tykkää
Reactions: kruuttis
Muistan kun 80-luvun alussa Tuhnis sanoi minulle, että "vedä takki päälle olen lähdössä baariin". Ilostuin ja kysyin häneltä "olemmeko menossa ulos syömään"? Johon hän vastasi "emme vaan sammuta lämmityksen siksi ajaksi". 😡Kaikki miehet ovat sikoja.
1. Mies: "Pue takkisi päälle, olen lähdössä raflaan."
Vaimo:
"Aah, vietkö minut ulos syömään?" Mies: "En
tietenkään,
sammutan vain lämmityksen siksi aikaa."
=====================================

Alepa jäi taas kiinni valehtelustaan! 🙄 Ohessa se vanha ja alkuperäinen jonka pohjan lunttasi tänne.

Nyt menee jo liian lujaa, syytät vitsinkertojaa valehtelusta
Viesti on kaiken lisäksi väärennys. Olisi mielenkiintoista tietää missä ja miten paljon kirjoituksiani on väärennetty ja muokattu netissä. Kantasuomalaisia miehiä on näköjään ottanut kovasti päähän, että olen kirjoittanut ex-puolisoni alkoholismista. Hän voi nykyään hyvin ja on täysin päässyt kauan sitten irti viinasta ja tupakasta. 1980-luvusta on muistaakseni en ole muistellut hänestä kirjoituksissani.

1. Mies: "Pue takkisi päälle, olen lähdössä raflaan."
Vaimo:
"Aah, vietkö minut ulos syömään?" Mies: "En
tietenkään,
sammutan vain lämmityksen siksi aikaa."
=====================================

Alepa jäi taas kiinni valehtelustaan! 🙄 Ohessa se vanha ja alkuperäinen jonka pohjan lunttasi tänne.
RAUHOITU NYT JO!

Sinä saat sydärin tuolla menolla.

Viesti on kaiken lisäksi väärennys. Olisi mielenkiintoista tietää missä ja miten paljon kirjoituksiani on väärennetty ja muokattu netissä. Kantasuomalaisia miehiä on näköjään ottanut kovasti päähän, että olen kirjoittanut ex-puolisoni alkoholismista. Hän voi nykyään hyvin ja on täysin päässyt kauan sitten irti iviinasta ja tupakasta. 1980-lukua en muistaakseni ole muistellut hänestä kirjoituksissani./korjasin

Yhteistyössä