V
vierailija
Vieras
Olin juuri tullut sisään, vaihtanut vaatteet ja istahtanut sohvalle kun puhelin soi.
- No hei Janna, vastasin.
- Hei, hei. Mitäs sulle?
- Ei mitään ihmeellistä. Justiinsa tulin mökiltä. Sain syksyhommat tehtyä. Miten sulla menee?
- Ihan ok. Töissä kiirettä mutta muuten rauhallista. On mulla sulle asiaakin. Mun kaveri, yksi Lissu, on ennen tehnyt hierojan hommia. Kysyin josko hieroisi minut kun on paikat niin kipeinä. Lissu lupasi ja sanoi että kun kerran ottaa hierontapöydän esiin niin siinä samalla menisi toinenkin hieronta.Sillä on semmonen matkapöytä. Sinä tulit mieleeni. Miten on? Kiinnostaako? Lissulla on pieni yksiö missä asuu ja meillä taas ukko ja tenavat pyörii jaloissa niin ajattelin että sulla on tilaa ja rauhaa hieroa. Miten olisi?
- Varmasti tekisi hyvää. Milloin suunnittelitte hierovanne?
- Meille kävisi huomenna. Kuinka sulle?
- Ei mulla mitään ole huomenna. Siis illalla.
- Ok. Olisiko heti viiden maissa?
- Käy mulle joo.
Siinä tuli sitten vielä rupateltua ainakin tunti kunnes tuntui että maailma parani tarpeeksi.
Seuraavana päivä klo 17 soi ovikello. Janna ja minulle ennestään tuntematon Lissu olivat oven takana.
Lissu kantoi painavan näköistä koottavaa pöytää. Esittelimme itsemme.Jannahan on ollut vuosia minun hyvä ystävä. Lissu oli ehkä kolmevitonen. Hillitty meikki, vaaleat pitkät hiukset ja suuret siniset silmät yhdistettynä hoikkaan vartaloon tekivät hänestä kaunottaren.
Istuimme hetken olohuoneessa kunnes aloimme pohtia mihin pöytä olisi hyvä kasata. Ehdotin yläkerran vierasmakuuhuonetta. Sinne pöytä laitettiinkin.
Janna riisuutui jättäen vain pikkarit. Asettui sitten pöydälle vatsalleen. Lissu laittoi Jannan ylävartalon päälle pyyhkeen alkaen hieromisen jalkapohjista.
- Menen alas häiritsemästä, sanoin.
- Ei kun jää. Tässä on hyvää aikaa jutella, sanoi Janna.
- Juu jää vaan. Et sä mitään häiritse, jatkoi Lissu.
Istahdin sängyn reunalle. Juteltiin ja naurettiin. Samalla seurasin hieronnan edistymistä. Jalkapohjista seuraavana käsittelyn sai molemmat pohkeet. Jannalla oli vielä kesän jäljiltä kaunis rusketus josta hänelle mainitsinkin
Lissu otti reisien sisäpuolelta kevyesti kiinni ja levitti aavistuksen verran jalkoja.
Nyt hieronta näytti kevyemmältä. Sormet tavoittivat nivustaipeen ja palasivat taas lähes polveen.
Lissu kertoi lopettaneensa hierojana ammattimaisesti toimimisen liian rankkana. Selkä ei kuulema kestänyt.
Toinen reisi sai samanlaisen käsittelyn. Pakarat saivat myös hierontaa. Tuntui jännittävälle nähdä ystävä lähes alasti naisen käsittelyssä. Vaikkei siinä mitään seksuaalista ollutkaan.
Kun selkä ja hartiat oli osansa saaneet pyysi Lissu Jannaa kääntymään selälleen.
Juuri silloin soi jossain puhelin. Janna tunnisti soittoäänen omakseen. Pyysi minua ottamaan puhelimen laukustaan. Annoin edelleenkin soivan luurin Jannalle.
- Voi hitto. Masalle tuli päivystyskeikka. Mun pitää lähteä kun lapsia ei voi jättää keskenään kotiin. Mutta tee nyt tää hieronta loppuun, siinähän ei varmaan kauaa mene.
Katsoin Jannan rintoja kun niiden ympäristöä hierottiin ja venytettiin. Rinnat olivat kauniit.
- Mun täytyy nyt lähteä. Ai niin. Millä sä pääset kotiin, kysymys oli Lissulle.
- Ei hätää. Mä voin viedä, sanoin. Ja asia oli sillä selvä.
Hain meille kuplavettä ja ne juotuamme Janna lähti ja Lissu pyysi minua riisuutumaan.
Aloin riisumaan puseroa kun muistin miksi olin juuri pukenut korkeakauluksisen poolopuseron ylleni. Voihan vee, manasin mielessäni. Kaulassani ja rinnoissani oli liuta Mikan tekemiä sinelmiä.
Kävin vatsalleni ja sain pyyhkeen päälleni. Hieronta noudatti samaa kaavaa kuin Jannankin kohdalla, alkoi jalkapohjista edeten niistä ylöspäin aina hartioihin saakka.
Kun käännyin pyynnöstä selälleni näin Lissun katsovan kaulaani ja rintojani mutta hän ei sanonut mitään. Tunsin kuitenkin punastuvani.
Hieronta tuntui ihanalta. Etureisiä hieroessa sormien päät osuivat nivustaipeisiin kerta toisensa jälkeen. Tunsin hiukan kiihottuvani kauniin blondin kosketuksista.
Syynä oli varmaan Mikan kanssa juuri vietetty kiihkeä viikonloppu, ajattelin.
Hieronta edistyi ja juttelu oli mutkatonta. Kun Lissun kädet kulkivat kylkiäni pitkin ja siirtyivät käsittelemään rintalihaksia hän, kesken hieronnan, kosketti sormenpäällä tississäni olevia sinelmiä.
- Taitaa olla imujälkiä, hän totesi.
Yllätyin suorasta toteamuksesta niin etten osannut sanoa mitään.
Lissu siveli hellästi rintaani, hipaisi nänniä.
- Onko sulla joku vakituinen?
Rinnan sively jatkui.
- Ei ole mitään vakituista. Yksi puolituttu vaan.
- Puolituttu. On tainnut tulla paremminkin tutuksi jäljistä päätellen, nauroi Lissu.
Kerrohan millainen puolituttu. Mies vai nainen?
Käänsin katseeni Lissuun, kurtistin kulmiani ja sanoin ehkä liiankin topakasti että mies tietenkin.
Lissun käsi jatkoi liikettään.
- Kuinka niin tietenkin, hän kysyi.
Kai se voisi nainenkin olla. Vai mitä.
- No joo. Niin kai, myöntelin.
Lissun kädet siirtyivät vatsalleni tehden kämmenillä kevyttä pyörivää liikettä
-Kerro nyt millainen tyyppi. Mistä tunnet aiemmin?
- Semmonen tavallinen mies. En mä osaa siitä mitään kertoa.
Kädet olivat alavatsan päällä kevyesti liikkuen.
- Kerro nyt. Mistä tunnet?
- No ok. Asuu tuossa naapurissa.
- Naimisissa?
- Ei ole. On ihan poikamies. Asuu vanhempiensa kanssa.
Oikea käsi siveli reittä ja vasen vatsaa. Hellästi.
- Minkä ikäinen?
Kakistelin hiukan kurkkuani.
- 18
- Kahdeksantoista. Ihanko oikeesti? Mitä, miten? Hetkinen. Kerrohan kuinka päädyitte sänkyyn. Tai
missä sitten ikinä olittekaan.
Mietin mitä sanoisin ja samalla yritin käsittää kuinka hieronta eteni. Tai ei se tuntunut hieronnalta vaan silittelyltä. Sormet kulkivat reiden sisäpinnalla ärsyttävän kiihottavalla tavalla.
- No me mentiin äitini mökille syystöihin ja siellä tapahtui mitä
sitten tapahtuikin.
- Ja aiemmin ei ollut mitään virityksiä? Kuinka keksitte yhdessä sinne mennä?
Sormet koskettivat nivusia.Hellästi kutitellen. Vasen käsi lepäsi vatsallani. Olin todella hämilläni. Makasin vain täysin liikkumattomana. Vihdoin sain sanottua:- Ei ollut aiemmin mitään fyysistä. Toki tunsimme toisemme.
- Mutta...kysyi Lissu.
Kiihotuin koskettelusta. Kuitenkin mieleni teki pompata pöydältä pois ja lopettaa tämä mahdottomuus.
- Jotain kuitenkin oli?
Vasen käsi siirtyi vatsalta ylemmäs. Tavoitti rinnan. Hipaisi nänniä.
- Kerro. Tahdon kuulla kaiken alusta loppuun.
Sormet ottivat nännin puristukseen. Tunsin kuinka se kasvoi.
Nyt äkkiä pois tästä ja Lissu saa lähteä, ajattelin. Päässä pyöri ja kohisi.
En silti tehnyt elettäkään estääkseni Lissua. Makasin vain ja kuulostelin sormien liikkeitä. Kumpikaan ei hetkeen puhunut mitään. Lissu puristi tissiäni jo voimakkaammin.
En tahtonut kertoa mitään mutta tilanne oli outo ja kiihottava ja kuulinkin itseni sanovan:- Huomasin kerran hänen kurkkivan ikkunani takana kun olin vaihtamassa vaatteita makuuhuoneessa.
Lissun sormet olivat tunkeutumassa pikkareiden alle. Vedin vatsaa sisään jännityksestä. Tää on ihan hullua, ajattelin.
Käsi oli sujahtamassa pikkareiden alle mutta vetäytyi hitaasti pois.
Nyt jo toivoin että se olisi mennyt perille saakka.
Tunsin hetken kuluttua kosketuksen reidelläni. Tuskallisen hitaasti käsi eteni jalkoväliini.
- Kun huomasin tirkistelijän hermostuin hetkeksi mutta sitten annoin hänelle näytöksen, kerroin hiukan hengästyneenä.
Käsi painautui häpyäni vasten pysähtyen siihen.
- Kerro millaisen näytöksen, kysyi Lissu. Nyt kuiskaten.
Sormet alkoivat hiplata pikkareiden peittämää häpyäni.
Tiesin kostuvani. Voi kuinka kiihottavaa.
Kerroin kuinka näytös eteni. Kertominen kiihotti. Olin juuri hetki sitten tavannut naisen jolle kerroin jotain jonka olin luullut pitäväni omana salaisuutenani. Ja tuo nainen kaiken lisäksi vietteli minua ja oli tehdä hulluksi kiihottamalla tavalla jota en ollut ennen kokenut.
Seksiä naisen kanssa..
Kuulin kuiskauksen:- Siinäkö kaikki?
Sormet siirtyivät hävyltä polvien väliin, lähestyivät taas hitaasti reisien välissä kohti jalkoväliä.
Ennenkuin ne pääsivät määränpäähän levitin hiukan jalkojani. Käsi pysähtyi heti.
- Ei ihan kaikki. Mutta viis siitä, sanoin ääni väristen.
Käsi tuntui lämpimältä mutta pysyi paikallaan.
- Haluaisitko kertoa siitä muusta? Tapahtuiko kuitenkin jotain ennen mökkiä?
Olin niin kiihkoissani etten välittänyt muusta kuin että saisin tuntea tuon naisen sormet pillussani.
- Voin kertoa myöhemmin, sain sanottua. Lupaan.
Tunsin sormien lähestyvän taas häpyäni. Huomasin lantioni nousevan sormia vastaan. Hengitykseni kiihtyi. Puristin kädet tiukasti nyrkkiin. Sitten en tuntenut enää kättä, nostin päätäni nähdäkseni mitä tapahtui. Miksi käsi ei enää koskenut minuun?
Lissu työnsi pääni hellästi alas. - -Ei saa kurkkia, hän kuiskasi ja asetteli pyyhkeen silmilleni.
- Et saa koskea mihinkään, et saa katsoa mihinkään etkä saa puhua mitään. Onko ok?
Nyökkäsin ihmetellen.Aikaa meni ja mitään ei tapahtunut. Jännitti ja kiihotti.
Vihdoin tunsin käden rinnoillani.
Todella hellästi ja hitaasti se liikkui kylkeäni pitkin alavatsalle ja siitä pikkareiden päälle. Levitin lisää jalkojani tehden tilaa sormille.
- Sulla on pikkuhousut kostuneet. Pitäisiköhän ne riisua?
Tunsin sormen painavan kosteaa kangasta.
- Nosta peppua niin saan ne riisuttua.
Olin nyt pillu paljaana uuden ystävättären katseltavana ja kosketeltavissa. Se että en nähnyt mitään kiihotti omituisella tavalla lisää. Pidätin hengitystä odottaessani mitä tapahtuisi.
- Jos lupaat olla katsomatta voin ottaa pyyhkeen pois kasvoiltasi.
Nyökkäsin.
Lissu paljasti kasvoni. Vähään aikaan ei taas tapahtunut mitään.
Sitten tunsin huulet kaulallani. Hampaat näykkivät kevyesti kaulan ihoa. Ei kai lisää jälkiä ajattelin mutten uskaltanut sanoa mitään.
Tunsin pienen hennon puraisun korvanlehdellä.
Taas hiljaisuus. Kuulin vain oman hengityksen. Sitten.
Huulet poskillani. Huulet huulillani. Kieli tunkeutui suuhuni. Vastasin vaativaan suudelmaan. Ei muuta, vain suutelemista. Ei mitään muuta. Tunne että suutelen naista oli huumaava.
Huulet erkanivat. Seuraavaksi tunsin nuo samat kuumat huulet rinnoillani. Kieli leikitteli nännillä. Pilluni valui nesteitä.
Suukottelua rinnoilla, vatsalla. Sormi oli edennyt pillun päälle.
Hienoista hivelyä häpyhuulilla. Lantioni pyöri tahtomattani.
Sormet lopettivat liikkumisen ja hetken päästä ne olivat poissa.
Lantioni jatkoi liikettä mutta kosketusta ei tullut. Vain hiljaisuus.
Hiljaisuus jatkui, jatkui. Kunnes.
- Koukista polvet ja levitä jalat, kuiskaus kuului aivan korvan vieressä.
Tein niinkuin Lissu käski.
Taas hiljaisuus. Katseliko hän avointa pillua vai mitä tapahtui. Odottaminen oli piinallisen kiihottavaa. Toivoin sormia syvälle pilluuni. Mutta mitään ei tapahtunut. Pakaroille valui kiimanesteitä.
Taas huulet kaulallani. Käsi silitteli reisiäni. Nostelin lantiota sormien toivossa. Kun sormi alkoi hieroa yks kaks klitorista suustani pääsi kiljahdus. Liike oli vuoroin hidasta vuoroin nopeaa.
Sitten sormi pysähtyi. Se vain painoi himonappulaa.
Hiljaisuus. Täys hiljaisuus. Tunsin sormen klitoriksella mutta sormi vain oli, ei liikkunut.
Huulet poskellani.
- Et saa avata silmiä mutta vastaa mulle. Haluaisitko jotain, kuiskattiin korvaan.
-Haluan.
Kaksi sormea työntyi äkisti pilluuni. Nousin pöydällä kaarelle vaikertaen.
- Haluan ne syvemmälle. Työnnä, työnnä.
Silloin sormet nykäistiin pois.
Rojahdin pöydälle vääntelehtien kiihkosta.
Taas hiljaisuus. Kiemurtelin ja ynisin hiljaa. Pillussa oli polte joka vaati jotain sisään. Mitään ei kuitenkaan tullut eikä muutenkaan tapahtunut mitään.
Vain hiljaisuus.
- Onko nainen ennen käsitellyt sinua näin?
- Ei todellakaan.
- Oletko koskaan käsitellyt naista näin?
- En. En ole ollut naisen kanssa.
Huulet kaulalla.
Kuiskaus:- Ok.Tahdotko että lopetan?
Käsi vatsalle, silittelyä.
- En tahdo.
- Mitä tahdot?
Sormi koskettelee klitorista. Kiima tuntuu koko vartalossa.
- Tee mitä vaan mutta älä lopeta.
Sormi poistuu klitorikselta.
-Älä lopeta.
- Tahdotko siirtyä tuohon sängylle?
Nyökkäsin hyväksynnän.
- Älä avaa silmiäsi. Nouse niin autan sinut sängylle.
Käytyäni sängylle pitkäkseni minua taas suudeltiin.
-Voit avata silmät.
Näin vieressäni alastoman Lissun.
Hän hymyili. - Yllätyitkö asuvalintaani. Tai siis asuttomuuttani. Olen ollut nakuna lähes koko ajan. Tää voi olla outoa, ymmärrän sen. Ainakin minulle oli kun olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa. Outoa, jännittävää mutta myös kiihottavaa, etenkin kun olin valmiiksi lämmitelty. Niinkuin sinä nyt.
- Myönnän kyllä että esilämmitys on hyvin tehty. Olet ollut siis myös miehen kanssa?
- Olen. Viimeksi lauantaina. Tahdotko että hoidan sinut loppuun ja sitten lopetetaan.
Lissu kiusoitteli sormillaan tissejä. Ne olivat kiihotuksesta turvonneet ja nännit olivat pystypäin. Kun käsi siirtyi pillulleni olin taas räjähdyspisteessä. Käännyin kyljelleni Lissuun päin asettaen käden hänen rinnalleen. Se oli hiukan pienempi kuin omani.
Pehmeä ja kiinteä. Kuinka kiihottavalta tuntuikaan puristella sitä etenkin kun klitoristani räplättiin samaan aikaan.
Otin nännin suuhun, imeskelin ja kevyesti hampailla näykin. Kuljetin kättä vatsalla kiusoitellen. Lissu levitti jalkansa valmiiksi tietäen mitä olisi tulossa.
Hän katsoi suoraan silmiini, hymyili ja nyökkäsi.
Tavoitin hänen pillunhuulet, upoti sormen niiden väliseen kosteaan ja lämpimään pesään. Pyörittelin ja työntelin sormea samalla suudellen ihanilta tuntuvia huulia.
Lissun lantion liike kertoi miltä hänen pillussaan tuntui. Työnsin sormen seuraksi toisen ja jatkoin entistä nopeampaa runkkaamista.
Lissu hieroi klitoristaan äänekkäästi huohottaen.
Sitten hän kierähti kontilleen kääntäen minut selälleen, levitti jalkani ja alkoi nuolla ja suukotella märkää pillua. Levitti sormilla pillua, sai työnnettyä kielen sisääni.
Itse hyväilin rintojani.
Lissu työnsi kaksi sormea pilluuni jatkaen nuolemista. Kuulin litinän.
Kiemurtelin sängyllä ja tiesin kohta räjähtävän. Otin Lissun pään käsiini ja painoin sitä vasten haarojani.
- Nyt tulee. Työnnä, työnnä. Kun pillu alkoi supistella orgasmin vyöryessä sormet miltei lukittuivat pilluun. Voihkin ja vaikeroin.
Rinnat turposivat ja koko vartalo oli kananlihalla. Nousin kaarelle kun Lissu yritti edelleen pumpata tiukkenevaa pillua.
-Älä lopeta. Tulee toinen, huusin himoissani. Ja toinen tuli jos mahdollista kovemmin kuin ensimmäinen.
Työnsin Lissun pois ja ristin jalkani vapisten.
- Nyt ei enää, älä koske,huohotin. Pyörryn jos hipaisetkin.
Halasin ja suutelin Lissua.
- Se oli ihanaa.
Olimme kasvokkain. Annoin suukon ja sanoin hiljaa- On sinun vuoro.
Lissu kävi selälleen, koukisti polvet ja levitti jalat. Tein samaa kuin Lissu oli tehnyt minulle. Pumppasin kahdella sormella pillua.
Kävin kontilleni niin että näin märän pillun aivan edessäni.
Lissu levitti sormillaan pillua joka supisteli odotellen jotain sisään.
Kosketin varovasti kielellä esiin tunkevaa klitorista. Lissu värähti.
Pyöritin kieltä nappulan ympärillä. Aloin itsekin kiihottumaan.
Työnsin kieltä avoinna olevaan lemmenluolaan. Pillu valutti lientä jota kielellä livoin.
Lissu tempoili sängyllä uikuttaen. Lopetin nuolemisen ja aloin pumppaamaan kahdella sormella. Toisen käden peukalolla yritin pyöritellä klitorista. Se oli vaikeaa Lissun rajun liikehdinnän vuoksi.
- Nyt kovaa. Tulee. Aah. Anna mulle.Anna.
Kun makasimme rinnakkain Lissu sanoi hauskasti virnistäen:- No mies tietenkin.
- No joo. Se oli silloin. En ollut tällaisesta edes uneksinut. Mutta ihanaa oli. Ja on vieläkin.
Suukottelimme ja käperryimme yhdeksi mytyksi.
Lissu sanoi viimein:- Siitä naapurista. Lupasit kertoa mulle kaiken.
- Nytkö vai?
- No nyt nyt. Kerro.
- Täytyy sanoa että hävettää vähän mitä tein. Kerroin sinulle sen ensimmäisen tapauksen. Loppu tapahtui näin...,..( ikkunan takana 2,3,4 )
Kiihotuimme jutustelusta niin että sormetimme molemmat itsellemme orgasmit.toisiamme silmiin katsellen.
Hiukan aikaa toivuttuamme Lissu kysyi vienolla äänellä:- Luuletko että saisit joskus sen Mikan meille yhteiseksi leikkikaveriksi..............
- No hei Janna, vastasin.
- Hei, hei. Mitäs sulle?
- Ei mitään ihmeellistä. Justiinsa tulin mökiltä. Sain syksyhommat tehtyä. Miten sulla menee?
- Ihan ok. Töissä kiirettä mutta muuten rauhallista. On mulla sulle asiaakin. Mun kaveri, yksi Lissu, on ennen tehnyt hierojan hommia. Kysyin josko hieroisi minut kun on paikat niin kipeinä. Lissu lupasi ja sanoi että kun kerran ottaa hierontapöydän esiin niin siinä samalla menisi toinenkin hieronta.Sillä on semmonen matkapöytä. Sinä tulit mieleeni. Miten on? Kiinnostaako? Lissulla on pieni yksiö missä asuu ja meillä taas ukko ja tenavat pyörii jaloissa niin ajattelin että sulla on tilaa ja rauhaa hieroa. Miten olisi?
- Varmasti tekisi hyvää. Milloin suunnittelitte hierovanne?
- Meille kävisi huomenna. Kuinka sulle?
- Ei mulla mitään ole huomenna. Siis illalla.
- Ok. Olisiko heti viiden maissa?
- Käy mulle joo.
Siinä tuli sitten vielä rupateltua ainakin tunti kunnes tuntui että maailma parani tarpeeksi.
Seuraavana päivä klo 17 soi ovikello. Janna ja minulle ennestään tuntematon Lissu olivat oven takana.
Lissu kantoi painavan näköistä koottavaa pöytää. Esittelimme itsemme.Jannahan on ollut vuosia minun hyvä ystävä. Lissu oli ehkä kolmevitonen. Hillitty meikki, vaaleat pitkät hiukset ja suuret siniset silmät yhdistettynä hoikkaan vartaloon tekivät hänestä kaunottaren.
Istuimme hetken olohuoneessa kunnes aloimme pohtia mihin pöytä olisi hyvä kasata. Ehdotin yläkerran vierasmakuuhuonetta. Sinne pöytä laitettiinkin.
Janna riisuutui jättäen vain pikkarit. Asettui sitten pöydälle vatsalleen. Lissu laittoi Jannan ylävartalon päälle pyyhkeen alkaen hieromisen jalkapohjista.
- Menen alas häiritsemästä, sanoin.
- Ei kun jää. Tässä on hyvää aikaa jutella, sanoi Janna.
- Juu jää vaan. Et sä mitään häiritse, jatkoi Lissu.
Istahdin sängyn reunalle. Juteltiin ja naurettiin. Samalla seurasin hieronnan edistymistä. Jalkapohjista seuraavana käsittelyn sai molemmat pohkeet. Jannalla oli vielä kesän jäljiltä kaunis rusketus josta hänelle mainitsinkin
Lissu otti reisien sisäpuolelta kevyesti kiinni ja levitti aavistuksen verran jalkoja.
Nyt hieronta näytti kevyemmältä. Sormet tavoittivat nivustaipeen ja palasivat taas lähes polveen.
Lissu kertoi lopettaneensa hierojana ammattimaisesti toimimisen liian rankkana. Selkä ei kuulema kestänyt.
Toinen reisi sai samanlaisen käsittelyn. Pakarat saivat myös hierontaa. Tuntui jännittävälle nähdä ystävä lähes alasti naisen käsittelyssä. Vaikkei siinä mitään seksuaalista ollutkaan.
Kun selkä ja hartiat oli osansa saaneet pyysi Lissu Jannaa kääntymään selälleen.
Juuri silloin soi jossain puhelin. Janna tunnisti soittoäänen omakseen. Pyysi minua ottamaan puhelimen laukustaan. Annoin edelleenkin soivan luurin Jannalle.
- Voi hitto. Masalle tuli päivystyskeikka. Mun pitää lähteä kun lapsia ei voi jättää keskenään kotiin. Mutta tee nyt tää hieronta loppuun, siinähän ei varmaan kauaa mene.
Katsoin Jannan rintoja kun niiden ympäristöä hierottiin ja venytettiin. Rinnat olivat kauniit.
- Mun täytyy nyt lähteä. Ai niin. Millä sä pääset kotiin, kysymys oli Lissulle.
- Ei hätää. Mä voin viedä, sanoin. Ja asia oli sillä selvä.
Hain meille kuplavettä ja ne juotuamme Janna lähti ja Lissu pyysi minua riisuutumaan.
Aloin riisumaan puseroa kun muistin miksi olin juuri pukenut korkeakauluksisen poolopuseron ylleni. Voihan vee, manasin mielessäni. Kaulassani ja rinnoissani oli liuta Mikan tekemiä sinelmiä.
Kävin vatsalleni ja sain pyyhkeen päälleni. Hieronta noudatti samaa kaavaa kuin Jannankin kohdalla, alkoi jalkapohjista edeten niistä ylöspäin aina hartioihin saakka.
Kun käännyin pyynnöstä selälleni näin Lissun katsovan kaulaani ja rintojani mutta hän ei sanonut mitään. Tunsin kuitenkin punastuvani.
Hieronta tuntui ihanalta. Etureisiä hieroessa sormien päät osuivat nivustaipeisiin kerta toisensa jälkeen. Tunsin hiukan kiihottuvani kauniin blondin kosketuksista.
Syynä oli varmaan Mikan kanssa juuri vietetty kiihkeä viikonloppu, ajattelin.
Hieronta edistyi ja juttelu oli mutkatonta. Kun Lissun kädet kulkivat kylkiäni pitkin ja siirtyivät käsittelemään rintalihaksia hän, kesken hieronnan, kosketti sormenpäällä tississäni olevia sinelmiä.
- Taitaa olla imujälkiä, hän totesi.
Yllätyin suorasta toteamuksesta niin etten osannut sanoa mitään.
Lissu siveli hellästi rintaani, hipaisi nänniä.
- Onko sulla joku vakituinen?
Rinnan sively jatkui.
- Ei ole mitään vakituista. Yksi puolituttu vaan.
- Puolituttu. On tainnut tulla paremminkin tutuksi jäljistä päätellen, nauroi Lissu.
Kerrohan millainen puolituttu. Mies vai nainen?
Käänsin katseeni Lissuun, kurtistin kulmiani ja sanoin ehkä liiankin topakasti että mies tietenkin.
Lissun käsi jatkoi liikettään.
- Kuinka niin tietenkin, hän kysyi.
Kai se voisi nainenkin olla. Vai mitä.
- No joo. Niin kai, myöntelin.
Lissun kädet siirtyivät vatsalleni tehden kämmenillä kevyttä pyörivää liikettä
-Kerro nyt millainen tyyppi. Mistä tunnet aiemmin?
- Semmonen tavallinen mies. En mä osaa siitä mitään kertoa.
Kädet olivat alavatsan päällä kevyesti liikkuen.
- Kerro nyt. Mistä tunnet?
- No ok. Asuu tuossa naapurissa.
- Naimisissa?
- Ei ole. On ihan poikamies. Asuu vanhempiensa kanssa.
Oikea käsi siveli reittä ja vasen vatsaa. Hellästi.
- Minkä ikäinen?
Kakistelin hiukan kurkkuani.
- 18
- Kahdeksantoista. Ihanko oikeesti? Mitä, miten? Hetkinen. Kerrohan kuinka päädyitte sänkyyn. Tai
missä sitten ikinä olittekaan.
Mietin mitä sanoisin ja samalla yritin käsittää kuinka hieronta eteni. Tai ei se tuntunut hieronnalta vaan silittelyltä. Sormet kulkivat reiden sisäpinnalla ärsyttävän kiihottavalla tavalla.
- No me mentiin äitini mökille syystöihin ja siellä tapahtui mitä
sitten tapahtuikin.
- Ja aiemmin ei ollut mitään virityksiä? Kuinka keksitte yhdessä sinne mennä?
Sormet koskettivat nivusia.Hellästi kutitellen. Vasen käsi lepäsi vatsallani. Olin todella hämilläni. Makasin vain täysin liikkumattomana. Vihdoin sain sanottua:- Ei ollut aiemmin mitään fyysistä. Toki tunsimme toisemme.
- Mutta...kysyi Lissu.
Kiihotuin koskettelusta. Kuitenkin mieleni teki pompata pöydältä pois ja lopettaa tämä mahdottomuus.
- Jotain kuitenkin oli?
Vasen käsi siirtyi vatsalta ylemmäs. Tavoitti rinnan. Hipaisi nänniä.
- Kerro. Tahdon kuulla kaiken alusta loppuun.
Sormet ottivat nännin puristukseen. Tunsin kuinka se kasvoi.
Nyt äkkiä pois tästä ja Lissu saa lähteä, ajattelin. Päässä pyöri ja kohisi.
En silti tehnyt elettäkään estääkseni Lissua. Makasin vain ja kuulostelin sormien liikkeitä. Kumpikaan ei hetkeen puhunut mitään. Lissu puristi tissiäni jo voimakkaammin.
En tahtonut kertoa mitään mutta tilanne oli outo ja kiihottava ja kuulinkin itseni sanovan:- Huomasin kerran hänen kurkkivan ikkunani takana kun olin vaihtamassa vaatteita makuuhuoneessa.
Lissun sormet olivat tunkeutumassa pikkareiden alle. Vedin vatsaa sisään jännityksestä. Tää on ihan hullua, ajattelin.
Käsi oli sujahtamassa pikkareiden alle mutta vetäytyi hitaasti pois.
Nyt jo toivoin että se olisi mennyt perille saakka.
Tunsin hetken kuluttua kosketuksen reidelläni. Tuskallisen hitaasti käsi eteni jalkoväliini.
- Kun huomasin tirkistelijän hermostuin hetkeksi mutta sitten annoin hänelle näytöksen, kerroin hiukan hengästyneenä.
Käsi painautui häpyäni vasten pysähtyen siihen.
- Kerro millaisen näytöksen, kysyi Lissu. Nyt kuiskaten.
Sormet alkoivat hiplata pikkareiden peittämää häpyäni.
Tiesin kostuvani. Voi kuinka kiihottavaa.
Kerroin kuinka näytös eteni. Kertominen kiihotti. Olin juuri hetki sitten tavannut naisen jolle kerroin jotain jonka olin luullut pitäväni omana salaisuutenani. Ja tuo nainen kaiken lisäksi vietteli minua ja oli tehdä hulluksi kiihottamalla tavalla jota en ollut ennen kokenut.
Seksiä naisen kanssa..
Kuulin kuiskauksen:- Siinäkö kaikki?
Sormet siirtyivät hävyltä polvien väliin, lähestyivät taas hitaasti reisien välissä kohti jalkoväliä.
Ennenkuin ne pääsivät määränpäähän levitin hiukan jalkojani. Käsi pysähtyi heti.
- Ei ihan kaikki. Mutta viis siitä, sanoin ääni väristen.
Käsi tuntui lämpimältä mutta pysyi paikallaan.
- Haluaisitko kertoa siitä muusta? Tapahtuiko kuitenkin jotain ennen mökkiä?
Olin niin kiihkoissani etten välittänyt muusta kuin että saisin tuntea tuon naisen sormet pillussani.
- Voin kertoa myöhemmin, sain sanottua. Lupaan.
Tunsin sormien lähestyvän taas häpyäni. Huomasin lantioni nousevan sormia vastaan. Hengitykseni kiihtyi. Puristin kädet tiukasti nyrkkiin. Sitten en tuntenut enää kättä, nostin päätäni nähdäkseni mitä tapahtui. Miksi käsi ei enää koskenut minuun?
Lissu työnsi pääni hellästi alas. - -Ei saa kurkkia, hän kuiskasi ja asetteli pyyhkeen silmilleni.
- Et saa koskea mihinkään, et saa katsoa mihinkään etkä saa puhua mitään. Onko ok?
Nyökkäsin ihmetellen.Aikaa meni ja mitään ei tapahtunut. Jännitti ja kiihotti.
Vihdoin tunsin käden rinnoillani.
Todella hellästi ja hitaasti se liikkui kylkeäni pitkin alavatsalle ja siitä pikkareiden päälle. Levitin lisää jalkojani tehden tilaa sormille.
- Sulla on pikkuhousut kostuneet. Pitäisiköhän ne riisua?
Tunsin sormen painavan kosteaa kangasta.
- Nosta peppua niin saan ne riisuttua.
Olin nyt pillu paljaana uuden ystävättären katseltavana ja kosketeltavissa. Se että en nähnyt mitään kiihotti omituisella tavalla lisää. Pidätin hengitystä odottaessani mitä tapahtuisi.
- Jos lupaat olla katsomatta voin ottaa pyyhkeen pois kasvoiltasi.
Nyökkäsin.
Lissu paljasti kasvoni. Vähään aikaan ei taas tapahtunut mitään.
Sitten tunsin huulet kaulallani. Hampaat näykkivät kevyesti kaulan ihoa. Ei kai lisää jälkiä ajattelin mutten uskaltanut sanoa mitään.
Tunsin pienen hennon puraisun korvanlehdellä.
Taas hiljaisuus. Kuulin vain oman hengityksen. Sitten.
Huulet poskillani. Huulet huulillani. Kieli tunkeutui suuhuni. Vastasin vaativaan suudelmaan. Ei muuta, vain suutelemista. Ei mitään muuta. Tunne että suutelen naista oli huumaava.
Huulet erkanivat. Seuraavaksi tunsin nuo samat kuumat huulet rinnoillani. Kieli leikitteli nännillä. Pilluni valui nesteitä.
Suukottelua rinnoilla, vatsalla. Sormi oli edennyt pillun päälle.
Hienoista hivelyä häpyhuulilla. Lantioni pyöri tahtomattani.
Sormet lopettivat liikkumisen ja hetken päästä ne olivat poissa.
Lantioni jatkoi liikettä mutta kosketusta ei tullut. Vain hiljaisuus.
Hiljaisuus jatkui, jatkui. Kunnes.
- Koukista polvet ja levitä jalat, kuiskaus kuului aivan korvan vieressä.
Tein niinkuin Lissu käski.
Taas hiljaisuus. Katseliko hän avointa pillua vai mitä tapahtui. Odottaminen oli piinallisen kiihottavaa. Toivoin sormia syvälle pilluuni. Mutta mitään ei tapahtunut. Pakaroille valui kiimanesteitä.
Taas huulet kaulallani. Käsi silitteli reisiäni. Nostelin lantiota sormien toivossa. Kun sormi alkoi hieroa yks kaks klitorista suustani pääsi kiljahdus. Liike oli vuoroin hidasta vuoroin nopeaa.
Sitten sormi pysähtyi. Se vain painoi himonappulaa.
Hiljaisuus. Täys hiljaisuus. Tunsin sormen klitoriksella mutta sormi vain oli, ei liikkunut.
Huulet poskellani.
- Et saa avata silmiä mutta vastaa mulle. Haluaisitko jotain, kuiskattiin korvaan.
-Haluan.
Kaksi sormea työntyi äkisti pilluuni. Nousin pöydällä kaarelle vaikertaen.
- Haluan ne syvemmälle. Työnnä, työnnä.
Silloin sormet nykäistiin pois.
Rojahdin pöydälle vääntelehtien kiihkosta.
Taas hiljaisuus. Kiemurtelin ja ynisin hiljaa. Pillussa oli polte joka vaati jotain sisään. Mitään ei kuitenkaan tullut eikä muutenkaan tapahtunut mitään.
Vain hiljaisuus.
- Onko nainen ennen käsitellyt sinua näin?
- Ei todellakaan.
- Oletko koskaan käsitellyt naista näin?
- En. En ole ollut naisen kanssa.
Huulet kaulalla.
Kuiskaus:- Ok.Tahdotko että lopetan?
Käsi vatsalle, silittelyä.
- En tahdo.
- Mitä tahdot?
Sormi koskettelee klitorista. Kiima tuntuu koko vartalossa.
- Tee mitä vaan mutta älä lopeta.
Sormi poistuu klitorikselta.
-Älä lopeta.
- Tahdotko siirtyä tuohon sängylle?
Nyökkäsin hyväksynnän.
- Älä avaa silmiäsi. Nouse niin autan sinut sängylle.
Käytyäni sängylle pitkäkseni minua taas suudeltiin.
-Voit avata silmät.
Näin vieressäni alastoman Lissun.
Hän hymyili. - Yllätyitkö asuvalintaani. Tai siis asuttomuuttani. Olen ollut nakuna lähes koko ajan. Tää voi olla outoa, ymmärrän sen. Ainakin minulle oli kun olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa. Outoa, jännittävää mutta myös kiihottavaa, etenkin kun olin valmiiksi lämmitelty. Niinkuin sinä nyt.
- Myönnän kyllä että esilämmitys on hyvin tehty. Olet ollut siis myös miehen kanssa?
- Olen. Viimeksi lauantaina. Tahdotko että hoidan sinut loppuun ja sitten lopetetaan.
Lissu kiusoitteli sormillaan tissejä. Ne olivat kiihotuksesta turvonneet ja nännit olivat pystypäin. Kun käsi siirtyi pillulleni olin taas räjähdyspisteessä. Käännyin kyljelleni Lissuun päin asettaen käden hänen rinnalleen. Se oli hiukan pienempi kuin omani.
Pehmeä ja kiinteä. Kuinka kiihottavalta tuntuikaan puristella sitä etenkin kun klitoristani räplättiin samaan aikaan.
Otin nännin suuhun, imeskelin ja kevyesti hampailla näykin. Kuljetin kättä vatsalla kiusoitellen. Lissu levitti jalkansa valmiiksi tietäen mitä olisi tulossa.
Hän katsoi suoraan silmiini, hymyili ja nyökkäsi.
Tavoitin hänen pillunhuulet, upoti sormen niiden väliseen kosteaan ja lämpimään pesään. Pyörittelin ja työntelin sormea samalla suudellen ihanilta tuntuvia huulia.
Lissun lantion liike kertoi miltä hänen pillussaan tuntui. Työnsin sormen seuraksi toisen ja jatkoin entistä nopeampaa runkkaamista.
Lissu hieroi klitoristaan äänekkäästi huohottaen.
Sitten hän kierähti kontilleen kääntäen minut selälleen, levitti jalkani ja alkoi nuolla ja suukotella märkää pillua. Levitti sormilla pillua, sai työnnettyä kielen sisääni.
Itse hyväilin rintojani.
Lissu työnsi kaksi sormea pilluuni jatkaen nuolemista. Kuulin litinän.
Kiemurtelin sängyllä ja tiesin kohta räjähtävän. Otin Lissun pään käsiini ja painoin sitä vasten haarojani.
- Nyt tulee. Työnnä, työnnä. Kun pillu alkoi supistella orgasmin vyöryessä sormet miltei lukittuivat pilluun. Voihkin ja vaikeroin.
Rinnat turposivat ja koko vartalo oli kananlihalla. Nousin kaarelle kun Lissu yritti edelleen pumpata tiukkenevaa pillua.
-Älä lopeta. Tulee toinen, huusin himoissani. Ja toinen tuli jos mahdollista kovemmin kuin ensimmäinen.
Työnsin Lissun pois ja ristin jalkani vapisten.
- Nyt ei enää, älä koske,huohotin. Pyörryn jos hipaisetkin.
Halasin ja suutelin Lissua.
- Se oli ihanaa.
Olimme kasvokkain. Annoin suukon ja sanoin hiljaa- On sinun vuoro.
Lissu kävi selälleen, koukisti polvet ja levitti jalat. Tein samaa kuin Lissu oli tehnyt minulle. Pumppasin kahdella sormella pillua.
Kävin kontilleni niin että näin märän pillun aivan edessäni.
Lissu levitti sormillaan pillua joka supisteli odotellen jotain sisään.
Kosketin varovasti kielellä esiin tunkevaa klitorista. Lissu värähti.
Pyöritin kieltä nappulan ympärillä. Aloin itsekin kiihottumaan.
Työnsin kieltä avoinna olevaan lemmenluolaan. Pillu valutti lientä jota kielellä livoin.
Lissu tempoili sängyllä uikuttaen. Lopetin nuolemisen ja aloin pumppaamaan kahdella sormella. Toisen käden peukalolla yritin pyöritellä klitorista. Se oli vaikeaa Lissun rajun liikehdinnän vuoksi.
- Nyt kovaa. Tulee. Aah. Anna mulle.Anna.
Kun makasimme rinnakkain Lissu sanoi hauskasti virnistäen:- No mies tietenkin.
- No joo. Se oli silloin. En ollut tällaisesta edes uneksinut. Mutta ihanaa oli. Ja on vieläkin.
Suukottelimme ja käperryimme yhdeksi mytyksi.
Lissu sanoi viimein:- Siitä naapurista. Lupasit kertoa mulle kaiken.
- Nytkö vai?
- No nyt nyt. Kerro.
- Täytyy sanoa että hävettää vähän mitä tein. Kerroin sinulle sen ensimmäisen tapauksen. Loppu tapahtui näin...,..( ikkunan takana 2,3,4 )
Kiihotuimme jutustelusta niin että sormetimme molemmat itsellemme orgasmit.toisiamme silmiin katsellen.
Hiukan aikaa toivuttuamme Lissu kysyi vienolla äänellä:- Luuletko että saisit joskus sen Mikan meille yhteiseksi leikkikaveriksi..............