Ikinuoret ovat outoja

  • Viestiketjun aloittaja murrosikäkö väliin jäänyt
  • Ensimmäinen viesti
mä olen miettinyt sitä vasta siinä kohdalla kun kyseessä on nelikymppinen et eikö hän muuta elämältään halua. en tarkoita siis et tarviis haluta lapsia tms, mut jos ei ole kuin työ ja se hilluminen vapaa-ajalla niin riittääkö se?
 
jeeps
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
sitten jos toiset tykkää mennä ja näyttää nuorilta.
kateutta varmaan kun ite et näytä nuorelta.
Aika outoa jos 23 vuotiaana en näytä nuorelta :) Mut miten sen ottaa, silti mun mielestä 40 vuotiaiden ei enää tarvitse kulkea samoissa farkuissa kuin minä ja tiukoissa topeissa. Näyttää todella vastenmieliseltä monien miestenkin mielestä kun sen ikäinen ei ole löytänyt naisellista tyyliä vaan kulkee niissä missä tyttärensä. Ei ainakaan ole sen ikäisten miesten makuun ja kuka nuori mies enää 50v lähentelevää kantturaa katselee, ei kukaan.
kyllä vaan tunnen montakin päälle 20v jotka näyttävät tosi vanhoille väsyneille.rätit päällä ja lapsia liuta
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja jeeps:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
sitten jos toiset tykkää mennä ja näyttää nuorilta.
kateutta varmaan kun ite et näytä nuorelta.
Aika outoa jos 23 vuotiaana en näytä nuorelta :) Mut miten sen ottaa, silti mun mielestä 40 vuotiaiden ei enää tarvitse kulkea samoissa farkuissa kuin minä ja tiukoissa topeissa. Näyttää todella vastenmieliseltä monien miestenkin mielestä kun sen ikäinen ei ole löytänyt naisellista tyyliä vaan kulkee niissä missä tyttärensä. Ei ainakaan ole sen ikäisten miesten makuun ja kuka nuori mies enää 50v lähentelevää kantturaa katselee, ei kukaan.
kyllä vaan tunnen montakin päälle 20v jotka näyttävät tosi vanhoille väsyneille.rätit päällä ja lapsia liuta
Se on niiin suhteellista, itse olen naimisissa ja 2 lapsen äiti, silti vielä näyttää vientiä olevan tarjolla mitä on aina ollut ennenkin :)
 
No niinpä..
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tämänkin ketjun ap on varmaan äsken vasta saanut 18v täyteen :whistle:
Ja sinä olet varmaan niitä joilla seuraava täysi pyöreä alkaa 5:lla :) Aika törkeää on kenenkään mielipiteen perusteella ikää vetämään mukaan. Yhtälailla tuota mieltä kuin ap voi olla moni 30-40 vuotias perheellinen, joilla jo murrosikäisiäkin lapsia itsellään on, ihmettelevät kun ikätoveri alkaa vasta vauvakuumeesta kärsiä. :)
 
yhdenlapsenäiti, 25-vee
kyllä mun mielestä jokainen voi elää niin kuin haluaa. en ihmettele yhtään jos joku jättää perheen perustamatta. onhan elämä tavallaan paljon helpompaa silloin. tosin sellaiselta hlö:ltä jää myös paljon kokematta, jos ei hanki lasta/lapsia. ja aivan hyvin voi hankkia lapsen vaikka n. 35-vuotiaana. eli aivan normaalilta kuulostaa jos haluaa elää vain itselleen. ei perheellinen elämä ole vain yksi ainoa tapa elää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No niinpä..:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tämänkin ketjun ap on varmaan äsken vasta saanut 18v täyteen :whistle:
Ja sinä olet varmaan niitä joilla seuraava täysi pyöreä alkaa 5:lla :) Aika törkeää on kenenkään mielipiteen perusteella ikää vetämään mukaan. Yhtälailla tuota mieltä kuin ap voi olla moni 30-40 vuotias perheellinen, joilla jo murrosikäisiäkin lapsia itsellään on, ihmettelevät kun ikätoveri alkaa vasta vauvakuumeesta kärsiä. :)
Heh,en oo :xmas: Eiköhän se ole ihaqn jokaisen oma asia milloin tekee lapsia,jos tekee ja saako edes niitä,lapsellista on ruotia muiden ihmisten elämää ja valintoja =)
 
just just
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja No niinpä..:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tämänkin ketjun ap on varmaan äsken vasta saanut 18v täyteen :whistle:
Ja sinä olet varmaan niitä joilla seuraava täysi pyöreä alkaa 5:lla :) Aika törkeää on kenenkään mielipiteen perusteella ikää vetämään mukaan. Yhtälailla tuota mieltä kuin ap voi olla moni 30-40 vuotias perheellinen, joilla jo murrosikäisiäkin lapsia itsellään on, ihmettelevät kun ikätoveri alkaa vasta vauvakuumeesta kärsiä. :)
Heh,en oo :xmas: Eiköhän se ole ihaqn jokaisen oma asia milloin tekee lapsia,jos tekee ja saako edes niitä,lapsellista on ruotia muiden ihmisten elämää ja valintoja =)
Onhan se jokaisen oma asia mutta kyllä sitä saa olla mielipiteensä monista asioista :) Lapsellista tai ei niin kyllä meillä ihmisillä on tapana olla jotain mieltä monista asioista ja minun mielipiteeni on tämä :) Yleensä toisen mielipidettä ei lapselliseksi fiksu ihminen sano, vaikka erimieltä olisi. Jokaisellahan on sananvapauteen ja mielipidevapauteen samanlainen oikeus, niin 18 kuin 38 vuotiaallakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja No niinpä..:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tämänkin ketjun ap on varmaan äsken vasta saanut 18v täyteen :whistle:
Ja sinä olet varmaan niitä joilla seuraava täysi pyöreä alkaa 5:lla :) Aika törkeää on kenenkään mielipiteen perusteella ikää vetämään mukaan. Yhtälailla tuota mieltä kuin ap voi olla moni 30-40 vuotias perheellinen, joilla jo murrosikäisiäkin lapsia itsellään on, ihmettelevät kun ikätoveri alkaa vasta vauvakuumeesta kärsiä. :)
Heh,en oo :xmas: Eiköhän se ole ihaqn jokaisen oma asia milloin tekee lapsia,jos tekee ja saako edes niitä,lapsellista on ruotia muiden ihmisten elämää ja valintoja =)
Onhan se jokaisen oma asia mutta kyllä sitä saa olla mielipiteensä monista asioista :) Lapsellista tai ei niin kyllä meillä ihmisillä on tapana olla jotain mieltä monista asioista ja minun mielipiteeni on tämä :) Yleensä toisen mielipidettä ei lapselliseksi fiksu ihminen sano, vaikka erimieltä olisi. Jokaisellahan on sananvapauteen ja mielipidevapauteen samanlainen oikeus, niin 18 kuin 38 vuotiaallakin.
Menisitkö sanomaan oman mielipiteen tolleen jollekkin irl :xmas:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja No niinpä..:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tämänkin ketjun ap on varmaan äsken vasta saanut 18v täyteen :whistle:
Ja sinä olet varmaan niitä joilla seuraava täysi pyöreä alkaa 5:lla :) Aika törkeää on kenenkään mielipiteen perusteella ikää vetämään mukaan. Yhtälailla tuota mieltä kuin ap voi olla moni 30-40 vuotias perheellinen, joilla jo murrosikäisiäkin lapsia itsellään on, ihmettelevät kun ikätoveri alkaa vasta vauvakuumeesta kärsiä. :)
Heh,en oo :xmas: Eiköhän se ole ihaqn jokaisen oma asia milloin tekee lapsia,jos tekee ja saako edes niitä,lapsellista on ruotia muiden ihmisten elämää ja valintoja =)
Onhan se jokaisen oma asia mutta kyllä sitä saa olla mielipiteensä monista asioista :) Lapsellista tai ei niin kyllä meillä ihmisillä on tapana olla jotain mieltä monista asioista ja minun mielipiteeni on tämä :) Yleensä toisen mielipidettä ei lapselliseksi fiksu ihminen sano, vaikka erimieltä olisi. Jokaisellahan on sananvapauteen ja mielipidevapauteen samanlainen oikeus, niin 18 kuin 38 vuotiaallakin.
Menisitkö sanomaan oman mielipiteen tolleen jollekkin irl :xmas:
No asialliseen sävyyn voi keskustella monista asioista ihmisten kanssa ja sillä selvä. Jos 25 vuotias sanoo "tekevänsä" lapsia sitten 10 vuoden päästä, niin kyllä minä olen sanonut mielipiteeni. Lähinnä muistuttanut, että ei se enää varmaa ole saada niitä siinä iässä kun katsoo sopivaksi. Monella nuorellakin kestää vuosia raskautua ja kun hedelmällisyys jo lähellä 40 ikävuotta alkaa oleman alhaista. Että jos ehdottomasti lapsia haluaa ja sellainen on haaveissa, kannattaa ilmanmuuta varata aikaa sille haaveelle ja aika hyvissä ajoin, ettei jää unelmat toteutumatta kun huomaakin ettei se onnistukkaan just silloin kun on vuosia sitten päättänyt.

 
vieras
Olen yli kolmenkymmenen ja tunnen vieläkin itseni nuoreksi. Toinen lapsi syntyi juuri. Ei ole paljon nyt ulkona tullut riekuttua, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö mieli tekisi. Samoin keikoille. Enkä koe silti olevani vastuuton tai kypsymätön.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen yli kolmenkymmenen ja tunnen vieläkin itseni nuoreksi. Toinen lapsi syntyi juuri. Ei ole paljon nyt ulkona tullut riekuttua, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö mieli tekisi. Samoin keikoille. Enkä koe silti olevani vastuuton tai kypsymätön.
Kyllä minäkin tunnen itseni nuoreksi vaikka olen yli kolmenkymmenen. Tosin lapset on jo hankittu ja baareihin ei pahemmin tee mieli lähteä. Mutta ei vetänyt baarit teininäkään. Nuoruus ei tarkoita vastuuttomuutta ja sinkkukin voi olla kypsä.
 
Taas ihan pihalla
Ymmärryksessa on mullakin vikaa. Juu, emmäkään voi ymmärtää 20-kymppisiä vanhoja tätejä. Itse ole lähtes 40-kymppinen sinkku, jonka elämän ei ole mennyt ns. putkeen, mutta se siitä asiasta.

Olen itse tässä elämääni elellessäni huomannut, että silloin alle kaksvitosena, kun eli siinä tiivissä "normi suhteessa" oli huomattavasti vanhempi ajatusmaailmoiltaan, arvoiltaan ja varsinkin oletuksiltaan kuin nykyään.

Kun nämä kaikki elämän koukerot mitä tässä tähän ikään mennessä on jo nähnyt, niin monesti on huomannut olevansa huomattavasti nuorempi ja notkeampi kuin silloin joskus. Joskus oikeasti tuntuu siltä, että alle 30-kymppiset ovat sitä vanhinta ikäluokkaa.
 
vierailija
Ymmärryksessa on mullakin vikaa. Juu, emmäkään voi ymmärtää 20-kymppisiä vanhoja tätejä. Itse ole lähtes 40-kymppinen sinkku, jonka elämän ei ole mennyt ns. putkeen, mutta se siitä asiasta.

Olen itse tässä elämääni elellessäni huomannut, että silloin alle kaksvitosena, kun eli siinä tiivissä "normi suhteessa" oli huomattavasti vanhempi ajatusmaailmoiltaan, arvoiltaan ja varsinkin oletuksiltaan kuin nykyään.

Kun nämä kaikki elämän koukerot mitä tässä tähän ikään mennessä on jo nähnyt, niin monesti on huomannut olevansa huomattavasti nuorempi ja notkeampi kuin silloin joskus. Joskus oikeasti tuntuu siltä, että alle 30-kymppiset ovat sitä vanhinta ikäluokkaa.
Mites vointisi nykyään?
 

Yhteistyössä