Ikean Minnen pojalle

• Viestiketjun aloittaja minnenn
  • Ensimmäinen viesti
nyt järki käteen
No onhan tuo tyttömäinen, mikä se nykyään vaivaa kun lapset pitää kasvattaa eri sukupuoleksi mitä ne oikeasti on, puet varmaan hameeseenkin ja syötät sille prinsessa lehtiä. leikität nukeilla?

35gtde
No on liian tyttömäinen! Eihän joitain haittaa, mutta minusta sukupuoli identiteetti on tärkeä asia lapselle. Kumpikaan ei ole täkeämpi kuin toinen, vaan naisten jutut ja hommat ovat aivan yhtä tärkeitä kuin miesten, vaikkeivat samoja olekaan. :) Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä meillä niin kauan kunnes toisin todistetaan. Tiedän, ettet tätä kysynyt, mutta kunhan lisäsin, kun täällä nyt pyörii kaikenlaista porukkaa...

Itsekin pidän tuon sängyn ulkonäöstä, mutta toisenlaiseen on kallistuttava, sillä haluan lapsille samanlaiset, joista toinen on tyttö ja toinen poika.

"vieras"
onhan se kovin tyttömäinen jos siihen pinkit lakanat laittaa. mut sinisisellä ym. 'poikaväreillä' siit mun mielest saa oikee hyvin pojalle sopivan. lisäks jos sopii sistustukseen ni sehä o vaan hyvä :)

Meillä tytöllä tuo sänky valkoisena ja kun se kasattiin, niin poika 5v sanoi, et "wau, mikä sänky! Autonkuvakin tuossa reunassa!"
..ja joo, ehkä se vois olla kupla tuo koukero tuossa etureunassa! =D
ja ei meillä ainakaan nitise eikä natise ollenkaan, vaik aikuinenkin joka ilta lapselle iltasadun siinä makaamalla lukee
Ihan hyvin voisin pojallekin minä sängyksi ostaa. Ehkäpä mustana valitsisin silti

"vieras"
Meillä tytöllä tuo sänky valkoisena ja kun se kasattiin, niin poika 5v sanoi, et "wau, mikä sänky! Autonkuvakin tuossa reunassa!"
..ja joo, ehkä se vois olla kupla tuo koukero tuossa etureunassa! =D
ja ei meillä ainakaan nitise eikä natise ollenkaan, vaik aikuinenkin joka ilta lapselle iltasadun siinä makaamalla lukee
Ihan hyvin voisin pojallekin minä sängyksi ostaa. Ehkäpä mustana valitsisin silti
Poikasi ei ole ainoa joka siin jotain automaista näkee..mä nimittäin katoin ihan samaa:D

Ja juu iste kamppaillut smana kyssän kaa,et onko liian "tyttömäinen".
Tulin siihen tulokseen et poikamaisesta saa tyttömäistä,ja toisin päi..oikeella rekvisiitalla/petivaatteilla.Toihan on vain sänky..

"Misty"
Niin no mikä tuossa nyt sitten on niin tyttömäistä... Nuo "kiehkurat" vai? Minusta tuo sopisi oikein hyvin pojalle(kin). Ja totta tosiaan: tuossa päädyssä tosiaan on ihan auto"kiehkurat". :) Meillä pojan huone on hyvin vauvamainen, sellainen herkkis, tosin vaaleansininen ja -vihreä väritykseltään. Mutta siitäkin olen kuullut, että on "liian söpö" pojan - varsinkin näin ison (1v3kk) - huoneeksi. Niinpä... Kun kaikki eivät halua tyrkyttää pojilleen niitä pääkalloja, merirosvoja ja Tuomas-vetureita, vaan ihan samoja "herkkis"-juttuja kuin tytöllekin suotaisiin. Eri asia sitten, kun poika alkaa itse toivomaan erinäisiä asioita.

Kaverin pojalla oli tuo sänky pienenä. Huone tai sänkykään ei ollut yhtään tyttömäisen näköinen, päinvastoin, tosi miehekäs kun oli oikeanlaiset tekstiilit yms :)

Ei oo hinttiä pojasta tullut, kovin cool noin kymmenkesäinen jäbä hän nykyään on :)

"heidi"
itse haluaisin pojalle tuollaisen juuri ja näinkin jossain lehdessä "tuunaus" vinkin ja ajattelin maalata sängyn vihreäksi, huoneeseen tulossa ns viidakko teema ja koukerot olis kuin liaanit :)
ja luulen että se sopii pojalle oikein hyvin :)

Yhteistyössä