Käykö tällainen sänky mielestäsi pojalle? :)

Isosiskon vanhaan voisin pojan laittaa, mutta varta vasten pojalle en tuota hankkisi. Mun silmään on vähän tyttömäinen, mutta olen nähnyt tuollaisia sänkyjä myös pikkupojilla. Makuasia!

Meillä on pojalla tuo, ihan hyvin käy. Petivaatteilla saa taiteiltua tarvittavaa poikailmettä. :) Päädyttiin tuohon kun on mahdollista jatkaa kaksimetriseksi; voidaan joskus tulevaisuudessa käyttää sitä vierassänkynä.

Mun mielestä sopii oikein hyvin pojallekin :)
Ei mikään prinsessa-sänky vaikka saa siitä sellaisenkin!

Meillä isommalla tuollainen ja pienemmälle pitäis just ostaa kanssa kun täyttää 2v.

Voin suositella, tosi huippu ja kestävä!

Mun kaverilla on se pojalla. Ihan varta vasten ostettu.

Mutta mä en ostaisi omalleni... Meillä on tuo valkoisena tytöllä ja mietin, että tytölle voisi ostaa jo jonkun muunkin sängyn, mutta en viitsi, koska en kuitenkaan tota siirtäisi pojalleni.

Meillä oli tuo pojalla pikkuisena valkoisena versiona. Ostettiin kyllä pikkusisarelle, mutta kun hän ei omaan sänkyyn suostunut, niin poika sitten nukkui tuossa pari vuotta, kun se mahtui huoneeseen paremmin kuin pojalle alunperin ostettu:)

Meillä on pojalla, nukkuu siinä pari vuotta ja sänky siirtyy sit pikkusiskolle. Poika saa sit toisen sängyn.
Ja kyllä, ihan tarkoituksella pojalle ostettu.
Ei löydetty muuta mieleistä silloin kun tarve tuli, ja halutaan käyttää sänkyä sit jatkossa tytölläkin.

MIKÄ tuosta tekee teidän melestä tyttömäisen?? Nuo kiemuramuotoilutko? Ei tosiaankaan. Ihan "unisex" sänky ja varmasti ei näytä tyttömäiseltä kenenkään silmään siinä vaiheessa kun ne poikalapsen toivomat rallilakanat on sängyn päällä..

Mä katoin eka,että noi pääpuolen kiemurat on traktoreita ja ihmettelin miks kaikkien mielestä on tyttöjen sänky.. :D Mut eihän ne tosiaan ole traktoreita vaan ihan kiemuroita.Mun mielestä menee ihan yhtä hyvin tytöllä kuin pojallakin.

Yhteistyössä