Mä jo kirjoitin tänään vastaavaan ketjuun samasta aiheesta, mutta kommentoin nyt tännekin

. Ensinnäkin: ainakin Raision Ikeassa on jonotusnumero-systeemi. Ne myyjät kyllä auttaa suunnittelun tekemisessä, mutta saa varautua odottelemaan omaa vuoroaan jonkin aikaa. Mä asioin kolmen eri myyjän kanssa ja niistä yksi oli mukava. Eli ei mitään maailman parhaimpia asiakaspalvelijoita. Johtuu varmaan myös siitä, että tuota ohjelmaa PITÄISI osata yksin käyttää.
Meidän keittiö on nyt 1,5 vuotta vanha. Tasot ja hanat on muualta, mutta muuten keittiö kodinkoneineen on Ikealta. Viime viikolla tein suursiivousta ja jynssäsin kaappeja sisältä ja ulkoa. Ilokseni huomasin että ne ei oikeesti oo mennyt miksikään. Ihan ku just eilen oltais kaikki asennettu

. Mekanismit toimii, saranat toimii, laatikostot toimii, kodinkoneet toimii. Loistavaa! Meillä on yhtenä kaappina ns. apteekkarinkaappi ja siihen olin alkuun pettynyt kun siinä ei kaikki laatikot tule ulos kerrallaan kuten perinteisessä apteekkarissa. Nyt käytön myötä olen huomannut että se onkin just noin paljon näppärämpi. Alin ja ylin laatikko tulee ulos, kaks keskimmäistä on vedettävissä. Tosi näppärä käyttää.
Ikean keittiöissä todellakin on hintalaatu- suhde erinomainen. Olen erittäin tyytyväinen omaani, mielestäni tosi kauniiseen ja toimivaan, keittiöön