ikävää asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mapuli82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mapuli82

Jäsen
15.05.2007
30
0
6
Itsensäpaljastajista. Mitä olette tehneet kun olette tollasen nähny? Kuinka laajasti saan varotella ihmisiä tollasesta. Siis tarkoitan muutenkin kuin sanallisesti.Lehdessä? flyereita?HÄ?

Alkuperäinen kirjoittaja Mapuli82:
Itsensäpaljastajista. Mitä olette tehneet kun olette tollasen nähny? Kuinka laajasti saan varotella ihmisiä tollasesta. Siis tarkoitan muutenkin kuin sanallisesti.Lehdessä? flyereita?HÄ?

Yhteys poliisiin?

Mä ilmoitin poliisille, ja kerroin naapureille ja lähistöllä asuville kavereilleni. Joskus kesällä joku ukkeli esitteli sukukalleuksiaan metsän reunassa, tien vieressä. Eikä muuten olis ollu paljon mitä esitellä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä ilmoitin poliisille, ja kerroin naapureille ja lähistöllä asuville kavereilleni. Joskus kesällä joku ukkeli esitteli sukukalleuksiaan metsän reunassa, tien vieressä. Eikä muuten olis ollu paljon mitä esitellä :x

jep niin mäkin jo tein. Mutta kun tää kusipää asuu koulun vieressä. Ajattelin huomenna soittaa kouluun, mutta ajattelinkin että mitä vielä teen.!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin yhteyttä poliisiin. Mutta siinä tilanteen päällä ollessa yrittäisin olla huomaamatta koko tyyppiä!

aivan. Eikös ne siitä just saa niitä kiksejä,kun muut kauhistelee ja juoksee karkuun... :x

Juuri näin ni miksi antaa kiksejä. Vaikka voihan se olla vaikeata olla huomaamatta. Koittaa yrittää ainakin.

Eipä se poliisille ilmoittaminen mitään auta, tiedän ihan kokemuksesta. Sellainen perkeleen hullu esitteli itteensä pariinkin otteeseen ja se loppui kun näytin sille iso kiveä minkä olin varannut lastenvaunuihin että tällä nakkaan suoraan päähän jos kerrankin vielä tulet esittelemään.

Ottaisin yhteyttä poliisiin. Mutta siinä tilanteen päällä ollessa yrittäisin olla huomaamatta koko tyyppiä!

aivan. Eikös ne siitä just saa niitä kiksejä,kun muut kauhistelee ja juoksee karkuun... :x

Juuri näin ni miksi antaa kiksejä. Vaikka voihan se olla vaikeata olla huomaamatta. Koittaa yrittää ainakin.

No mulla ainakin kun ekan kerran törmäsin tähän, oli lapset mukana. Ni oli pakko äkkiä luikkia karkuun , että lapset ei nää.. :'(

Yhteistyössä