Ikävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana tällä kertaa

Vieras
Muutin miehestäni eroon perjantaina ja nyt on sit suunnaton ikävä! Olen ajatellut asioita tarkemmin ja tajunut että olisi pitänyt yrittää selvittää asiat ennen muutto päätöstä! Miehenkin kanssa on nyt viestitelty ja koskaan ikinä ennen ei olla saatu samalla tavalla asioista puhuttu kuin eilen illalla kasvotusten!

Harmittaa ja suututtaa kun ei pystytty saman katon alla asioita selvittämään! Lapsetkin kärsii tästä tilanteesta ihan kauheesti Huomenna olen menossa psykologin luo juttusille, tänään aikaa varatessani hän puhui perheneuvolaan menosta ja mieskin on valmis yrittämään han kaikkensa jotta saadaan asiat kuntoon!

Nyt vaan on mielessä koo ajan että tämä ei ole oikein ja se ikävä ja tuska kun kattoo ja kuuntelee lapsia! Varmasti saan paskaa niskaan siitä että ei ajoissa juteltu mut antaa tulla vaan!

Harmi vaan jos koti menee nyt sen takia kun minä hölmö en tarpeeksi aisoita mieetinyt ja ei osattu miehen kanssa jutella! Olen siis vuokralla ja se yhteinen koti johon mies jäi on myös vuokra asunto joka on jo keritty irtisanoa, mihellä tiedossa jo usi asunto, jonne ei halua muuttaa mutta ei pysty maksamaan vuokraa talosta.

Olipa hyvä purkaa jonnekin tunteitaan ja kiitos sille joka luki!!

Olen samaa mieltä että ei ole vielä myöhäistä saada asioita kuntoon. Toi asunnon menetys on varmasti pikku juttu sen rinnalla jos saatte asiat kuntoon. Toivotan teille paljon onnea asioiden selvittelyyn!!

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Mikään ei ole myöhäistä vielä =)

Sitä minäkin toivon että mikään ei ole vielä myöhäistä ja on varmaan hyvä että saan ulkopuolisen, puolueettoman ihmisen kanssa jutella tilanteestamme! Voimia varmaan vielä kysyy ja paljon mutta taistella aion koska rakkaus ei ole kadonnut mihinkään ja miehinikin haluaa vielä yrittää. Tilannettanmikä tähän johti en sen kummemmin halua puida, mutta aisan olisi saanut kuntoon jos vaan olisimme osanneet puhua aiemmin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen samaa mieltä että ei ole vielä myöhäistä saada asioita kuntoon. Toi asunnon menetys on varmasti pikku juttu sen rinnalla jos saatte asiat kuntoon. Toivotan teille paljon onnea asioiden selvittelyyn!!

Kiitos kovasti kannustavista sanoista! Onnea ja voimia tarvitaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juuri näin. ja sitten hommaatte uuden asunnon jossa pääsette uuteen alkuun. ilman menneitä muistoja.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Mikään ei ole myöhäistä vielä =)

Sitä minäkin toivon että mikään ei ole vielä myöhäistä ja on varmaan hyvä että saan ulkopuolisen, puolueettoman ihmisen kanssa jutella tilanteestamme! Voimia varmaan vielä kysyy ja paljon mutta taistella aion koska rakkaus ei ole kadonnut mihinkään ja miehinikin haluaa vielä yrittää. Tilannettanmikä tähän johti en sen kummemmin halua puida, mutta AISAN olisi saanut kuntoon jos vaan olisimme osanneet puhua aiemmin!

Onko tässä freudilainen lipsahdus;)

Yhteistyössä