Ikävä exää. Yhtäkkiä. Ei se toimi, ja vika oli molemmissa, auttakaa et pääsen ikävähetken yli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru taas tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suru taas tuli

Vieras
Mitenkä nyt yhtäkkiä iskikin tällainen tunne, kauhea ikävä ja outo olo et jos vain menisi hänen luokseen ja sanoisi, että "jatketaan vaan, ota mut takas". Enhän mä edes niin voi sanoa, kun ex ei halua mua takasin, itse lähti. Oli mussakin syytä, oltiin toisillemme "isot" rakkaudet ainakin siinä kohdassa elämää, mutta silti ei osattu olla toisillemme hyviä.

Tulisko tää ikävä just jotenkin siitä, että tietää, että olisi voinut mennä toisinkin jos olisimme osanneet hoitaa asiat toisin. Toisaalta, ei osattu, niin ei osattu.

Plääh. Ehkä mä vaan ikävöin jotain utopiaa. Aika kultaa muistot.

Mitenkä nyt yhtäkkiä iskikin tällainen tunne, kauhea ikävä ja outo olo et jos vain menisi hänen luokseen ja sanoisi, että "jatketaan vaan, ota mut takas". Enhän mä edes niin voi sanoa, kun ex ei halua mua takasin, itse lähti. Oli mussakin syytä, oltiin toisillemme "isot" rakkaudet ainakin siinä kohdassa elämää, mutta silti ei osattu olla toisillemme hyviä.

Tulisko tää ikävä just jotenkin siitä, että tietää, että olisi voinut mennä toisinkin jos olisimme osanneet hoitaa asiat toisin. Toisaalta, ei osattu, niin ei osattu.

Plääh. Ehkä mä vaan ikävöin jotain utopiaa. Aika kultaa muistot.

Mullakin tuli hirveitä ikävän puuskia alkuaikoina ja vieläkin, mutta enää ne ei oo tuskallisia ja mikä parasta voidaan olla ihan kavereita nykyään.

Yhteistyössä