Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Asuuko hän kaukana vai?
Onhan se odottavan aika pitkä mut pari päivää mennöö äkkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Olitko se sinä Minskii joka bongasit miehes sieltä kaupasta??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Olitko se sinä Minskii joka bongasit miehes sieltä kaupasta??![]()
Juu minähän se:ashamed: Ei tämä tosin ole sama, ei kaupanmiehen kanssa synkannu niin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Olitko se sinä Minskii joka bongasit miehes sieltä kaupasta??![]()
Juu minähän se:ashamed: Ei tämä tosin ole sama, ei kaupanmiehen kanssa synkannu niin hyvin.
Ai.. mä oon monasti miettinynnä, että kuinkahan siinä jutussa kävi.
Mut hyvä kun löysit ihanemman
Onnenpotku pepulle *pok*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Olitko se sinä Minskii joka bongasit miehes sieltä kaupasta??![]()
Ai.. mä oon monasti miettinynnä, että kuinkahan siinä jutussa kävi.
Mut hyvä kun löysit ihanemman
Onnenpotku pepulle *pok*![]()
Kiitos!! Tämä mies on aivan ihana :heart: . Tässä hän on pyörinyt vuoden verran ainakin ja nyt vasta tutustuttiinEn voi käsittää miten mulle voi tapahtua jotain näin ihanaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en voi käsittää, että seurustellaan, ja mies lähtee kavereiden kanssa mökille ja jättää tuoreen tyttöystävän homehtumaan jonnekin. Mä olen ihan sata varma ettei se mies välitä susta paskan vertaa, oot sille vaan joku epätoivoinen yh joka antaa pildeä, ja siellä mökillä sillä on mukana se oikea tyttöystävä jonka kehtaa kavereillekin näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mullakin on ikävä mun äijää. Viikko vielä pitää jaksaa odottaa.. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en voi käsittää, että seurustellaan, ja mies lähtee kavereiden kanssa mökille ja jättää tuoreen tyttöystävän homehtumaan jonnekin. Mä olen ihan sata varma ettei se mies välitä susta paskan vertaa, oot sille vaan joku epätoivoinen yh joka antaa pildeä, ja siellä mökillä sillä on mukana se oikea tyttöystävä jonka kehtaa kavereillekin näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mullakin on ikävä mun äijää. Viikko vielä pitää jaksaa odottaa.. :heart:
No ei oo pitkälti enää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mullakin on ikävä mun äijää. Viikko vielä pitää jaksaa odottaa.. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mullakin on ikävä mun äijää. Viikko vielä pitää jaksaa odottaa.. :heart:
Missä sun äijä on? =) Äkkiä nämä päivät menee!! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ikäväää:Ja mä joudun odottelee vielä 4 viikkoa kunnes nään kultani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en voi käsittää, että seurustellaan, ja mies lähtee kavereiden kanssa mökille ja jättää tuoreen tyttöystävän homehtumaan jonnekin. Mä olen ihan sata varma ettei se mies välitä susta paskan vertaa, oot sille vaan joku epätoivoinen yh joka antaa pildeä, ja siellä mökillä sillä on mukana se oikea tyttöystävä jonka kehtaa kavereillekin näyttää.
Ei me seurustella vielä. On se kyllä hirveetä, senhän olisi pitänyt ottaa mut ja poika mukaan. Oikeassa olet, sillä on varmaan joku hemaiseva nainen siellä ja varmaan toinenkin muualla
. Pitäisköhän alkaa huolestumaan ja nipottaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ikäväää:Ja mä joudun odottelee vielä 4 viikkoa kunnes nään kultani.![]()
Höh, noh missäs hän on? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en voi käsittää, että seurustellaan, ja mies lähtee kavereiden kanssa mökille ja jättää tuoreen tyttöystävän homehtumaan jonnekin. Mä olen ihan sata varma ettei se mies välitä susta paskan vertaa, oot sille vaan joku epätoivoinen yh joka antaa pildeä, ja siellä mökillä sillä on mukana se oikea tyttöystävä jonka kehtaa kavereillekin näyttää.
Ei me seurustella vielä. On se kyllä hirveetä, senhän olisi pitänyt ottaa mut ja poika mukaan. Oikeassa olet, sillä on varmaan joku hemaiseva nainen siellä ja varmaan toinenkin muualla
. Pitäisköhän alkaa huolestumaan ja nipottaa :kieh:
Luuletko että se oikeesti susta välittää? Mieluummin menee todellakin kavereidensa kanssa, kun sun ja vielä sun pojan? Kyllä niitä lapsettomia, parempiakin naisia löytyy.