Ikäsi ja oletko rupsahtanut jo?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen viel hetken 33 ja oloni on kuin ikälopulla riihipirulla, jolla on toinen jalka haudassa. Toisaalta on niitäkin päiviä kun peilistä katsoo takasinpäin ihminen joka ihan selvästi näyttää naiselle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
etsi joku parempi rintsikkamalli ja kày kosmetologilla. et sà ole mikààn lopullisesti rupsahtanut, et todella
Rinnat meni imetyksissä pilalle ja ovat lähinnä löysää nahkaa.. ei niihin mikään ei-kirurginen taida auttaa.. kosmetologiin taas ei ole varaa.. saati sitten niihin tuotteisiin mitkä saattais kosmetologin mukaan auttaa mun naamaani..

sama
Alkuperäinen kirjoittaja raskaudet syyllisiä:
24v ja naama ku 16 kesäisellä mutta tissit ja maha roikkuu ku 8-kymppisellä.... tai itseasiassa mummollanikin on parempi kroppa ku mulla.... painoa 59kg ja pituutta 158cm.
Enhän minä tänne kirjoittanut vai kirjoitinko :D Ihan samalta tuntuu ja samat on mitatkin noin suunnilleen että ikä...

äiti
44v ja ikäistäni nuoremman näköinen kuulemma aina (ja noin itsekin olen näkevinäni) mutta kyllä vähän jo iho on kimmoisuutta menettänyt ja tissit roikkuvat kun tuossa pari v sitten lopetin imetyksen. Ennen imetystä oli rinnat ok eli kokemukseni mukaan tissit rupsahduttaa raskaus ja imetys, ei ikä! Ylipainoa ei ole, 157cm ja 55 kg. Harmaita nypin, onneksi vielä niin vähän että pinsetti riittää niiden kurittamiseen! Ikänäköäkään ei vielä!

minä
Ikää on 38v. Rupsahdin pari vuotta sitten ja nykyään näytän siis todellakin jo nelikymppiseltä. Sitä ennen ikäni arvioitiin poikkeuksetta lähes kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Tarttis varmaan tehrä jottain, jos nyt tässä iässä enää kertaalleen rupsahtanut voi paljoakaan parantaa...

Yhteistyössä