ikäerosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elvira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2005 klo 16:26 ötökkä kirjoitti:
mulla on 38 vuotias mies....elikkä meillä onki tasan 20 vuotta ikäeroa.isä suhtautu alusta asti todella hyvin.... :D

kauan ootte ollu yhessä??? itellä on 8 vuotta vanhempi ukko ja tässä vaiheessa en vois kuvitellakaan olevani yhtään vanhemman kanssa.. ja missä ootte tavannu???

Meillä ikäeroa 11vuotta, minä täytän syksyllä 18 mies täyttää 29. Vanhemmille ensin vähän pienentelin tuota miehen ikää.. :ashamed: Mutta kyllähän äiti oikean iän aika pian selville sai, ja ei siitä ole sen enempää puhuttu. Eivät kovin mielissään ole, kun eivät oikein miehestäni pidä. :'(

4vuotta löytyy ikä eroa,ite oon 19 mies 23wee..vanhemmat ei sanonu mitään,ja miks sanos? mn asiahan se on.. ja tästä on ollu kyselyä jo täällä aikasemmin.. :)

7 vuotta ikäeroa eikä tunnu missään enää. Täytin juuri 16 kun aloimme seurustelemaan ja silloin kovasti jännitti muitten mielipiteet mutta nyt ikäeroamme ei huomaa :) (täytän 20 ja mieheni 27) :)
Niin ja vanhempani ovat ymmärtäneet alusta lähtien, varsinkin kun tutustuivat mieheeni ensin ja sitten vasta alkoivat udella ikää ;)

13 vuotta meillä on ikäeroa,16 olin ku alettiin seurustella ja muutettiin yhteen. Enpä ole vanhemmilta lupaa kyselly, isä ei ehkä oikein pidä miehestäni, kun heillä on vain muutaman vuoden ikäero.

ikä ero ei merkkaa mitään!! jos todella rakastetaan toinen toistaan :heart: rakkaus on tärkein ja että sitä pystyy jakamaan jonkun kanssa! ite kukin tietää kuka on hänelle oikea, välittämättä iästä :) itse olen 17w ja kultani 20 :heart:

hyvää kevään odotusta teille :flower:

Yhteistyössä