Ikaero - kuinka toimii suhde kun nainen on vanhempi?

  • Viestiketjun aloittaja mustik
  • Ensimmäinen viesti
mustik
Tassa kyselisin millaisia kokemuksia palstalaisilla on kun nainen on suhteen vanhempi puolisko. Kuinka hyvin toimii, millaisia kompastuskivia on ollut yms.
Mietityttaa kun olen tavannut mukavan miehen ja vaikka suhde on ihan ystavyys tasolla siina on kemiaa muuhunkin... Mina olen 40 ja lapsiakin on mutta se ei tunnu tata miesta pelottavan. Ikaeroa on kahdeksan vuotta. Onko se liikaa?
 
Ei ole liikaa. Minulla sama juttu ja kohta vuosi yhdessä hengailtu, vaikkakin epäilin aluksi aivan samalla tavoin. Itse olen 35 v. Tämä riippuu pitkälti kemioista ja myös siitä minkälaista elämää kumpainenkin elänyt tahollaan. Olen huomannut että aika moni ikäiseni mies on omaa miestäni lapsellisempi. Kannattaa kokeilla kun ei miestäkään pelota 8)
 
"anni"
Mun mies on mua 4v nuorempi,minä olen 40v mies on 36v.Yhdessä ollaan oltu 7v josta 6v naimisissa ja meillä on 4,5v lapsi.Hyvin toimii,rakkaus vaan senkuin lisääntyy päivä päivältä.
 
mustik
Kiitoksia positiivisista kommenteista.
Tavattiin yliopistolla, molemmat palattu opiskelemaan. Viihdytaan mainiosti yhdessa, puhutaan paljon ja flirttia on puolin ja toisin. Antaa ajan kulua ja nayttaa minne tama menee - jos minnekaan - ilman mitaan suunnitelmia.
 
ei toiminut
Minulla oli muutama vuosi sitten suhde 8 vuotta nuorempaan mieheen. Minä olin silloin 32 ja mies 24. Ei toiminut ollenkaan. Minulla oli niin paljon elämänkokemusta verrattuna häneen, että ei siitä vaan tullut yhtään mitään.
 
mustik
Pahoittelen myohaista vastausta.
Miehella ei ole lapsia mutta on kertonut ettei niita halua. Tiedan etta tuo on asia mika voi viela muuttua kun ikaa karttuu. Tosin kaikki sen tulevaisuuden suunnitelmat pyorii asioiden ymparilla missa ei ole vauvoille sijaa. Mina itse en halua lisaa lapsia.
 

Yhteistyössä