Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paljon onnea! Itse sain esikoiseni 20v iässä. Kaikki on sujunut hyvin. Aivan aikuinen olin vauvan syntyessä. Mitään pitkää vapaata nuoruutta mulla ei ollut, mutta hyvä nuoruus silti! :)
Nyt olen jo 33v.
 
"vieras"
Ei mun mielestä mitenkää ihmeellinen ikäero eikä 32v. oo mikää ikäloppu. Sustaki tulee joskus sen ikäänen, ihan tiedoksi vain.
32 ei ole ikäloppu, mutta onhan tuo ikäerona valtava silloin kun toinen on vasta teini. Jos kyseessä olisi 40 ja 53-vuotiaat niin ei sitten olisi iso ikäero. Kuvittele nyt 17-vuotias teini, aivan lapsi vielä kehittymättömine aivoineen ja aikuinen 30-vuotias mies. Ei siinä ihan kaikki ole kunnossa.
 
[QUOTE="vieras";28480035]32 ei ole ikäloppu, mutta onhan tuo ikäerona valtava silloin kun toinen on vasta teini. Jos kyseessä olisi 40 ja 53-vuotiaat niin ei sitten olisi iso ikäero. Kuvittele nyt 17-vuotias teini, aivan lapsi vielä kehittymättömine aivoineen ja aikuinen 30-vuotias mies. Ei siinä ihan kaikki ole kunnossa.[/QUOTE]

Ihan miten vain. Ei aina tarvitte ettiä joka suhteesta jotaki vikaa.
 
"vieras"
Ihan miten vain. Ei aina tarvitte ettiä joka suhteesta jotaki vikaa.
Haluaisitko, että oma tyttäresi alkaisi teini-iässä seurustella kolmekymppisen kanssa? Vai olisiko kuitenkin parempi, että poikaystävä olisi suurinpiirtein samanikäinen, jolloin he ovat henkisestikin samalla tasolla, melko lailla samassa elämäntilanteessa ja saman elämänkokemuksen omaavina voivat yhdessä tutkia ja opetella aikuisten maailmaa?
 
"nuppu"
En jaksa vielä lukea kaikkia sivuja mutta täällä ois ainakin yks nuori(??23v) äiti joensuusta, tai läheltä!:) Mulla on kyllä jo kaks muksua, toinen täyttää kohta 4v ja toinen on 2,5kk.:)
 
täh
Olet plussannut todella aikaisin kyllä. Lähes ennen ovulaatiota..
Itse tein positiivisen testin alkionsiirron jälkeen (muutama vuosi sitten) 11.5 ja tein tosiaan testin viikkoa ennen kuin olisi pitänyt. Virallinen testipäivä oli 17.5 ja laskettu aika 21.1. Ja hedelmittyminen ja muut tosi tarkkaan siis tiedossa lapsettomuushoidon vuoksi.

Joko olet laskenut LAn todella väärin tai sitten tuossa on jotain muuta häikkää. En muuten ymmärrä, että teit plussatestin jo nyt, jos LA menisi yli 20 päivää pidemmälle kuin esikoisestani aikoinaan.
 
[QUOTE="vieras";28480046]Haluaisitko, että oma tyttäresi alkaisi teini-iässä seurustella kolmekymppisen kanssa? Vai olisiko kuitenkin parempi, että poikaystävä olisi suurinpiirtein samanikäinen, jolloin he ovat henkisestikin samalla tasolla, melko lailla samassa elämäntilanteessa ja saman elämänkokemuksen omaavina voivat yhdessä tutkia ja opetella aikuisten maailmaa?[/QUOTE]

No sittenhän tuo voi noudattaas "perinteitä". :xmas: Jos rakastuu, niin sitte rakastuu. Mikä oikeus toisilla on estää seurustelua jos kyse ei kuitenkaa oo mistään alle 16-vuotiaasta. Aiva ku mun vanhemmat olis mitenkään voinu estää ku mä 16-vuotiaana rupesin seurustelemaan 12 vuotta vanhemman kans. Tai no olishan vanhemmat voinu yrittää estää, mutta sitte seurustelu olis jatkunu salas.
 
joku vieras
[QUOTE="vieras";28479738]Todennäköisesti. Ja se 18-vuotias kiusattu (jonka minä uskon olevan hänen oikea identiteetti). Raukalla ei ole muuta elämää niin tuhlaa päivänsä provoillen Kaksplussalla. Ainakin me saamme siitä viihdykettä.[/QUOTE]

Aika säälittävä tapaus. Ap, hae apua, jooko?
 
what?
No huh huh. Luin päivällä nopeasti tuon aloituksen. Ajattelin, että fine. Vauva tulossa, opinnot lopussa. Onpa tämä ketju muuttunut omituiseksi. Käväisi kyllä mielessä, että ap kertoo liikaa itsestään nimineen. Mikä tässä siis paljastikaan aloittajan provoksi, se laskettu aikako? Oliko se helmikuussa, ei taida sittenkään täsmätä :D
 
joku vieras
No huh huh. Luin päivällä nopeasti tuon aloituksen. Ajattelin, että fine. Vauva tulossa, opinnot lopussa. Onpa tämä ketju muuttunut omituiseksi. Käväisi kyllä mielessä, että ap kertoo liikaa itsestään nimineen. Mikä tässä siis paljastikaan aloittajan provoksi, se laskettu aikako? Oliko se helmikuussa, ei taida sittenkään täsmätä :D
Kirjoitustyyli ja monesti nähty huomionhakuisuus paljastavat, mm. :)
 
Minulla kyllä meni nuo kaks viimesintä kommenttia aiva ohi? :D Siis lukekaa aiemmat mun kommentit tuolla aloittajalle! Hän kysyi et oonko minkä ikänen, niin siihen vastasin et oon opri 18:) että minä en ole mikään opri vaan iha Mira :D vastasin vaan siihen kysymykseen.
 

Yhteistyössä