Ei mun mielestä mitenkää ihmeellinen ikäero eikä 32v. oo mikää ikäloppu. Sustaki tulee joskus sen ikäänen, ihan tiedoksi vain.Yöks minkä ikäinen äijiä.
Jokatapauksessa, en usko todeksi.
32 ei ole ikäloppu, mutta onhan tuo ikäerona valtava silloin kun toinen on vasta teini. Jos kyseessä olisi 40 ja 53-vuotiaat niin ei sitten olisi iso ikäero. Kuvittele nyt 17-vuotias teini, aivan lapsi vielä kehittymättömine aivoineen ja aikuinen 30-vuotias mies. Ei siinä ihan kaikki ole kunnossa.Ei mun mielestä mitenkää ihmeellinen ikäero eikä 32v. oo mikää ikäloppu. Sustaki tulee joskus sen ikäänen, ihan tiedoksi vain.
Haluaisitko, että oma tyttäresi alkaisi teini-iässä seurustella kolmekymppisen kanssa? Vai olisiko kuitenkin parempi, että poikaystävä olisi suurinpiirtein samanikäinen, jolloin he ovat henkisestikin samalla tasolla, melko lailla samassa elämäntilanteessa ja saman elämänkokemuksen omaavina voivat yhdessä tutkia ja opetella aikuisten maailmaa?Ihan miten vain. Ei aina tarvitte ettiä joka suhteesta jotaki vikaa.
Jotain vikaa 30+ vuotiaan miehen henkisessä kehityksessä on, jos kokee olevansa samalla viivalla 17-vuotiaan kanssa. Ei sitä vikaa tarvitse noilla ikäeroilla edes etsiä kun se hyppää silmille etsimättäkin.Ihan miten vain. Ei aina tarvitte ettiä joka suhteesta jotaki vikaa.
Kirjoitustyyli ja monesti nähty huomionhakuisuus paljastavat, mm.No huh huh. Luin päivällä nopeasti tuon aloituksen. Ajattelin, että fine. Vauva tulossa, opinnot lopussa. Onpa tämä ketju muuttunut omituiseksi. Käväisi kyllä mielessä, että ap kertoo liikaa itsestään nimineen. Mikä tässä siis paljastikaan aloittajan provoksi, se laskettu aikako? Oliko se helmikuussa, ei taida sittenkään täsmätä
No moi, tervetuloa. Nyt voit mustana kirjoittaa kuulumisistasioon opri 18
Nuorenit sitten?oon opri 18