T
"Tiki"
Vieras
ja minusta filtterin puuttumisesta kertoo se, että kerrot raskaustestipäivänä nimelläsi netissä, että olet raskaana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
What?!![]()
No johan se paljasti et Joensuussa asuu, voi hyväne aika, eiks ihmiset oikeesti osaa suojella itteesä yhtään..
On täällä pari muutakin jotka ovat koko elämänsä tänne vuodattaneet. Ainakin ovat tunnistettavissa kuvineen päivineen. Jotkut haluaa käyttäytyä ihmisiksi myös netissä, joten sillä tunnistettavuudella ole aina niin väliä.
Niin enkä ymmärrä mitä pahaa tässä oli?
Varmasti on ennen moni muukin etsinyt kahvittelu yms. seuraa toisista äideistä äiti aiheisilla palstoilla tietyiltä paikkakunnilta.
Nuorena äitinä tulet varmasti saamaan jos jonkinmoista kommenttia, eikä ne aina ole kivoja. Pyydän, älä ota niistä itseesi. itse olin 18 kun raskauduin, jotkut oli onnellisia ja jotkut kauhuissaan. Nuorille äideille kerääntyy yleensä enemmän paineita eikä mistään saisi valittaa koska kaikki johtuu siitä että olet nuori. Kolmekymppiset saa kyllä märistä ja marista, mutta me ei. Sellainen kuva jäänyt toinaan
Pointtini oli, älä välitä arvostelijoista![]()
Paljon onnea plussasta!
Sitten kun olet rekisteröitynyt nii vilkase tonne "äidit alle 20v" keskusteluihin, sieltä löytää paljon mukavia ihmisiä ja tukea odotusajalle![]()
Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenutNo katsos kun sun nuoruus menee pilalle kun hankit lapsen![]()
No katsos kun sun nuoruus menee pilalle kun hankit lapsen![]()
Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenutLapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..
ihanaa!onnea teille molemmille ihan huiman paljon! <3 Laita mulle spostia jos viitsit, haluaisin jutella enemmänkin! Mira_o@luukku.com. Annan siellä mun toisen spostin
![]()
Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenutLapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..