Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
Opri.
[QUOTE="vieras";28479053]Aikuinen nainen harvemmin sortuu vakuuttelemaan muita, että on aikuinen nainen... ja 19 on kyllä vielä teini-ikää.[/QUOTE]

No voi herranjestas.

Hitto mä oon paria kuukautta vaille 20, ei ois pitäny tulla vielä raskaaks vaan vasta sen jälkeen! hihi. nii mitäs sitten? täys-ikänen oon ollu jo pidemmän aikaa eli ihan aikuinen minä olen. Ei ne lapset ammatteihin valmistu ja perusta perheitä sen jälkeen, ne on ne aikuiset ihmiset jotka niin tekee. Pitipähän korostaa tuolle yhelle, kun tuli lässyttelemään jotain, näki ihan selvästi siitä kommentista mikä oli tarkotuksena että mun ei ois pitäny vielä tätä lasta alkaa odottamaan vaikka oon itteni ammattiin lukenu ja meillä on kaikki valmiina.. ihme touhua!
 
Nuorena äitinä tulet varmasti saamaan jos jonkinmoista kommenttia, eikä ne aina ole kivoja. Pyydän, älä ota niistä itseesi. itse olin 18 kun raskauduin, jotkut oli onnellisia ja jotkut kauhuissaan. Nuorille äideille kerääntyy yleensä enemmän paineita eikä mistään saisi valittaa koska kaikki johtuu siitä että olet nuori. Kolmekymppiset saa kyllä märistä ja marista, mutta me ei. Sellainen kuva jäänyt toinaan :D

Pointtini oli, älä välitä arvostelijoista :)
 
Opri.
[QUOTE="Tiki";28479055]No kyllä se mahdollinen työnantajasi ajattelisi, ettet ehkä ole kovin luotettava työntekijä, kun sulla ei tunnu olevan mitään filtteriä, mitä tänne kirjoitat. Ehkä lörpöttelisit yhtä "hyväntuulisesti" työnanantajasikin asiat, kun mielestäsi niissä ei mitään salaista ollut.[/QUOTE]

No jos joku on näin tyhmä ajatellakseen tälläistä, niin olkoot. Ei se estä minua elämästä omaa elämääni ja tekemällä vapaa-ajalla mitä haluan, vaikka sitten palstailua. Jos ei pysty erottamaan työelämää ja omaa vapaa-ajan elämää, niin aika surkeaa, koska en minä todellakaan olisi sellainen että vuotaisin työasiat nettiin ja voisin kirjoittaa siitä jopa hiljaisuussopimuksen ja mennä oikeuteen sen jälkeen jos mä vuotasin ne jonnekin, mutta sitähän kun en tee!! :)
 
"vieras"
No niin, näetkö miten mätä tämä palsta on. Seassa on toki timantteja, mutta näinkin kevyellä aloituksella täällä alkoi jo ihme väittely.

Tsemppiä kestämisessä jatkoon, jos aiot tänne asettautua. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dafydd
Opri.
[QUOTE="Tiki";28479061]ja minusta filtterin puuttumisesta kertoo se, että kerrot raskaustestipäivänä nimelläsi netissä, että olet raskaana.[/QUOTE]

....., koska IHANAA! <3

Mä voisin jopa huutaa koko maailmalle olevani raskaana, sillä olen niin onnellinen...
 
  • Tykkää
Reactions: Dafydd
Opri.
[QUOTE="vieras";28479109]Tässä olikin nyt kyse siitä, että jo aloitusviestissä kerroit että aiot kirjoitella teidän elämästä juttuja ja Kimmo on sen hyväksynyt. Ei kannata![/QUOTE]

Niin jotain pientä... :D

Mitä muutkin nyt yleisesti tekee tällä palstalla varmaan aina välillä.

Emmä tänne tule joka päivä kirjoittamaan todellakaan tarkasti että mitä meidän päivään on tänään kuulunut. :D eieiei.
 
Opri.
Nuorena äitinä tulet varmasti saamaan jos jonkinmoista kommenttia, eikä ne aina ole kivoja. Pyydän, älä ota niistä itseesi. itse olin 18 kun raskauduin, jotkut oli onnellisia ja jotkut kauhuissaan. Nuorille äideille kerääntyy yleensä enemmän paineita eikä mistään saisi valittaa koska kaikki johtuu siitä että olet nuori. Kolmekymppiset saa kyllä märistä ja marista, mutta me ei. Sellainen kuva jäänyt toinaan :D

Pointtini oli, älä välitä arvostelijoista :)
No en ainakaan ymmärrä että miten olisin liian nuori äidiksi..... koska eikös se märiseminen johdu usein siitä, että ne pitää sitä henkilöä LIIAN nuorena äidiksi. Minä olen mielestäni ihan normaalin ikäinen äidiksi. Mulla on Pk:eek:o aika päiviä sitten käyty, me ollaan Kimmon kanssa oltu tänävuonna yhdessä 3v, täysi-ikäistynyt olen kohta jo muutama vuosi sitten, mulla on kaikki koulut käyty muutamia viikkoja vaille eli ammatitkin luettu... mikä tässä enää mättäisi?
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28479124]No niin, näetkö miten mätä tämä palsta on. Seassa on toki timantteja, mutta näinkin kevyellä aloituksella täällä alkoi jo ihme väittely.

Tsemppiä kestämisessä jatkoon, jos aiot tänne asettautua. :)[/QUOTE]

huhhuh...........

huomasin joo. miten (oletettavasti) aikuiset ihmiset voi olla aikuisten ihmisten keskustelupalstalla tälläisiä..
 
voijioijio
Filtteri olisi ihan oikeasti hyvä olla, ITSESI SUOJELEMISEKSI. En väitä syyksi ikääsi, mutta taidat olla hieman sinisilmäinen niin kaksplus- kuin oikean maailmankin suhteen. Mut paljon onnea ja tsemppiä teille!
 
Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenut :) Lapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..
Kyllä minä tiedän, itsekin tullut suht nuorena äidiksi :) Mutta jotkut valitettavasti ovat sitä mieltä, että nuoruus menee pilalle jos sen lapsen kanssa elää. Mielenkiintoinen näkökulma, itse en kyllä tiedä mitä parempaa olisin voinut tehdä kuin olla lapseni kanssa. Matkustella? Juhlia? Mitä? Ei kiitos :) Onni on nyt!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikku-Puolikuu
[QUOTE="Vieras";28479222]Ei kukaan ole sanonut, että lapsi pilaa elämän. Mutta nuoruuden se kyllä pilaa.[/QUOTE]

Itse en ole kokenut näin millään tasolla :) Jos lapsi olisi pilannut nuoruuteni, en olisi ollut millään tasolla valmis äidiksi.
 

Yhteistyössä